Koristne informacije

Nazaj na rubriko Koristne informacije
druzina.jpg

Bayer začel dobrodelno akcijo #nasprehodu

Datum: ponedeljek, 4. junij, 2018

Slovenci veljamo za ljubitelje narave in uživanja prostega časa zunaj, a podatki kažejo drugače. Delež družin z enim ali več otroki v starosti do 11 let, ki redno ali občasno zahajajo v naravo, se je v Sloveniji v letih med letoma 2004 in 2017 znižal za skoraj petino. Bayer je z namenom, da spodbudi preživljanje prostega časa v naravi, začel z dobrodelno akcijo #nasprehodu, v kateri bodo socialno ogroženim družinam namenili po 1 evro za vsako objavo z značko #nasprehodu na družbenih omrežjih. V dobrodelni akciji lahko sodeluje vsakdo, ki deli fotografijo, saj nakup izdelka ni pogoj za sodelovanje.

1 evro od vsake objave #nasprehodu socialno ogroženim družinam

V okviru blagovne znamke Claritine S, ki jo alergiki dobro poznajo, je podjetje začelo z družbeno odgovorno akcijo #nasprehodu. Z akcijo želijo spodbuditi družine in vse ostale, ki imajo radi naravo, da bi prosti čas preživeli zunaj, na svežem zraku, vsaj 15 minut dnevno. Ni treba plezati na Triglav ali preteči maratona; dovolj bo, da delček dneva preživite #nasprehodu. Z zavezo, da boste vsaj 1 odstotek (15 minut) svojega časa preživeli zunaj, boste nekaj dobrega naredili zase in za svoje otroke.

"Sedaj, ko so dnevi vedno daljši in toplejši, je idealen čas, da si starši, skupaj z otroki vzamejo vsaj 15 minut dnevno za sprehod v naravi. Če imajo kosmatinca, bo sprehod še toliko bolj zabaven. S tem bodo naredili veliko dobrega za svoje bližnje in zase," je poudarila Jasmina Previšič, regionalna vodja blagovne znamke Claritine S s podjetja Bayer. Seveda pa naj alergiki upoštevajo priporočila glede zadrževanja zunaj in se tako izogibajo uram, ko so koncentracije alergenov največje.

O akciji #nasprehodu

Claritine S s to akcijo spodbuja ljudi h gibanju v naravi, hkrati pa postaja partner Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje. Bayer je že vrsto let podpornik ZPM Ljubljana Moste-Polje, za akcijo pa so se odločili, ker si želijo, da postane preživljanje prostega časa v naravi pravilo, ne izjema. Vsi, ki želijo sodelovati, so vabljeni, da na družabnih omrežjih delijo svojo fotografijo s sprehoda v naravi, opremljeno z značko #nasprehodu, Bayer pa bo ZPM Ljubljana Moste-Polje za vsako deljeno fotogradijo podaril po 1 evro.

Več o akciji najdete na www.claritineS.si/nasprehodu.

Nazaj na rubriko Koristne informacije

Najnovejše v tej rubriki

Odgovori na nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic!

atomic 2016
sreda, 23. januar 2019

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.

Sense Mobilne masaže za enostavnejšo in udobnejšo skrb za vaše zdravje

mobilni wellness sense
torek, 22. januar 2019

Prihaja čas uresničevanja novoletnih zaobljub, zato vam tokrat predstavljamo inovativno novost, ki bo marsikomu olajšala skrb za nego telesa in duha ter omilila stresne situacije. Konec leta je namreč zaživel Virtualni Wellness za spletno naročanje masaž, ki je prava rešitev za vse, ki si zaradi pomanjkanja časa težko privoščijo masažo v salonu.

Zimske počitnice v Atlantisu v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije

122_atlantis.jpg
četrtek, 17. januar 2019

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vseh pet dni varstva, priznajo 10% popust.

Bled pod lastno blagovno znamko združuje avtentične lokalne izdelke

bled_otok.jpg
sreda, 16. januar 2019

Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.

Festival Bobri

bobri.jpg
četrtek, 10. januar 2019

Tema 11. ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri bo ples-gib-telo. Potekal bo med 19. 1. in 8. 2. 2019. Brezplačne vstopnice bodo na voljo v soboto, 12. januarja, med 11.00 in 16.00 v Festivalni dvorani na Vilharjevi 11.

Nova aplikacija "Cultural gems" za odkrivanje kulturnih draguljev evropskih mest

Cultural gems
četrtek, 20. december 2018

Na voljo je nova brezplačna aplikacija Cultural gems, platforma za izmenjavo, odkrivanje in deljenje kulturnih in zanimivih kotičkov na interaktivnem zemljevidu tudi izven najbolj znanih turističnih poti in točk v evropskih mestih. Namenjena je tako turistom kot tudi lokalnim uporabnikom.

Aktivne novoletne počitnice v Atlantisu

122_atlantis.jpg
ponedeljek, 17. december 2018

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vse štiri dni, priznajo 10% popust.

Slovenija med sedmerico za potovanja najvarnejšimi državami v letu 2019

varnost
torek, 27. november 2018

Mednarodni organizaciji International SOS in Control Risks sta objavili zemljevid tveganj v letu 2019. Slovenija se ob Danski, Finski, Norveški, Švici in Islandiji in Luksemburgu uvršča med za potovanja najvarnejše države.

Nova izdaja revije Tur!zem, jesen–zima 2018

turizem
torek, 27. november 2018

V reviji TUR!ZEM za menedžment in trženje v turizmu, ki jo izdaja Slovenska turistična organizacija (STO), najdete strokovne informacije s slovenskega in mednarodnega turističnega trga. Vabljeni k branju nove jesensko-zimske izdaje.

Ljubljana med vodilnimi mesti, zavezani zero-waste filozofiji

Ljubljana
sreda, 14. november 2018

National Geographic je Ljubljano uvrstil med 25 mest po vsem svetu, ki so se zavezala zero-waste (nič odpadkov) družbi.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije