O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.
Kot je pojasnil direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj, želijo z Bled local selection prikazati blejske avtentične izdelke, hrano in storitve, ki lahko domačinom predstavljajo vir preživetja ali dodaten zaslužek, turistom pa obogatitev doživetja lokalnega okolja.
"V letu 2018 smo naredili dober primer z blejskim čajem in blejsko kavo ter že v začetku leta z blejskim sirom, nadaljevali pa bomo tudi v novem letu. Dober vzor pri tem so nam kolegi iz Bohinja, ki so takšen koncept začeli razvijati že v prejšnjih letih," je povedal Rogelj. Uvajanja blagovne znamke so se na Bledu lotili podobno kot startup podjetja, in sicer bodo stvar najprej preizkusili, če bo sprejeta na trgu, pa se bodo lotili njenega razvoja, predstavljanja in trženja.
V začetku novega leta bodo organizirali delavnico, na katero bodo povabili Blejce in blejsko zaledje ter domačine spodbudili k sodelovanju. Pod znamko Bled local selection se že predstavljajo mešani zeliščni čaj in različne jedi ter žganje iz hrušk tepk z blejskega podeželja, ki, kot poudarjajo v Turizmu Bled, odseva energijo ljudi, ki z ljubeznijo in skrbnostjo ohranjajo tradicijo in spoštovanje narave. V Bled local selection prištevajo tudi posebno kavo, zrna so sicer iz Brazilije, jo pa pražijo, meljejo in pakirajo lokalno.
Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.
Prihaja čas uresničevanja novoletnih zaobljub, zato vam tokrat predstavljamo inovativno novost, ki bo marsikomu olajšala skrb za nego telesa in duha ter omilila stresne situacije. Konec leta je namreč zaživel Virtualni Wellness za spletno naročanje masaž, ki je prava rešitev za vse, ki si zaradi pomanjkanja časa težko privoščijo masažo v salonu.
Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vseh pet dni varstva, priznajo 10% popust.
10. februarja 2019 prihaja v Atlanitsovo Deželo savn Stefano Gec z ekipo mojstrov Aufguss Trst.
Od 30. januarja do 2. februarja se bo na Gospodarskem razstavišču odvila osrednja turistična sejemska prireditev v Sloveniji, Alpe-Adria. V ospredju mednarodnega sejma je zeleni, aktivni turizem ter kamping in karavaning. Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se bodo pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavile Evropske destinacije odličnosti.
Slovenska turistična organizacija objavlja poziv za naziv Snovalec 2019, s katerim pomaga pri uresničevanju inovativnih projektov s področja turizma.
Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.
Tema 11. ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri bo ples-gib-telo. Potekal bo med 19. 1. in 8. 2. 2019. Brezplačne vstopnice bodo na voljo v soboto, 12. januarja, med 11.00 in 16.00 v Festivalni dvorani na Vilharjevi 11.
Na voljo je nova brezplačna aplikacija Cultural gems, platforma za izmenjavo, odkrivanje in deljenje kulturnih in zanimivih kotičkov na interaktivnem zemljevidu tudi izven najbolj znanih turističnih poti in točk v evropskih mestih. Namenjena je tako turistom kot tudi lokalnim uporabnikom.
Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vse štiri dni, priznajo 10% popust.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije