O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
Test sredstev za zaščito pred soncem za otroke: zaščita dobra, vodoodpornost vprašljiva
Potrošniške organizacije so preverile, ali svojo glavno nalogo učinkovito opravijo sredstva za zaščito pred soncem, ki so na takšen ali drugačen način označena kot otroška. Pod drobnogled so postavili 15 vzorcev in prav vsa zagotavljajo ustrezno zaščito pred sevanji UVB in UVA, medtem ko so bile obljube o vodoodpornosti pogosto "sprane" z vodo. Tudi letos se je izkazalo, da cena sredstev za zaščito pred soncem nima nobenega vpliva na njihovo učinkovitost.
Nasveti ZPS za varno zaščito pred soncem:
1. Izogibajte se soncu, še zlasti v najbolj kritičnih obdobjih dneva (med 11. in 16. uro).
2. Sončne opekline so nevarne, še zlasti za otroke, zato ne smejo biti nikoli izpostavljeni neposrednemu soncu in vročini. Dojenčki in majhni otroci naj nosijo zaščitna oblačila, klobuke s širokimi krajci, sončna očala in podobno.
3. Vedno uporabljajte sredstva za sončenje, ki zagotavljajo tako zaščito pred sevanjem UVB kot tudi pred sevanjem UVA. Nanos redno obnavljajte, saj boste tako zmanjšali tveganje za nastanek kožnega raka in pretirano staranje kože.
4. Izberite zaščito pred soncem, ki najbolj zadovoljuje vaše potrebe.
5. Sredstvo za sončenje je treba nanesti, še preden je koža izpostavljena sevanju. Paziti morate, da je nanos enakomeren in dovolj bogat. Če na kožo nanesemo pol manj sredstva, kot je priporočeno, se zaščita zmanjša tudi za dve tretjini.
6. Kako hitro se zmanjšuje raven zaščite, je odvisna od vaše fizične dejavnosti, kopanja, potenja, drgnjenja oziroma otiranja in moči sonca.
*Kaj vodoodpornost pravzaprav sploh pomeni?
Marsikdo si morda predstavlja, da vodoodporno sredstvo med kopanjem ne izgubi svojih zaščitnih lastnosti, zato meni, da ga po prihodu iz vode ni treba ponovno nanesti. A to ni res! Izdelek, označen kot vodoodporen, naj bi med približno enournim kopanjem še vedno ščitil vsaj s polovico označenega zaščtnega faktorja. Pri ekstra vodoodpornih sredstvih se čas podaljša na skoraj dve uri. Otrok, namazan s takšnim sredstvom, bo torej zaščiten tudi med igro v vodi oziroma, ko je moker, a ta zaščita je sčasoma vse bolj šibka. Glede na to, da je na zahtevnejšem testu padlo več kot pol sredstev, ki imajo označeno ekstra vodoodpornost, priporočajo, da otroku po največ uri igranja v vodi, ponovno nanesete zaščito. Seveda pa morate to storiti vedno, ko pride iz vode in se posuši, saj med otiranjem z brisačo s telesa odstranite še nekaj zaščitnega sredstva. Tu še kako pride prav nasvet, da sredstvo za zaščito pred soncem na kožo nanašamo dovolj pogosto!
Priznana in pomembna britanska medija The Times in The Sun sta v minulem tednu Slovenijo kot turistično destinacijo izpostavila kot nujno in vredno obiska po epidemiji, ko bodo potovanja ponovno možna.
STO v letu 2021 nadaljuje z intenzivno pripravo, izvedbo in predvsem nadgradnjo virtualnih dogodkov Feel Sloveni@ Business Date. Za predstavitev turistične ponudbe Slovenije tujim organizatorjem potovanj in turističnim agentom bodo izvedeni Feel Sloveni@ Webinarji.
Nemški organizator potovanj Genussreisen je v sodelovanju s predstavništvom STO v Nemčiji pripravil edinstveno virtualno kulinarično doživetje za ljubitelje slovenske kulinarike.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je pričelo z evalvacijo oz. ovrednotenjem rezultatov »Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021«. K sodelovanju vabi deležnike slovenskega turizma.
Jutri, 12. januarja, bo potekal zadnji spletni seminar drugega izobraževalnega modula Akademije za trženje v turizmu - Management akademije, z naslovom "Sodobni tržni pristopi".
V Slovenskem mladinskem gledališču začenjajo z neposrednimi spletnimi prenosi predstav.
Liške maske, ki izvirajo iz Liga na Kanalskem Kolovratu, je Ministrstvo za kulturo dodalo v Register nesnovne kulturne dediščine.
Nomago nadaljuje z implementacijo električnih vozil v javni potniški promet. V mestni potniški promet Nove Gorice je tako vključen eden izmed najnaprednejših električnih avtobusov proizvajalca MAN.
Agencija Hike & Bike je postala že peta slovenska turistična agencija, ki nosi znak Slovenia Green Travel Agency.
Objavljen je javni natečaj za izbor kreativne zasnove, po kateri bo izdelana simbolna nagrada Zlata čebela.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije