Koristne informacije

Nazaj na rubriko Koristne informacije
Ljubljana

Ljubljana med vodilnimi mesti, zavezani zero-waste filozofiji

Datum: sreda, 14. november, 2018

National Geographic je Ljubljano uvrstil med 25 mest po vsem svetu, ki so se zavezala zero-waste (nič odpadkov) družbi.

Posamezniki in skupnosti, ki se pridružujejo zero-waste (nič odpadkov) družbi, po mnenju National Geographica dokazujejo, da je na področju odpadkov manj res več – več zdravja, varnosti in trajnosti – za ljudi in za naš planet. Na seznamu 25 mest, ki so v procesu doseganja zero-waste okolja naredili največ, je tudi Ljubljana.

Glede Ljubljane so zapisali, da si je Mestna občina Ljubljana že leta 2014 kot prva prestolnica v Evropi zastavila cilj postati zero-waste mesto. Z jasnimi cilji, aktivnostmi in učinkovito komunikacijo glede pomena zmanjševanja količine odpadkov in njihove ponovne uporabe so v Ljubljani odpravili potrebo po sežigalnici, leta 2016 pa postali tudi zelena prestolnica Evrope.

V Ljubljani, prvi evropski »zero waste« prestolnici, imajo med vsemi glavnimi mesti osemindvajseterice najboljši sistem ravnanja z odpadki, ki je vzor drugim evropskim državam in dosegajo najvišji delež ločeno zbranih odpadkov v gospodinjstvih. Po mnenju National Geographica so na dobri poti, da dosežejo 80 % delež ločenega zbiranja in prepolovijo količino preostalih odpadkov do leta 2025.

In kaj Zero Waste strategija pravzaprav pomeni?

Strategija Zero Waste pomeni uresničevanje koncepta preprečevanja ali zmanjševanja nastajanja odpadkov pri izvoru. Zero Waste je ravnanje z odpadki, ki ne vključuje odlagališč in sežigalnic. Odlaganje, sežiganje in reciklaža si med seboj nasprotujejo, saj tekmujejo za iste odpadke.

Vir: Mestna občina Ljubljana

Nazaj na rubriko Koristne informacije

Najnovejše v tej rubriki

Odgovori na nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic!

atomic 2016
ponedeljek, 21. januar 2019

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.

Zimske počitnice v Atlantisu v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije

122_atlantis.jpg
četrtek, 17. januar 2019

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vseh pet dni varstva, priznajo 10% popust.

Bled pod lastno blagovno znamko združuje avtentične lokalne izdelke

bled_otok.jpg
sreda, 16. januar 2019

Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.

Festival Bobri

bobri.jpg
četrtek, 10. januar 2019

Tema 11. ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri bo ples-gib-telo. Potekal bo med 19. 1. in 8. 2. 2019. Brezplačne vstopnice bodo na voljo v soboto, 12. januarja, med 11.00 in 16.00 v Festivalni dvorani na Vilharjevi 11.

Nova aplikacija "Cultural gems" za odkrivanje kulturnih draguljev evropskih mest

Cultural gems
četrtek, 20. december 2018

Na voljo je nova brezplačna aplikacija Cultural gems, platforma za izmenjavo, odkrivanje in deljenje kulturnih in zanimivih kotičkov na interaktivnem zemljevidu tudi izven najbolj znanih turističnih poti in točk v evropskih mestih. Namenjena je tako turistom kot tudi lokalnim uporabnikom.

Aktivne novoletne počitnice v Atlantisu

122_atlantis.jpg
ponedeljek, 17. december 2018

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vse štiri dni, priznajo 10% popust.

Slovenija med sedmerico za potovanja najvarnejšimi državami v letu 2019

varnost
torek, 27. november 2018

Mednarodni organizaciji International SOS in Control Risks sta objavili zemljevid tveganj v letu 2019. Slovenija se ob Danski, Finski, Norveški, Švici in Islandiji in Luksemburgu uvršča med za potovanja najvarnejše države.

Nova izdaja revije Tur!zem, jesen–zima 2018

turizem
torek, 27. november 2018

V reviji TUR!ZEM za menedžment in trženje v turizmu, ki jo izdaja Slovenska turistična organizacija (STO), najdete strokovne informacije s slovenskega in mednarodnega turističnega trga. Vabljeni k branju nove jesensko-zimske izdaje.

Ljubljana med vodilnimi mesti, zavezani zero-waste filozofiji

Ljubljana
sreda, 14. november 2018

National Geographic je Ljubljano uvrstil med 25 mest po vsem svetu, ki so se zavezala zero-waste (nič odpadkov) družbi.

Nova celostna grafična podoba turistične znamke Zavoda za turizem Maribor - Pohorje

Maribor_logo
sreda, 24. oktober 2018

Zavod za turizem Maribor je na novinarski konferenci danes, 19. oktobra, predstavil novo celostno grafično podobo turistične znamke Maribor - Pohorje. Postopna prenova celostne podobe bo tekla vzporedno s kreiranjem zgodb s strani Mariborčanov, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni, kot je aktualna kampanja 'Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo'.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije