O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
V reviji TUR!ZEM za menedžment in trženje v turizmu, ki jo izdaja Slovenska turistična organizacija (STO), najdete strokovne informacije s slovenskega in mednarodnega turističnega trga. Vabljeni k branju nove jesensko-zimske izdaje.
Nova številka revije za menedžment in trženje v turizmu se loteva najaktualnejših tem, kot so prekomeren obisk nekaterih destinacij, rezultati poslovanja in konkurenčnost slovenskih hotelov ter gastronomije kot eden ključnih elementov turistične ponudbe.
Predstavlja novo nacionalno razvojno in trženjsko platformo Slovenia Unique Experiences, pa tudi novo krovno komunikacijsko in kreativno rešitev promocije slovenskega turizma, s katero bomo odgovarjali na vprašanje, kako čutimo Slovenijo.
Na nekaj vprašanj je odgovorila tudi direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak in predstavila najpomembnejše projekte STO, ki vplivajo na povečanje prepoznavnosti Slovenije kot zanimive, trajnostni zavezane destinacije, ki omogoča butična doživetja.
Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.
Prihaja čas uresničevanja novoletnih zaobljub, zato vam tokrat predstavljamo inovativno novost, ki bo marsikomu olajšala skrb za nego telesa in duha ter omilila stresne situacije. Konec leta je namreč zaživel Virtualni Wellness za spletno naročanje masaž, ki je prava rešitev za vse, ki si zaradi pomanjkanja časa težko privoščijo masažo v salonu.
Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vseh pet dni varstva, priznajo 10% popust.
10. februarja 2019 prihaja v Atlanitsovo Deželo savn Stefano Gec z ekipo mojstrov Aufguss Trst.
Od 30. januarja do 2. februarja se bo na Gospodarskem razstavišču odvila osrednja turistična sejemska prireditev v Sloveniji, Alpe-Adria. V ospredju mednarodnega sejma je zeleni, aktivni turizem ter kamping in karavaning. Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se bodo pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavile Evropske destinacije odličnosti.
Slovenska turistična organizacija objavlja poziv za naziv Snovalec 2019, s katerim pomaga pri uresničevanju inovativnih projektov s področja turizma.
Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.
Tema 11. ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri bo ples-gib-telo. Potekal bo med 19. 1. in 8. 2. 2019. Brezplačne vstopnice bodo na voljo v soboto, 12. januarja, med 11.00 in 16.00 v Festivalni dvorani na Vilharjevi 11.
Na voljo je nova brezplačna aplikacija Cultural gems, platforma za izmenjavo, odkrivanje in deljenje kulturnih in zanimivih kotičkov na interaktivnem zemljevidu tudi izven najbolj znanih turističnih poti in točk v evropskih mestih. Namenjena je tako turistom kot tudi lokalnim uporabnikom.
Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vse štiri dni, priznajo 10% popust.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije