O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
Slovenska turistična organizacija je s pomočjo predstavnikov vodilnih destinacij pripravila nabor ponudnikov, ki svojo gastronomsko ponudbo preko spletnih trgovin pošiljajo tudi v tujino.
Vrhunski chefi, vinarji, butični proizvajalci mesnin, oljarji, proizvajalci domačih marmelad, medu in sestavin za kuharske podvige so le nekateri izmed ponudnikov, preko katerih si lahko ljubitelji Slovenije iz tujine, košček te prinesejo v svoje domove. Ti imajo namreč vzpostavljene spletne trgovine v angleškem jeziku in svoje proizvode pošiljajo tudi v tujino. S svojimi vrhunskimi proizvodi so odlični promotorji Slovenije v svetu in z zbranimi informacijami na enem mestu lahko le-te ponudijo preko portala Taste Slovenia celovito.
Ponudniki so zbrani na posebni pristajalni strani v okviru gastronomskega portala Taste Slovenia in so smiselno razdeljeni v tri vsebinske sklope:
Zgodbo s povabilom k naročilu je STO že delila preko novembrske izdaje novičnika "Gastronomske zgodbe iz Slovenije" za tujo javnost in tudi na kanalih družbenih omrežij. Kot navdih tako za gastronomsko razvajanje ter tudi idejo za darilo pa bo vključena v decembrske "Zgodbe iz Slovenije", ki nagovarjajo več kot 50.000 bralcev po celem svetu.
Priznana in pomembna britanska medija The Times in The Sun sta v minulem tednu Slovenijo kot turistično destinacijo izpostavila kot nujno in vredno obiska po epidemiji, ko bodo potovanja ponovno možna.
STO v letu 2021 nadaljuje z intenzivno pripravo, izvedbo in predvsem nadgradnjo virtualnih dogodkov Feel Sloveni@ Business Date. Za predstavitev turistične ponudbe Slovenije tujim organizatorjem potovanj in turističnim agentom bodo izvedeni Feel Sloveni@ Webinarji.
Nemški organizator potovanj Genussreisen je v sodelovanju s predstavništvom STO v Nemčiji pripravil edinstveno virtualno kulinarično doživetje za ljubitelje slovenske kulinarike.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je pričelo z evalvacijo oz. ovrednotenjem rezultatov »Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021«. K sodelovanju vabi deležnike slovenskega turizma.
Jutri, 12. januarja, bo potekal zadnji spletni seminar drugega izobraževalnega modula Akademije za trženje v turizmu - Management akademije, z naslovom "Sodobni tržni pristopi".
V Slovenskem mladinskem gledališču začenjajo z neposrednimi spletnimi prenosi predstav.
Liške maske, ki izvirajo iz Liga na Kanalskem Kolovratu, je Ministrstvo za kulturo dodalo v Register nesnovne kulturne dediščine.
Nomago nadaljuje z implementacijo električnih vozil v javni potniški promet. V mestni potniški promet Nove Gorice je tako vključen eden izmed najnaprednejših električnih avtobusov proizvajalca MAN.
Agencija Hike & Bike je postala že peta slovenska turistična agencija, ki nosi znak Slovenia Green Travel Agency.
Objavljen je javni natečaj za izbor kreativne zasnove, po kateri bo izdelana simbolna nagrada Zlata čebela.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije