Koristne informacije

Nazaj na rubriko Koristne informacije
turisticna-kartica.jpg

Turistična kartica Ljubljane vsebinsko in trženjsko nadgrajena

Datum: ponedeljek, 18. februar, 2013

Da je Turistična kartica Ljubljane resnično dober in konkurenčen turistični produkt – in to v evropskem merilu, je potrdila jesenska raziskava evropskih avtomobilskih klubov, združenih v konzorciju EuroTest, v kateri se je Ljubljana s svojo kartico med štirinajstimi evropskimi mesti uvrstila na tretje mesto.

Ta uvrstitev je zagotovo prinesla pomembno priznanje Ljubljani, hkrati pa je pokazala, da je kartico treba bolje izkoristiti. Število prodanih kartic po oceni Turizma namreč že več let ne dosega zadovoljivih številk, zagotovo pa ne potencialov, ki jih kartica ima. Turizem Ljubljana tako z letom 2013 uvaja nekaj vsebinskih in trženjskih novosti.

V vsebinskem pogledu je po novem v kartico vključen tudi 24-urni dostop do mestnega brezžičnega internetnega omrežja WiFreeLjubljana, poleg tega pa je Turizem Ljubljana razvil novo, otroško kartico, ki je na voljo za otroke med 6. in 14. letom. Na voljo je po nižjih cenah, s tem pa ta produkt začenja aktivneje nagovarjati tudi družine.

Ob tem se širijo ugodnosti, ki jih prinaša kartica (to so brezplačen ogled največjih znamenitosti, brezplačen redni vodeni ogled mesta, brezplačna vožnja z mestnimi avtobusi, brezplačna vožnja s turistično ladjico in druge ugodnosti), in bodo vključevale tudi popuste za vstop v Atlantis, popuste na določene nakupe v Emporiumu, pri obisku Casinoja, bowlinga in drugih aktivnosti.

Pripravljen je tudi nov predstavitveni oglas, ki jasno in pregledno izpostavlja njene ključne adute, med drugim jo pozicionira tudi kot tretjo najboljšo evropsko mestno turistično kartico, velik predstavitveni pano s Turistično kartico Ljubljane in njenimi ključnimi aduti pa pozdravi tudi vse obiskovalce takoj po prihodu v letališki avli za prihode na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana. Dodatni trženjski potencial ponuja embalaža (zloženka), v kateri je kartica, ki bo v prihodnje lahko personalizirana in prilagojena različnim dogodkom v prestolnici.

Največji trženjski potencial pa zagotovo prinaša njena prodaja v paketu s hotelskimi nastanitvami. Tako se Turizem Ljubljana dogovarja z ljubljanskimi hotelirji – kjer je bil v preteklih letih prodan le majhen delež kartic, da kartico vključijo v hotelske pakete. Tako se Ljubljana lahko začne tržiti, na primer za tri dni (dve noči), z zajtrkom in Turistično kartico Ljubljane – ki ponuja celotno mesto na dlani, praktično brez dodatnih stroškov, že za 110, 130 ali 150 EUR (različne cene za različne hotele, v katere se lahko hoteli uvrstijo sami). Turizem Ljubljana je novembra 2012 na spletnem mestu Visit Ljubljana (gumb Nastanitve - Hotelski paketi) vključil tudi možnost rezervacije hotelskih paketov, ki so na voljo po ugodnih cenah, kombinirajo dve nočitvi v enem od ljubljanskih hotelov ter druga doživetja v Ljubljani, ob tem pa bodo vključevali tudi Turistično kartico Ljubljane.

Naj spomnimo, da je Turistična kartica Ljubljane ocenjevalce v največji meri prepričala s tem, da v svoji ponudbi vključuje vseh deset največjih znamenitosti v mestu, imetniki pa uživajo velik popust na njeno celotno ponudbo, tudi v višini 100 odstotkov. Med prednostmi so poudarili tudi zelo ugodno ceno kartice. Cena za 24-urno kartico je 23 EUR (s spletnim nakupom pa je 10 odstotkov cenejša oziroma 20,70 EUR), cena za 48-urno je 30 EUR (oziroma s spletnim nakupom 27 EUR); 72-urna pa je na voljo za 35 EUR (preko spleta 31,50 EUR), vrednost prihrankov pa je lahko celo več kot 80 EUR. Otroška kartica pa je na voljo po naslednjih cenah: 24-urna stane 14 EUR (z nakupom preko spleta 12,60 EUR), 48-urna 18 EUR (z nakupom preko spleta 16,20 EUR), 72-urna pa 21 EUR (z nakupom preko spleta 18,90 EUR).

Več informacij o turistični kartici Ljubljane je na voljo tukaj

Nazaj na rubriko Koristne informacije

Najnovejše v tej rubriki

Odgovori na nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic!

atomic 2016
ponedeljek, 18. februar 2019

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.

Sense Mobilne masaže za enostavnejšo in udobnejšo skrb za vaše zdravje

mobilni wellness sense
četrtek, 14. februar 2019

Prihaja čas uresničevanja novoletnih zaobljub, zato vam tokrat predstavljamo inovativno novost, ki bo marsikomu olajšala skrb za nego telesa in duha ter omilila stresne situacije. Konec leta je namreč zaživel Virtualni Wellness za spletno naročanje masaž, ki je prava rešitev za vse, ki si zaradi pomanjkanja časa težko privoščijo masažo v salonu.

Zimske počitnice v Atlantisu v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije

122_atlantis.jpg
torek, 12. februar 2019

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vseh pet dni varstva, priznajo 10% popust.

V Atlantisu si boste lahko privoščili prav posebno vrtinčenje

Wellness Atlantis
ponedeljek, 4. februar 2019

10. februarja 2019 prihaja v Atlanitsovo Deželo savn Stefano Gec z ekipo mojstrov Aufguss Trst.

Vabljeni na Alpe-Adria, 30. sejem za aktivni oddih

tek_trojk.jpg
sreda, 30. januar 2019

Od 30. januarja do 2. februarja se bo na Gospodarskem razstavišču odvila osrednja turistična sejemska prireditev v Sloveniji, Alpe-Adria. V ospredju mednarodnega sejma je zeleni, aktivni turizem ter kamping in karavaning. Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se bodo pod okriljem Slovenske turistične organizacije predstavile Evropske destinacije odličnosti.

Poziv za naziv Snovalec 2019

Snovalec
ponedeljek, 28. januar 2019

Slovenska turistična organizacija objavlja poziv za naziv Snovalec 2019, s katerim pomaga pri uresničevanju inovativnih projektov s področja turizma.

Bled pod lastno blagovno znamko združuje avtentične lokalne izdelke

bled_otok.jpg
sreda, 16. januar 2019

Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.

Festival Bobri

bobri.jpg
četrtek, 10. januar 2019

Tema 11. ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri bo ples-gib-telo. Potekal bo med 19. 1. in 8. 2. 2019. Brezplačne vstopnice bodo na voljo v soboto, 12. januarja, med 11.00 in 16.00 v Festivalni dvorani na Vilharjevi 11.

Nova aplikacija "Cultural gems" za odkrivanje kulturnih draguljev evropskih mest

Cultural gems
četrtek, 20. december 2018

Na voljo je nova brezplačna aplikacija Cultural gems, platforma za izmenjavo, odkrivanje in deljenje kulturnih in zanimivih kotičkov na interaktivnem zemljevidu tudi izven najbolj znanih turističnih poti in točk v evropskih mestih. Namenjena je tako turistom kot tudi lokalnim uporabnikom.

Aktivne novoletne počitnice v Atlantisu

122_atlantis.jpg
ponedeljek, 17. december 2018

Aktivno, zabavno in sproščeno počitniško varstvo. Vsem, ki boste prijavili otroke za vse štiri dni, priznajo 10% popust.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije