Koristne informacije

Nazaj na rubriko Koristne informacije
turisticna-kartica.jpg

Turistična kartica Ljubljane vsebinsko in trženjsko nadgrajena

Datum: ponedeljek, 18. februar, 2013

Da je Turistična kartica Ljubljane resnično dober in konkurenčen turistični produkt – in to v evropskem merilu, je potrdila jesenska raziskava evropskih avtomobilskih klubov, združenih v konzorciju EuroTest, v kateri se je Ljubljana s svojo kartico med štirinajstimi evropskimi mesti uvrstila na tretje mesto.

Ta uvrstitev je zagotovo prinesla pomembno priznanje Ljubljani, hkrati pa je pokazala, da je kartico treba bolje izkoristiti. Število prodanih kartic po oceni Turizma namreč že več let ne dosega zadovoljivih številk, zagotovo pa ne potencialov, ki jih kartica ima. Turizem Ljubljana tako z letom 2013 uvaja nekaj vsebinskih in trženjskih novosti.

V vsebinskem pogledu je po novem v kartico vključen tudi 24-urni dostop do mestnega brezžičnega internetnega omrežja WiFreeLjubljana, poleg tega pa je Turizem Ljubljana razvil novo, otroško kartico, ki je na voljo za otroke med 6. in 14. letom. Na voljo je po nižjih cenah, s tem pa ta produkt začenja aktivneje nagovarjati tudi družine.

Ob tem se širijo ugodnosti, ki jih prinaša kartica (to so brezplačen ogled največjih znamenitosti, brezplačen redni vodeni ogled mesta, brezplačna vožnja z mestnimi avtobusi, brezplačna vožnja s turistično ladjico in druge ugodnosti), in bodo vključevale tudi popuste za vstop v Atlantis, popuste na določene nakupe v Emporiumu, pri obisku Casinoja, bowlinga in drugih aktivnosti.

Pripravljen je tudi nov predstavitveni oglas, ki jasno in pregledno izpostavlja njene ključne adute, med drugim jo pozicionira tudi kot tretjo najboljšo evropsko mestno turistično kartico, velik predstavitveni pano s Turistično kartico Ljubljane in njenimi ključnimi aduti pa pozdravi tudi vse obiskovalce takoj po prihodu v letališki avli za prihode na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana. Dodatni trženjski potencial ponuja embalaža (zloženka), v kateri je kartica, ki bo v prihodnje lahko personalizirana in prilagojena različnim dogodkom v prestolnici.

Največji trženjski potencial pa zagotovo prinaša njena prodaja v paketu s hotelskimi nastanitvami. Tako se Turizem Ljubljana dogovarja z ljubljanskimi hotelirji – kjer je bil v preteklih letih prodan le majhen delež kartic, da kartico vključijo v hotelske pakete. Tako se Ljubljana lahko začne tržiti, na primer za tri dni (dve noči), z zajtrkom in Turistično kartico Ljubljane – ki ponuja celotno mesto na dlani, praktično brez dodatnih stroškov, že za 110, 130 ali 150 EUR (različne cene za različne hotele, v katere se lahko hoteli uvrstijo sami). Turizem Ljubljana je novembra 2012 na spletnem mestu Visit Ljubljana (gumb Nastanitve - Hotelski paketi) vključil tudi možnost rezervacije hotelskih paketov, ki so na voljo po ugodnih cenah, kombinirajo dve nočitvi v enem od ljubljanskih hotelov ter druga doživetja v Ljubljani, ob tem pa bodo vključevali tudi Turistično kartico Ljubljane.

Naj spomnimo, da je Turistična kartica Ljubljane ocenjevalce v največji meri prepričala s tem, da v svoji ponudbi vključuje vseh deset največjih znamenitosti v mestu, imetniki pa uživajo velik popust na njeno celotno ponudbo, tudi v višini 100 odstotkov. Med prednostmi so poudarili tudi zelo ugodno ceno kartice. Cena za 24-urno kartico je 23 EUR (s spletnim nakupom pa je 10 odstotkov cenejša oziroma 20,70 EUR), cena za 48-urno je 30 EUR (oziroma s spletnim nakupom 27 EUR); 72-urna pa je na voljo za 35 EUR (preko spleta 31,50 EUR), vrednost prihrankov pa je lahko celo več kot 80 EUR. Otroška kartica pa je na voljo po naslednjih cenah: 24-urna stane 14 EUR (z nakupom preko spleta 12,60 EUR), 48-urna 18 EUR (z nakupom preko spleta 16,20 EUR), 72-urna pa 21 EUR (z nakupom preko spleta 18,90 EUR).

Več informacij o turistični kartici Ljubljane je na voljo tukaj

Nazaj na rubriko Koristne informacije

Najnovejše v tej rubriki

Kolesarska dirka Po Sloveniji letos ponovno na Eurosportu

dirka po sloveniji
sreda, 24. april 2019

Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu s slovenskimi turističnimi destinacijami in Adrio Mobil tudi letos zakupila oglaševalski prostor na globalni televizijski mreži Eurosport. S tem bo zagotovila prenos 26. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji, ki bo potekala od 19. do 23. junija pod prepoznavnim sloganom »Fight for green«.

Brezplačna kartica mobilnosti za goste Bleda

bled_otok.jpg
torek, 9. april 2019

Turizem Bled let na pobudo lokalne skupnosti, turističnega gospodarstva in skupnosti Julijskih Alp za goste Bleda uvaja kartico mobilnosti. Kartica je namenjena gostom, ki na destinaciji nočijo vsaj tri dni.

Camp Jezero Kočevsko postal ponosni imetnik certifikata Ecocamping

ecocamping logo
ponedeljek, 8. april 2019

Camp Jezero Kočevsko se odslej ponaša z okoljskim znakom Ecocamping. Ta certifikat daje posebno priznanje kakovosti vodenja kampov v skladu z načeli trajnostnega razvoja in ekologije ter hkrati pomeni izjemno predanost okoljskim ciljem.

V letu 2019 izbor za novo Evropsko destinacijo odličnosti

Alpski wellness Špik
torek, 2. april 2019

Slovenska turistična organizacija (STO) bo v letu 2019 izbirala novo Evropsko destinacijo odličnosti (EDEN), tokrat na temo zdravja in dobrega počutja.

9 polfinalistov za nagrado Snovalec 2019

Snovalec
ponedeljek, 1. april 2019

Za naziv Snovalec 2019 Slovenske turistične organizacije se je letos potegovalo 37 prijavljenih idej. Strokovna komisija je izbrala 9 polfinalistov, ki so svoje ideje podrobneje predstavili na zagovoru 28. marca.

Na Maraton treh src prvič s štirinožnimi prijatelji

maraton_15.jpg
četrtek, 28. marec 2019

Maraton treh src bo v soboto, 18. maja 2019, predstavil posebno novost, ki se jo bodo razveselili vsi ljubitelji štirinožnih ljubljenčkov. Postal bo namreč prva slovenska tekaška prireditev, ki se je lahko udeležijo tudi lastniki psov s svojimi ljubljenčki. Zanje bo organizirana ločena, kilometer dolga trasa, kjer bodo imeli tekači priložnost za rekreacijo in sproščeno druženje v družbi svojih pasjih prijateljev.

Zeleni vikend v Bohinju

bohinj.jpg
ponedeljek, 25. marec 2019

Zeleni vikend v Bohinju je akcija namenjena vsem, ki se 6. in 7. aprila udeležijo organiziranega krajšega izleta z namenom čiščenje okolice. V zameno za čiščenje vam ponudniki Bohinja omogočijo brezplačno nastanitev. Prijave in rezervacije so možne do 29. marca.

Collecta

collecta.jpg
sreda, 20. marec 2019

Collecta je prireditev, kjer se srečajo evropski zbiratelji in trgovci, ki hranijo in prodajajo dragocene zbirke s področij filatelije, numizmatike, kartofilije, militarije, antikvitet, gramofonskih plošč in zgoščenk, stripov, figuric (Kinder, Pez, Lego), mineralov, fosilov, dragih kamnov ter različnih drugih drobnih zbirk.

Obvestilo o zaporah cest in prevozih (krožni prevozi, avtodomi) - Planica 2019

planica1.png
torek, 19. marec 2019

Vsem obiskovalcem so na voljo brezplačni krožni avtobusni prevozi iz Kranjske Gore in okolice, zato svetujemo, da se v Planico ne odpravljajo z osebnimi vozili. Prednost prihoda in odhoda imajo avtobusi!

Teden Univerze na Primorskem: Pester program na Turistici

turistica_325886.jpg
petek, 15. marec 2019

V tednu od 18. 3. 2019 – 22. 3. 2019, bo potekal tradicionalni Teden Univerze na Primorskem. Univerza na Primorskem je s članicami in sodelujočimi institucijami pripravila skupaj 43 dogodkov, ki jih sooblikujemo zaposleni in študenti.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije