Koristne informacije

Nazaj na rubriko Koristne informacije
turisticna-kartica.jpg

Turistična kartica Ljubljane vsebinsko in trženjsko nadgrajena

Datum: ponedeljek, 18. februar, 2013

Da je Turistična kartica Ljubljane resnično dober in konkurenčen turistični produkt – in to v evropskem merilu, je potrdila jesenska raziskava evropskih avtomobilskih klubov, združenih v konzorciju EuroTest, v kateri se je Ljubljana s svojo kartico med štirinajstimi evropskimi mesti uvrstila na tretje mesto.

Ta uvrstitev je zagotovo prinesla pomembno priznanje Ljubljani, hkrati pa je pokazala, da je kartico treba bolje izkoristiti. Število prodanih kartic po oceni Turizma namreč že več let ne dosega zadovoljivih številk, zagotovo pa ne potencialov, ki jih kartica ima. Turizem Ljubljana tako z letom 2013 uvaja nekaj vsebinskih in trženjskih novosti.

V vsebinskem pogledu je po novem v kartico vključen tudi 24-urni dostop do mestnega brezžičnega internetnega omrežja WiFreeLjubljana, poleg tega pa je Turizem Ljubljana razvil novo, otroško kartico, ki je na voljo za otroke med 6. in 14. letom. Na voljo je po nižjih cenah, s tem pa ta produkt začenja aktivneje nagovarjati tudi družine.

Ob tem se širijo ugodnosti, ki jih prinaša kartica (to so brezplačen ogled največjih znamenitosti, brezplačen redni vodeni ogled mesta, brezplačna vožnja z mestnimi avtobusi, brezplačna vožnja s turistično ladjico in druge ugodnosti), in bodo vključevale tudi popuste za vstop v Atlantis, popuste na določene nakupe v Emporiumu, pri obisku Casinoja, bowlinga in drugih aktivnosti.

Pripravljen je tudi nov predstavitveni oglas, ki jasno in pregledno izpostavlja njene ključne adute, med drugim jo pozicionira tudi kot tretjo najboljšo evropsko mestno turistično kartico, velik predstavitveni pano s Turistično kartico Ljubljane in njenimi ključnimi aduti pa pozdravi tudi vse obiskovalce takoj po prihodu v letališki avli za prihode na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana. Dodatni trženjski potencial ponuja embalaža (zloženka), v kateri je kartica, ki bo v prihodnje lahko personalizirana in prilagojena različnim dogodkom v prestolnici.

Največji trženjski potencial pa zagotovo prinaša njena prodaja v paketu s hotelskimi nastanitvami. Tako se Turizem Ljubljana dogovarja z ljubljanskimi hotelirji – kjer je bil v preteklih letih prodan le majhen delež kartic, da kartico vključijo v hotelske pakete. Tako se Ljubljana lahko začne tržiti, na primer za tri dni (dve noči), z zajtrkom in Turistično kartico Ljubljane – ki ponuja celotno mesto na dlani, praktično brez dodatnih stroškov, že za 110, 130 ali 150 EUR (različne cene za različne hotele, v katere se lahko hoteli uvrstijo sami). Turizem Ljubljana je novembra 2012 na spletnem mestu Visit Ljubljana (gumb Nastanitve - Hotelski paketi) vključil tudi možnost rezervacije hotelskih paketov, ki so na voljo po ugodnih cenah, kombinirajo dve nočitvi v enem od ljubljanskih hotelov ter druga doživetja v Ljubljani, ob tem pa bodo vključevali tudi Turistično kartico Ljubljane.

Naj spomnimo, da je Turistična kartica Ljubljane ocenjevalce v največji meri prepričala s tem, da v svoji ponudbi vključuje vseh deset največjih znamenitosti v mestu, imetniki pa uživajo velik popust na njeno celotno ponudbo, tudi v višini 100 odstotkov. Med prednostmi so poudarili tudi zelo ugodno ceno kartice. Cena za 24-urno kartico je 23 EUR (s spletnim nakupom pa je 10 odstotkov cenejša oziroma 20,70 EUR), cena za 48-urno je 30 EUR (oziroma s spletnim nakupom 27 EUR); 72-urna pa je na voljo za 35 EUR (preko spleta 31,50 EUR), vrednost prihrankov pa je lahko celo več kot 80 EUR. Otroška kartica pa je na voljo po naslednjih cenah: 24-urna stane 14 EUR (z nakupom preko spleta 12,60 EUR), 48-urna 18 EUR (z nakupom preko spleta 16,20 EUR), 72-urna pa 21 EUR (z nakupom preko spleta 18,90 EUR).

Več informacij o turistični kartici Ljubljane je na voljo tukaj

Nazaj na rubriko Koristne informacije

Najnovejše v tej rubriki

Prenovljena stran destinacije Kočevsko

kocevsko
sreda, 21. avgust 2019

Zavod Kočevsko je lansiral prenovljeno spletno stran destinacije Kočevsko: »Divje. A prijazno«, na kateri je vsem obiskovalcem na voljo množica informacij o ponudbi destinacije.

Učna pot po Veliki planini

velika_planina.jpg
petek, 16. avgust 2019

Na Veliki planini so predstavili učno pot imenovano Po stopinjah pastirjev. Krožna učna pot je sestavljena iz 11-ih tabel, kjer vsaka predstavlja eno od znamenitosti ali posebnosti Velike planine. Table so razporejene po celotnem območju Velike planine v krožni poti, za obisk celotne poti pa obiskovalec potrebuje približno 2 uri in 15 minut.

Tik ob blejskem jezeru odprl vrata Bled Rose hotel

BledRose
sreda, 14. avgust 2019

Nekdanji propadajoči blejski hotel Jelovica tik ob blejskem jezeru je pred kratkim zaživel v novi podobi kot Bled Rose hotel. Gre za novo kakovostno nastanitveno pridobitev Bleda.

Varneje v gore poleti

na_lepse_gore.jpg
torek, 13. avgust 2019

Slovenski alpski svet je zahteven in zahteva odlično pripravljenega posameznika z izkušnjami in znanjem uporabe opreme. Zato je Planinska zveza Slovenije v sodelovanju z Gorsko reševalno zvezo Slovenije pripravila dvojezično zgibanko z napotki za varnejši obisk gora poleti.

Kreme za sončenje: cena ne odraža kakovosti

kreme_za_soncenje.jpg
četrtek, 8. avgust 2019

Test sredstev za zaščito pred soncem za otroke: zaščita dobra, vodoodpornost vprašljiva

Aplikacija, ki pove, ali je vaša ročna prtljaga ustrezne velikosti

kovček
četrtek, 1. avgust 2019

Potovanja nam širijo obzorja in nas v številnih pogledih delajo bogatejša. Bogatejša za nova doživetja, nove izkušnje in nova poznanstva. Vznemirljivo je lahko že samo pakiranje, pri katerem moramo biti pozorni na določene stvari. Ena izmed njih je gotovo tudi dovoljena velikost ročne prtljage, ki se med letalskimi družbami pogosto razlikuje. Če potujete z letalsko družbo KLM, lahko od zdaj naprej z aplikacijo KLM enostavno preverite, ali dimenzija vašega kovčka ustreza dovoljenim dimenzijam ročne prtljage.

Bled pod lastno blagovno znamko združuje avtentične lokalne izdelke

bled_otok.jpg
četrtek, 1. avgust 2019

Bled po vzoru Bohinja uvaja svojo blagovno znamko avtentičnih izdelkov iz lokalnega okolja, poimenovano Bled local selection. Znamka je zaživela v začetku lanskega leta z blejskim sirom. Njeno širitev je Turizem Bled predstavil ob koncu minulega leta, letos pa bo k njej skušal privabiti še več ponudnikov.

Zaživela turistična spletna stran Visit Ankaran

ankaran4.JPG
ponedeljek, 29. julij 2019

Zaživela je nova turistična spletna stran Visit Ankaran, ki na privlačen in interaktiven način predstavlja eno od vodilnih destinacij slovenske Istre, Ankaranski polotok. Stran je nastala na podlagi ugotovitev projekta, povezanega z oblikovanjem destinacijske znamke, ki je pokazal, da se ljudje v Ankaran radi vračajo zaradi zelene narave, morja in miru, ki ga nudijo številni ankaranski kotički.

Znate pametno spakirati za vikend polet na lepše?

letalo.jpg
četrtek, 25. julij 2019

Oglejte si video vodič za pakiranje ročne prtljage, ki ga je pripravila Adria Airways s pomočjo katerega se boste naučili spakirati več – in posledično plačali manj.

Počitniška teniška šola v Atlantisu

tenis.jpg
ponedeljek, 22. julij 2019

Plavanje in tenis sta najboljša izbira - v sodelovanju z Ljubljansko teniško zvezo in Vodnim mestom Atlantis!

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije