Nemčija, počitniška dežela

Nazaj na rubriko Nemčija, počitniška dežela
Nemčija - pravljična dežela

Nemški turizem porušil lanski rekord

Datum: sreda, 7. marec, 2012

Projekt Počitniška dežela Nemčija je uspešen kot še nikoli doslej in se lahko kljub napeti gospodarski situaciji po vsem svetu pohvali s prepričljivim letnim zaključnim računom.

»V letu 2011 je projektu Počitniška dežela Nemčija vnovič uspelo podreti svoj lastni rekord iz leta poprej in zabeležiti 63,8 milijonov tujih prenočitev. S 330,3 milijoni nočitev domačih turistov Nemčija ostaja najbolj priljubljena počitniška dežela za Nemce. V tem letu želimo 'prebiti zvočni zid' 400 milijonov nočitev,« je povedal Ernst Burgbacher, poslanec zveznega parlamenta in parlamentarni državni sekretar na Ministrstvu za gospodarstvo in tehnologijo ter predstavnik zvezne vlade za manjša ter srednja podjetja in turizem.

Počitniška dežela Nemčija ostaja priljubljena po vsem svetu

»Nemčija je lahko kot ena najbolj priljubljenih počitniških dežel v Evropi tudi v tem letu utrdila svoj položaj in zabeležila znatno povečan dobiček od najpomembnejših trgov virov,« pove Petra Hedorfer, predsednica sveta Nemške turistične organizacije (DZT). »Tako se je lahko Nemčija s približno petodstotnim porastom pri vseh letovanjih v letu 2011 uveljavila kot druga najbolj priljubljena počitniška destinacija Evropejcev, takoj za Španijo (prbl. 10 odstotkov več). 

Rekorden obisk slovenskih turistov v počitniški deželi Nemčiji

Zaradi gospodarske krize je število slovenskih turistov v Nemčiji v letu 2009 upadlo, a izboljšanju stanja v letu 2010 je sledilo rekordno povečanje v 2011, in sicer za 15,4 odstotke. Skupno število nočitev slovenskih turistov je prvič preseglo 180.000. Največ so jih zabeležili v prenočiščih z več kot devetimi posteljami in kampih.

Slovenski turisti še posebej cenijo nemško kulturno raznolikost. 43 odstotkov vseh slovenskih turističnih potovanj v Nemčijo predstavljajo izleti z ogledi turističnih znamenitosti, med katerimi prednjačijo ogledi mest, kulturna doživetja, obiski družabnih dogodkov in krožna potovanja. V zadnjem času so vse bolj popularni obiski zabaviščnih parkov in božičnih sejmov, kjer beležijo lep porast števila slovenskih turistov. Najbolj obiskana mesta so München, Berlin, Frankfurt in Köln.

V letu 2011 je bilo izvedenih nekaj uspešnih marketinških aktivnosti na temo 125 leto avtomobila, Creative Germany in predstavitvijo Nemčije kot kulturne prestolnice – v Porurju (RUHR.2010) se je v sklopu kulturne prestolnice RUHR.2010 odvijalo bogato kulturno dogajanje. Obenem pa se je s pomočjo sodelovanja predstavništva nemške turistične organizacije v Ljubljani s slovenskimi šolskimi društvi, osnovnimi in srednjimi šolami povečal ugled počitniške dežele Nemčije tudi kot metropole mladih, ki se kaže v razveseljivem porastu mladinskih potovanj. Veliko zanimanja  je aprila 2011 vzbudilo študijsko potovanje za ravnatelje srednjih šol in gimnazij. Tudi v letu 2012 bodo znotraj tematskega sklopa »Potovanja za mlade« z namenom povečanja zanimanja za počitniško deželo Nemčijo pri mlajši ciljni skupini izvedene dodatne aktivnosti, ki bodo služile kot uvod v tematsko leto »Potovanja za mlade 2013«.

Nazaj na rubriko Nemčija, počitniška dežela

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije