Nemčija, počitniška dežela

Nazaj na rubriko Nemčija, počitniška dežela
slovenia-2.png

Predstavitev slovenskega turizma na borzi RDA Köln

Datum: ponedeljek, 16. julij, 2012

V torek, 17. julija bo svoja vrata za tri dni odprl edini evropski workshop avtobusnega turizma za skupine, ki ga vsako leto organizira nemško avtobusno združenja RDA v Kölnu.

Slovenija se že tradicionalno na  borzi RDA poslovnim partnerjem predstavlja pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO): letos na slovenski stojnici sodeluje kar 20 slovenskih turističnih ponudnikov, glavni partner nastopa pa je Portorož s Slovensko Istro.

Turizem za skupine v zadnjih letih doživlja bistvene spremembe, saj morajo organizatorji potovanj za uspešno trženje tudi za skupinska potovanja ponuditi teme, ki ustrezajo trendom povpraševanj. Slovenija kot raznolika destinacija ima pri tem določene prednosti, zato je številna in raznolika prisotnost slovenskih ponudnikov nujna.

Tako se bo letos v času od 17. do 19. julija na 105 m2 veliki slovenski stojnici v hali 10.1., H30, predstavilo 20 slovenskih turističnih podjetij in destinacij, med katerimi so predstavniki aktivnih počitnic, slovenskih term, slovenske obale z zaledjem in prestolnice Ljubljane. Predstavili se bodo: Turizem Ljubljana, nov Hotel Plaza iz Ljubljane, Discover Julian Alps, Hit Holidays Kranjska Gora, Sportina Hotels Bled, Sava Hotels & Resorts,  LifeClass Hotels & Spa Portorož, Hoteli Bernardin, Postojnska jama, Lipica turizem, Hotel & Casino Resort Admiral, Slovenska Istra, Terme Krka, Terme Dobrna, Rimske Terme, Rogaška Hotels & Lotus Terme, Hotel Sava Rogaška, Kompas, Happy Tours, Unitur z Wellness & Spa Resort Zreče in Sport & Ski Resort Rogla, Terme Vivat in Moravske Toplice.

Prvi dan borze, 17. 7. 2012, z začetkom ob 17. Uri, bo na slovenski stojnici potekal sprejem za poslovne partnerje, v okviru katerega se bo Slovenija predstavila z okusi slovenskega Mediterana s kulinariko Restavracije Tomi, vina pa bo predstavila Vinska klet Mahnič.

V okviru uradnega turistično informacijskega portala www.slovenia.info so s strani obiskovalcev iz Nemčije v prvih šestih mesecih letošnjega leta zabeležili rast za kar 113 %. Porast spletnih obiskovalcev je posledica izvedene  intenzivne spletne kampanje na nemškem trgu. Kampanja je vsebovala inovativna spletno-trženjska orodja kot je iskalni marketing, v okviru katerega se je vršilo t.i. retargetiranje (ciljno trženje tistih ciljnih skupin, ki so v preteklosti že izkazale interes za Slovenijo oz. slovenski turizem na portalu www.slovenia.info) v okviru oglaševalske mreže Google. Hkrati se je vršil tudi zakup medijskega prostora na večjih nemških spletnih portalih. 

Nazaj na rubriko Nemčija, počitniška dežela

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije