Novice

Nazaj na rubriko Novice
Logo STO

Nov vstop Slovenije na nemški turistični trg

Datum: petek, 5. november, 2010

V 2010 STO izvaja analitično raziskovanje nemškega trga z namenom segmentacije trga in priprave ustreznega načrta strateškega marketinga turizma Slovenije.V okviru projekta je danes v organizaciji STO potekala druga od treh snovalnic za predstavnike slovenskega turizma z naslovom Trženje ponudbe slovenskega turizma v Nemčiji.

Nemški trg ob Italiji in Avstriji spada med ključne trge slovenskega turizma. Nemci sicer od vseh narodov potujejo največ, vendar kljub temu od leta 2001 v Sloveniji beležimo negativni trend prihodov in nočitev nemških gostov.

Izhodišče raziskovalnega projekta so podatki, ki jih je STO pridobila na osnovi vrste neodvisnih raziskav ReiseAnalyze 2010 in TrendAnalyze 2020 raziskovalnega inštututa F.U.R., analize nemških turistov v Sloveniji SURS, lastne raziskave med nemškimi agenti, raziskave med turisti, ki so na predstavništvu STO v Münchnu v zadnjih letih povpraševali po Sloveniji in raziskave med bloggerji. STO je izsledke predstavila slovenskemu turističnemu gospodarstvu.

V nadaljevanju potekajo v oktobru in novembru delavnice s ciljem oblikovanja usmeritev za učinkovitejše trženje na nemškem trgu, rezultati pa bodo predstavljeni v okviru Slovenskega turističnega foruma, 9. decembra 2011 v Dolenjskih Toplicah. T.i. snovalnice so zaključni, kreativni del raziskovalno analitičnega pristopa k nemškemu trgu. Na teh metodološko dobro premišljenih srečanjih aktivno sodelujejo tisti predstavniki slovenskega turizma, ki že vrsto let aktivno delujejo na nemškem trgu, in s tem bo STO v celotni pripravi strateškega trga upoštevala domače praktično znanje.

Mag. Maja Pak, v.d. direktorice STO: »S tem projektom želi STO v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom ugotoviti najbolj atraktivne ciljne skupine na nemškem trgu glede na turistične produkte, ki jih Slovenija ima, ter za ciljne skupine pripraviti najbolj optimalen trženjski splet. Gre za prvi poglobljeni pristop k raziskavi trga in trženju, ki ga želimo postopoma implementirati tudi na drugih trgih, s ciljem bolj učinkovitega trženja na nacionalnem, destinacijskem in podjetniškem nivoju.«

Cilj projekta je segmentirati nemški trg in doseči konsenz o tem, s katerimi vsebinami bosta STO in slovensko turistično gospodarstvo v prihodnje nastopila na nemškem trgu in pozitivno vplivala na  povpraševanje s strani nemških turistov. Prva opažanja in ugotovitve snovalnic so pokazale, da imajo tudi slovenski strokovnjaki za turizem določene stereotipe o nemških turistih. V procesu dela na snovalnicah udeleženci postopoma razvijajo in oblikujejo bolj realno, aktualno sliko o nemških turistih. Pripravljenost za sodelovanje predstavnikov turističnega gospodarstva na snovalnicah kaže na željo po izboljšanju rezultatov z nemškega turističnega trga.

Vir: STO

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

9 polfinalistov za nagrado Snovalec 2020

Snovalec
torek, 7. april 2020

Za naziv Snovalec 2020 Slovenske turistične organizacije se je letos potegovalo 44 prijavljenih idej. Strokovna komisija je izbrala 9 polfinalistov, ki so svoje ideje 1. in 3. aprila podrobneje predstavili na spletnih zagovorih.

Z enim klikom si prisluži paket funkcionalnih čajev 1001 CVET

3838700292596 1001CVET_funkcionalni_cajevi_Odpornost_40g front.png
ponedeljek, 6. april 2020

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za praktične nagrade. Konec aprila bomo 10 srečnim izžrebancem podelili paket vseh štirih okusov funkcionalnih čajev 1001 CVET.

Odpoved Slovenske turistične borze 2020

siw_kg.jpg
ponedeljek, 6. april 2020

Glede na trenutno situacijo v svetu in v Evropi je izvedba letošnje Slovenske turistične borze – SIW 2020, ki je bila načrtovana v terminu od 14. do 16. maj 2020, odpovedana.

Nov promocijski film Za zeleno Velenje

velenje
četrtek, 2. april 2020

Velenje kot ponosni član družine Slovenia Green izpolnjuje obljubo in deluje po trajnostnih načelih. Z novim promocijskim filmom Za zeleno Velenje želijo občanke in občane ter obiskovalce mesta spodbuditi k okolju in naravi prijaznemu obnašanju.

V ZOO Ljubljana so na svet pokukali prvi letošnji mladiči

črna čopičarka
sreda, 1. april 2020

Ob koncu precej tople zime se je v živalskem vrtu povečalo število družinskih članov pri črnih čopičarkah, divjih svinjah in dvogrbih kamelah.

Poskrbimo za uravnoteženo življenje s čajem 1001 cvet RAVNOVESJE

1001_ravnovesje
torek, 31. marec 2020

Dandanes smo vsi izpostavljeni stresu, ki pa se ga da uspešno premagovati z uravnoteženim življenjem. Vzemite si vsak dan trenutek za sebe, potopite se v svet brezskrbnosti ali pa preprosto izrazite hvaležnost.

UNWTO poziva inovatorje in podjetnike naj pospešijo obnovo turizma

zemlja.jpg
torek, 31. marec 2020

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) ob podpori Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) poziva inovatorje in podjetnike, naj predlagajo nove rešitve za pomoč turističnemu sektorju, da si opomore od izbruha novega koronavirusa. Rok za prijavo je 10. april.

Oddaja večnacionalne nominacije nesnovne dediščine "Tradicije rej lipicancev" za vpis na Reprezentativni seznam nesnovne kulturne dediščine človeštva

Lipicanci
ponedeljek, 30. marec 2020

Slovenija je danes v imenu osmih sodelujočih držav sekretariatu UNESCO v Parizu oddala večnacionalno nominacijo nesnovne dediščine "Tradicije rej lipicancev" za vpis na Reprezentativni seznam nesnovne kulturne dediščine človeštva. Nominacijo je v imenu Slovenije podpisala Nj. Eks. veleposlanica v Parizu in stalna predstavnica Slovenije pri UNESCO Metka Ipavic, stalno predstavništvo Slovenije pri UNESCO pa je tudi koordiniralo uradne podpise nominacije s strani sodelujočih držav.

V predprodaji cenejše vozovnice za nihalko na Veliko planino

velika_planina.jpg
ponedeljek, 30. marec 2020

Še nekaj mesecev nas loči do poletne sezone, ko bo planina ponovno zaživela. V družbi Velika planina, d. o. o. so se odločili, da vsem obiskovalcem Velike planine ponudijo možnost nakupa povratnih vozovnic po ugodnejši ceni. Cena vozovnice v preprodaji je le 10 EUR.

V Triglavskem narodnem parku napovedali vojno plastiki

triglav1.jpg
petek, 27. marec 2020

V javnem zavodu Triglavski narodni park letos začenjajo organiziran boj proti plastiki tako v samem parku kot na širšem biosfernem območju Julijskih Alp. Pri tem bo potrebno sodelovanje vseh deležnikov, od lokalnih skupnosti in šol do turizma in občanov. Najprej pa se bodo osredotočili na izkoreninjanje plastike za enkratno uporabo.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije