Novice

Nazaj na rubriko Novice
Logo STO

Nov vstop Slovenije na nemški turistični trg

Datum: petek, 5. november, 2010

V 2010 STO izvaja analitično raziskovanje nemškega trga z namenom segmentacije trga in priprave ustreznega načrta strateškega marketinga turizma Slovenije.V okviru projekta je danes v organizaciji STO potekala druga od treh snovalnic za predstavnike slovenskega turizma z naslovom Trženje ponudbe slovenskega turizma v Nemčiji.

Nemški trg ob Italiji in Avstriji spada med ključne trge slovenskega turizma. Nemci sicer od vseh narodov potujejo največ, vendar kljub temu od leta 2001 v Sloveniji beležimo negativni trend prihodov in nočitev nemških gostov.

Izhodišče raziskovalnega projekta so podatki, ki jih je STO pridobila na osnovi vrste neodvisnih raziskav ReiseAnalyze 2010 in TrendAnalyze 2020 raziskovalnega inštututa F.U.R., analize nemških turistov v Sloveniji SURS, lastne raziskave med nemškimi agenti, raziskave med turisti, ki so na predstavništvu STO v Münchnu v zadnjih letih povpraševali po Sloveniji in raziskave med bloggerji. STO je izsledke predstavila slovenskemu turističnemu gospodarstvu.

V nadaljevanju potekajo v oktobru in novembru delavnice s ciljem oblikovanja usmeritev za učinkovitejše trženje na nemškem trgu, rezultati pa bodo predstavljeni v okviru Slovenskega turističnega foruma, 9. decembra 2011 v Dolenjskih Toplicah. T.i. snovalnice so zaključni, kreativni del raziskovalno analitičnega pristopa k nemškemu trgu. Na teh metodološko dobro premišljenih srečanjih aktivno sodelujejo tisti predstavniki slovenskega turizma, ki že vrsto let aktivno delujejo na nemškem trgu, in s tem bo STO v celotni pripravi strateškega trga upoštevala domače praktično znanje.

Mag. Maja Pak, v.d. direktorice STO: »S tem projektom želi STO v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom ugotoviti najbolj atraktivne ciljne skupine na nemškem trgu glede na turistične produkte, ki jih Slovenija ima, ter za ciljne skupine pripraviti najbolj optimalen trženjski splet. Gre za prvi poglobljeni pristop k raziskavi trga in trženju, ki ga želimo postopoma implementirati tudi na drugih trgih, s ciljem bolj učinkovitega trženja na nacionalnem, destinacijskem in podjetniškem nivoju.«

Cilj projekta je segmentirati nemški trg in doseči konsenz o tem, s katerimi vsebinami bosta STO in slovensko turistično gospodarstvo v prihodnje nastopila na nemškem trgu in pozitivno vplivala na  povpraševanje s strani nemških turistov. Prva opažanja in ugotovitve snovalnic so pokazale, da imajo tudi slovenski strokovnjaki za turizem določene stereotipe o nemških turistih. V procesu dela na snovalnicah udeleženci postopoma razvijajo in oblikujejo bolj realno, aktualno sliko o nemških turistih. Pripravljenost za sodelovanje predstavnikov turističnega gospodarstva na snovalnicah kaže na željo po izboljšanju rezultatov z nemškega turističnega trga.

Vir: STO

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

Novosti v zimskem voznem redu letov z Brnika

letalo.jpg
petek, 18. oktober 2019

Prihod na ljubljansko letališče so za zimski vozni red že napovedali prevozniki Lufthansa, SWISS in Brussels Airlines z leti v Frankfurt, München, Zürich in Bruselj, obstoječi prevozniki pa bodo obseg letenja občutno povečali.

Hotel Cerkno bo dobil novo podobo

cerkno-3.jpg
petek, 18. oktober 2019

V Hotelu in smučišču Cerkno, družbi, ki jo je pred dvema letoma prevzel Marjan Batagelj, se že v prihodnjem letu obetajo korenite spremembe. Obnova naj bi trajala tri leta, za investicijo pa bodo odšteli sedem milijonov evrov.

Terme Snovik zabeležile pol milijona nočitev

snovik_poletje1.jpg
četrtek, 17. oktober 2019

V Termah Snovik so včeraj praznovali pomembno prelomnico, saj so zabeležili pol milijona nočitev. Spodbudna novica in hkrati tudi obveza, da bodo tudi v prihodnje skrbeli za kakovost svojih storitev in zadovoljstvo gostov. Nad pozornostjo presenečeni gostji iz okolice Maribora, ki je v Termah Snovik bivala prvič, so podarili prav posebno darilo.

Praznovanje izolske legende

izola_panorama.jpg
četrtek, 17. oktober 2019

Letošnji Praznik izolskega čudeža, s katerim domačini obujajo tradicionalni krajevni praznik, bo vključeval veslaška tekmovanja, obujanje starodavne legende in kulturni program. Na stojnicah pa ne bo manjkalo domačih dobrot.

Čokoljana - tržnica čokolade

cokoljana.png
sreda, 16. oktober 2019

Na sejmu čokolade, ki bo 19. oktobra potekal na osrednji ljubljanski tržnici, bodo svoje izdelke prodajali priznani izdelovalci čokolade, pa tudi manjše butične čokoladnice in slaščičarne.

Podelili smo priznanja zmagovalcem akcije »Naj kopališče 2019«

Naj kopališče 2019
sreda, 16. oktober 2019

Že 29. let zapored kopalke in kopalci slovenskih kopališč čez vse poletje izbirajo najboljša in jih tako nagradijo za izboljšanje ponudbe in skrbnost. Na gradu Rače so danes na slavnostni prireditvi podelili priznanja najboljšim v šestih kategorijah, te nazive so pridobili Aqualuna Term Olimia, Terme Vivat in Terme Paradiso, Velenjska plaža, Letno kopališče Celje in Vodno mesto Atlantis. Akcija »Naj kopališče 2019« poteka v organizaciji RTV Slovenija v sodelovanju s spletnim portalom »Dobro jutro, Slovenija« na več radijskih postajah po vsej Sloveniji.

Z Nomago InterCity do Salzburga, Gradca, Zagreba in Beljaka že za 1 evro

mladi.jpg
torek, 15. oktober 2019

Nomago začenja z akcijo »Potuj po Evropi za samo 1 €«, v okviru katere bo potnikom na mednarodnih linijah Nomago InterCity na razpolago 1000 vozovnic po 1 evro. Potniki iz okolice Ljubljane, Maribora in Bleda bodo lahko z Nomago InterCity po posebni ceni med drugim potovali v Zagreb, Beljak, Gradec in Salzburg.

Festival Borštnikovo srečanje

orientalski_ples.jpg
ponedeljek, 14. oktober 2019

Festival Borštnikovo srečanje je osrednji slovenski gledališki festival, ki že več kot pol stoletja bogati slovenski gledališki in kulturni prostor. V letošnjem letu poteka med 14. in 27. oktobrom, ko si lahko najrazličnejše uprizoritve, predstave, performanse in druge dogodke ogledate na različnih lokacijah. V zadnjih letih organizatorji namreč oživljajo pozabljene zgradbe, dvorišča pa spreminjajo v odre in tako ustvarjajo urbani mestni vrvež.

Evropa nagradila Ljubljano za pametne rešitve v turizmu

ljubljana_april.jpeg
ponedeljek, 14. oktober 2019

Ljubljana je v okviru druge izvedbe projekta Evropska prestolnica pametnega turizma v Helsinkih, 9. oktobra, prejela prestižno priznanje za najboljše evropsko mesto na področju digitalnih rešitev, s katero je Ljubljana predstavila svoje najpomembnejše ukrepe in načrte s področja trajnostnega razvoja, dostopnosti, digitalizacije ter kulturne dediščine in ustvarjalnosti.

Dragulji in plemeniti kamni v Cankarjevem domu

Minfos
petek, 11. oktober 2019

V Veliki spremeni dvorani Cankarjevega doma v Ljubljani bodo v soboto, 19. in v nedeljo, 20. oktobra, na ogled minerali, fosili in nakit.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije