Novice

Nazaj na rubriko Novice
Logo STO

Nov vstop Slovenije na nemški turistični trg

Datum: petek, 5. november, 2010

V 2010 STO izvaja analitično raziskovanje nemškega trga z namenom segmentacije trga in priprave ustreznega načrta strateškega marketinga turizma Slovenije.V okviru projekta je danes v organizaciji STO potekala druga od treh snovalnic za predstavnike slovenskega turizma z naslovom Trženje ponudbe slovenskega turizma v Nemčiji.

Nemški trg ob Italiji in Avstriji spada med ključne trge slovenskega turizma. Nemci sicer od vseh narodov potujejo največ, vendar kljub temu od leta 2001 v Sloveniji beležimo negativni trend prihodov in nočitev nemških gostov.

Izhodišče raziskovalnega projekta so podatki, ki jih je STO pridobila na osnovi vrste neodvisnih raziskav ReiseAnalyze 2010 in TrendAnalyze 2020 raziskovalnega inštututa F.U.R., analize nemških turistov v Sloveniji SURS, lastne raziskave med nemškimi agenti, raziskave med turisti, ki so na predstavništvu STO v Münchnu v zadnjih letih povpraševali po Sloveniji in raziskave med bloggerji. STO je izsledke predstavila slovenskemu turističnemu gospodarstvu.

V nadaljevanju potekajo v oktobru in novembru delavnice s ciljem oblikovanja usmeritev za učinkovitejše trženje na nemškem trgu, rezultati pa bodo predstavljeni v okviru Slovenskega turističnega foruma, 9. decembra 2011 v Dolenjskih Toplicah. T.i. snovalnice so zaključni, kreativni del raziskovalno analitičnega pristopa k nemškemu trgu. Na teh metodološko dobro premišljenih srečanjih aktivno sodelujejo tisti predstavniki slovenskega turizma, ki že vrsto let aktivno delujejo na nemškem trgu, in s tem bo STO v celotni pripravi strateškega trga upoštevala domače praktično znanje.

Mag. Maja Pak, v.d. direktorice STO: »S tem projektom želi STO v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom ugotoviti najbolj atraktivne ciljne skupine na nemškem trgu glede na turistične produkte, ki jih Slovenija ima, ter za ciljne skupine pripraviti najbolj optimalen trženjski splet. Gre za prvi poglobljeni pristop k raziskavi trga in trženju, ki ga želimo postopoma implementirati tudi na drugih trgih, s ciljem bolj učinkovitega trženja na nacionalnem, destinacijskem in podjetniškem nivoju.«

Cilj projekta je segmentirati nemški trg in doseči konsenz o tem, s katerimi vsebinami bosta STO in slovensko turistično gospodarstvo v prihodnje nastopila na nemškem trgu in pozitivno vplivala na  povpraševanje s strani nemških turistov. Prva opažanja in ugotovitve snovalnic so pokazale, da imajo tudi slovenski strokovnjaki za turizem določene stereotipe o nemških turistih. V procesu dela na snovalnicah udeleženci postopoma razvijajo in oblikujejo bolj realno, aktualno sliko o nemških turistih. Pripravljenost za sodelovanje predstavnikov turističnega gospodarstva na snovalnicah kaže na željo po izboljšanju rezultatov z nemškega turističnega trga.

Vir: STO

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

V letu 2019 2,75 milijard evrov iz naslova izvoza potovanj

diagram rasti
petek, 21. februar 2020

Banka Slovenije je objavila vrednost izvoza potovanj za leto 2019, ta znaša 2,75 milijard evrov, kar je za 1,8 odstotka več kot v letu 2018.

Čelada Atomic Savor GT: trojna zaščita za trojno samozavest

Savor GT
petek, 21. februar 2020

S čelado Savor GT je Atomic dosegel tisto, k čemur stremi vsak proizvajalec zaščitne opreme. S sistemom Atomic Live Fit, ki poskrbi za možnost 360 stopinjskega prilagajanja velikosti, boste zaradi popolnega ujemanja preprosto pozabili, da jo nosite.

Nagrajenci akcije Naj wellness

Logo_naj_wellness
petek, 21. februar 2020

Za tiste, ki glasujejo v akciji Naj wellness smo pripravili lepe nagrade. Žrebamo vsak teden!

Nova letalska povezava Tel Aviv - Ljubljana

letalo.jpg
četrtek, 20. februar 2020

Slovenski turizem se je v tem tednu uspešno predstavil poslovni in splošni izraelski javnosti na sejmu IMTM v Tel Avivu. Slovenija je na tem trgu prepoznavna in vse bolj zaželena turistična destinacija, kar se v letošnjem letu pozitivno odraža z vzpostavitvijo nove letalske povezave Tel Aviv - Ljubljana prevoznika Israir Airlines.

Časnik Forbes znova izpostavil Ano Roš

ana_roš
četrtek, 20. februar 2020

V ugledni ameriški reviji Forbes so ponovno izpostavili odličnost Hiše Franko in Ane Roš ter jo opisali kot eno najboljših kuharskih mojstric na svetu, katere edinstvene jedi združujejo ljudi z vsega sveta. V članku je izpostavljena tudi lokalna pridelava sestavin, ki jih Roševa uporablja za pripravo gastronomskih mojstrovin.

Salomon smučarski testi - preizkusi zimske novosti

Salomon 2019 smuči
sreda, 19. februar 2020

Salomon je inovativna blagovna znamka, ki uvaja revolucionarne pristope k oblikovanju smuči in tudi letos je pripravljenih obilico novosti. Zavedajo se, da je težko slediti vsem novim trendom na trgu, še težje pa se je odločiti za primeren nakup, med poplavo najrazličnejših modelov ter proizvajalcev smuči.

Pustovanje na Viru pri Domžalah

Pustovanje Vir
sreda, 19. februar 2020

Tudi letos bo v Pustni deželi Vir veljalo pravilo, da kdor ni za pusta, naj se odseli vse do avgusta.

Tartinijev karneval v Piranu

piran_tartini.jpg
sreda, 19. februar 2020

Tartini in njegova glasba bosta letos zaznamovala tudi pustne dogodke. Tartinijev karneval bo ponudil bogat otroški program, glasbeni nastop v baročno beneškem slogu, revijo beneških mask, sladke pustne dobrote in atraktiven svetlobni show. Poskrbljeno bo tudi za brezplačen avtobusni prevoz.

Smuči Salomon S/Force Bold: Popolna izbira za napredne smučarje

Salomon
torek, 18. februar 2020

Samozavestno se podajte na vsak teren in odpeljite "carving" zavoj v vseh snežnih pogojih.

Najboljši pustni krofi

Pustni krofi
torek, 18. februar 2020

Pomembno je, da upoštevate potrebne količine!

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije