Novice

Nazaj na rubriko Novice
koper

Nova vizualna podoba destinacije Koper

Datum: sreda, 27. november, 2019

Turistična destinacija Koper-Capodistria ima po 15 letih prenovljeno celostno grafično podobo. Petčlanska komisija je med 24 predlogi izbrala rešitev, ki na svež in igriv način izraža vrednote, lastnosti in povezanost mesta in podeželja.

Krepitev destinacijske znamke, ki bi pripomogla k večji prepoznavnosti in posledično tudi k večjemu turističnemu obisku, je opredelila že leta 2017 sprejeta Strategija razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025, je na današnji predstavitvi nove celostne grafične podobe, 20. novembra, povedala vodja Turistične organizacije Koper Ylenia Loredan. Pojasnila je, da so aprila objavili javni natečaj za oblikovanje predloga grafičnega znaka destinacije, na katerega je prispelo 24 predlogov 17 različnih prijaviteljev. Petčlanska strokovna komisija, ki so jo poleg Loredanove sestavljali Marialuisa Maier Sponza iz Kabineta župana Mestne občine Koper, Karmen Novarlič iz Slovenske turistične organizacije, Vita Kernel iz Studia Kernel in dr. Aleksandra Brezovec iz Fakultete za turistične študije Turistica, je med njimi izbrala predlog Gregorja Ivanušiča iz studia G Design. Komisija si je bila enotna, da ima izbrani logotip vse značilnosti enostavnega in prepoznavnega simbola, ob tem pa zaokrožuje več elementov - istrsko naravo, zeleno podeželje, tipične istrske produkte in gastronomijo, bogato arhitekturno dediščino in zgodovino, morje ter sonce kot prepoznaven in povezovalen simbol Kopra.

Novo celostno grafično podobo bodo postopoma implementirali v promocijske, informativne in komunikacijske materiale, tako na primer je že vključena v promocijo Fantazime v Čudolandiji, prav tako nova podoba ustreza sodobnim potrebam uporabe, tudi na digitalni ravni, so še povedali. Sicer pa z ukrepi, ki jih naslavlja strategija, sovpada tudi ustanovitev Zavoda za mladino, kulturo in turizem, ki je bila potrjena na zadnji seji občinskega sveta Mestne občine Koper. In prav nova celostna grafična podoba je eden od prvih korakov, ki napoveduje novo zgodbo v poglavju koprskega turizma ali kot so povedali na današnji predstavitvi, bodo tako s postopno uveljavitvijo nove grafične podobe in drugačne organiziranosti lahko dosegali še boljše rezultate in še večjo prepoznavnost v slovenskem in mednarodnem prostoru.

Vir: www.koper.si

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

Sejmi okusov

festival_kulinarike1.jpg
torek, 28. januar 2020

Kot vsa leta doslej vas bodo tudi letos na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani domači in tuji razstavljalci pričakali z bogatim razstavnim programom, tehnološkimi in drugimi novostmi ter raznovrstnimi degustacijami in drugimi oblikami promocij oz. prezentacij.

Posvet Kako varneje in bolje pripravljeni v gore

na_lepse_gore.jpg
torek, 28. januar 2020

Planinska zveza Slovenije (PZS) 30. januarja ob 11. uri na sejmu Alpe-Adria organizira posvet "Kako varneje in bolje pripravljeni v gore", v popoldanskem času pa slovesno podelitev priznanj najuspešnejšim v alpinizmu, športnem in lednem plezanju ter turnem smučanju v letu 2019.

Nagrajenci akcije Naj wellness

Logo_naj_wellness
torek, 28. januar 2020

Za tiste, ki glasujejo v akciji Naj wellness smo pripravili lepe nagrade. Žrebamo vsak teden!

31. Sejem turizma Alpe-Adria

aktivnosti-pohodnistvo.jpg
ponedeljek, 27. januar 2020

Od 29. januarja do 1. februarja se bo na GR odvila osrednja turistična sejemska prireditev v Sloveniji Natour Alpe-Adria, v ospredju katere je zeleni, aktivni turizem.

Prelomna 18. obletnica delovanja Term Snovik

snovik_kolaz.jpg
ponedeljek, 27. januar 2020

V soboto dopoldan je v Termah Snovik potekala 18. obletnica delovanja družbe. Najvišje ležeče slovenske terme so leta 2002 uradno odprla svoja vrata. Prijazne okolju, energetsko varčne in učinkovite terme je v tem obdobju obiskalo 2.511.000 gostov. Lansko leto so samo v mesecu avgustu imeli 9.130 nočitev, v oktobru 2019 pa zabeležili pol milijonto nočitev.

STO dobila novo vodjo predstavništva v Avstriji

Zana Marijan
ponedeljek, 27. januar 2020

Na mesto vodje predstavništva Slovenske turistične organizacije (STO) v Avstriji je bila imenovana Žana Marijan, ki s 1. februarjem začenja svoj štiriletni mandat na Dunaju. Jan Ciglenečki, ki je predstavništvo STO vodil od leta 1998, slovenski turizem pa na Dunaju predstavljal že od leta 1994, s koncem letošnjega januarja odhaja v pokoj.

Potovalni trendi v 2020, pisani na kožo Sloveniji

kulinarika.JPG
petek, 24. januar 2020

Člani mednarodnega združenja AIRTH - Alianse inovatorjev in raziskovalcev v turizmu in hotelirstvu, ki sodeluje tudi pri izvedbi pozivov Sejalec in Snovalec, so sestavili izbor petih najbolj pomembnih potovalnih trendov v letu 2020.

New York Times uvrstil pohodniško pot Julijana na seznam 52 krajev za leto 2020

Kranjska Gora
četrtek, 23. januar 2020

Medijski gigant The New York Times je objavil seznam 52 krajev za leto 2020, na katerem je tudi slovenska pohodniška daljinska pot Juliana. Glavna tema letošnjega izbora je bila trajnost in o Sloveniji so zapisali, da so Slovenci "verjetno najbolj ekološko ozaveščen narod na svetu".

Dobrodelno 24-urno kolesarjenje z Markom Balohom

baloh.jpg
četrtek, 23. januar 2020

V Športnem centru Millenium v BTC Cityju Ljubljana se bo ponovno kolesarilo za dober namen. Marko Baloh, slovenski ultra-maratonski kolesar, bo že petnajstič sedel na kolo za polnih 24 ur.

Smučarski čevlji Salomon S/PRO

Salomon SPRO
četrtek, 23. januar 2020

Visoka zmogljivost, nizka teža in vrhunski oprijem. To so značilnosti, po katerih je bila v zadnjem desetletju poznana linija SALOMON smučarskih čevljev, ki je za sezono 2019 dobila novo ime.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije