Novice

Nazaj na rubriko Novice
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

V letu 2019 2,75 milijard evrov iz naslova izvoza potovanj

diagram rasti
petek, 21. februar 2020

Banka Slovenije je objavila vrednost izvoza potovanj za leto 2019, ta znaša 2,75 milijard evrov, kar je za 1,8 odstotka več kot v letu 2018.

Čelada Atomic Savor GT: trojna zaščita za trojno samozavest

Savor GT
petek, 21. februar 2020

S čelado Savor GT je Atomic dosegel tisto, k čemur stremi vsak proizvajalec zaščitne opreme. S sistemom Atomic Live Fit, ki poskrbi za možnost 360 stopinjskega prilagajanja velikosti, boste zaradi popolnega ujemanja preprosto pozabili, da jo nosite.

Nagrajenci akcije Naj wellness

Logo_naj_wellness
petek, 21. februar 2020

Za tiste, ki glasujejo v akciji Naj wellness smo pripravili lepe nagrade. Žrebamo vsak teden!

Nova letalska povezava Tel Aviv - Ljubljana

letalo.jpg
četrtek, 20. februar 2020

Slovenski turizem se je v tem tednu uspešno predstavil poslovni in splošni izraelski javnosti na sejmu IMTM v Tel Avivu. Slovenija je na tem trgu prepoznavna in vse bolj zaželena turistična destinacija, kar se v letošnjem letu pozitivno odraža z vzpostavitvijo nove letalske povezave Tel Aviv - Ljubljana prevoznika Israir Airlines.

Časnik Forbes znova izpostavil Ano Roš

ana_roš
četrtek, 20. februar 2020

V ugledni ameriški reviji Forbes so ponovno izpostavili odličnost Hiše Franko in Ane Roš ter jo opisali kot eno najboljših kuharskih mojstric na svetu, katere edinstvene jedi združujejo ljudi z vsega sveta. V članku je izpostavljena tudi lokalna pridelava sestavin, ki jih Roševa uporablja za pripravo gastronomskih mojstrovin.

Salomon smučarski testi - preizkusi zimske novosti

Salomon 2019 smuči
sreda, 19. februar 2020

Salomon je inovativna blagovna znamka, ki uvaja revolucionarne pristope k oblikovanju smuči in tudi letos je pripravljenih obilico novosti. Zavedajo se, da je težko slediti vsem novim trendom na trgu, še težje pa se je odločiti za primeren nakup, med poplavo najrazličnejših modelov ter proizvajalcev smuči.

Pustovanje na Viru pri Domžalah

Pustovanje Vir
sreda, 19. februar 2020

Tudi letos bo v Pustni deželi Vir veljalo pravilo, da kdor ni za pusta, naj se odseli vse do avgusta.

Tartinijev karneval v Piranu

piran_tartini.jpg
sreda, 19. februar 2020

Tartini in njegova glasba bosta letos zaznamovala tudi pustne dogodke. Tartinijev karneval bo ponudil bogat otroški program, glasbeni nastop v baročno beneškem slogu, revijo beneških mask, sladke pustne dobrote in atraktiven svetlobni show. Poskrbljeno bo tudi za brezplačen avtobusni prevoz.

Smuči Salomon S/Force Bold: Popolna izbira za napredne smučarje

Salomon
torek, 18. februar 2020

Samozavestno se podajte na vsak teren in odpeljite "carving" zavoj v vseh snežnih pogojih.

Najboljši pustni krofi

Pustni krofi
torek, 18. februar 2020

Pomembno je, da upoštevate potrebne količine!

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije