Novice

Nazaj na rubriko Novice
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

Dan Odprtih Vrat Letališča Portorož

letalisce_portoroz.jpg
petek, 20. september 2019

V Portorožu tudi letos za vas pripravljajo dogodek "Dan odprtih vrat letališča Portorož". Letošnja prireditev se bo odvijala v soboto, 28.9.2019. Dogajanje bo res pestro, zato si rezervirajte datum!

Čiliada v Izoli

čili festival
četrtek, 19. september 2019

V soboto, 21. septembra, Izola postane mesto ljubiteljev pikantnih okusov. Takrat nas čaka festival čilija in pekoče kuhinje – Čiliada.

Festival pohodništva Dolina Soče

Soča
četrtek, 19. september 2019

V septembru in oktobru (20.9.-6.10.), najlepših mesecih za pohode, je v Dolini Soče vsako leto organiziran Festival pohodništva. Lepote narave in spomenike preteklosti lahko odkrivate pod vodstvom izkušenih vodnikov.

Rokov tek

tek11.jpg
sreda, 18. september 2019

Po devetih letih se 21. septembra v Šmarje pri Jelšah vrača veliki mednarodni športno-rekreativni dogodek - Rokov tek. Pri organizaciji maratona sodeluje pet občin, tri Obsotelja in Kozjanskega ter dve s Hrvaške, s čimer nosi tek tudi simbolni pomen povezovanja obeh držav.

Novo zvočno interaktivno doživetje Maribora

maribor_vodenje.jpg
sreda, 18. september 2019

Lutkovno gledališče Maribor v sodelovanju s CONA zavodom za procesiranje sodobne umetnosti predstavlja večmedijski performans oz. zvočni sprehod, ki so ga poimenovali Potepini. Program je na voljo tudi v angleškem in nemškem jeziku in je odlična kulturna popestritev v mestu.

Ljubljana Coffee Festival 2019

kava
torek, 17. september 2019

Domači in tuji ponudniki bodo predstavljali svoje znamke kave na pokušinah. Festival bo spremljala tudi ponudba ulične hrane, craft piva in koktejlov.

22. Festival slovenskega filma

film
ponedeljek, 16. september 2019

22. Festival slovenskega filma bo potekal od 17. do 22. septembra v Portorožu, v dvoranah Avditorij Portorož in Monforta, slikovitga prizorišča nekdanjega skladišča soli.

Pot med krošnjami Pohorje na Rogli kmalu odprta za obiskovalce

pot med krošnjami
ponedeljek, 16. september 2019

Pot med krošnjami Pohorje, ki se odpira 20. septembra, je prvi inovativen primer doživljajske ponudbe v Sloveniji, ki združuje pridobivanje novih izkušenj, izobraževanje, okoljsko osveščanje in zabavo za vse ciljne skupine in generacije. Projekt je eden izmed treh finalistov Snovalca 2019.

Praznik sira in vina v Bohinju

Vino
petek, 13. september 2019

Ker Bohinj slovi po siru in ker sir ljubi vino, bodo letos v Bohinju organizirali že 6. jubilejni Praznik sira in vina.

Dnevi bakalaja v Izoli

izola_panorama.jpg
četrtek, 12. september 2019

Tudi v letošnjem letu na Turističnem združenju Izola nadaljujejo z razvojem Izole kot kulinarične destinacije. V ta namen bodo pripravili več različnih promocijskih akcij, prav tako pa bodo nadaljevali s programom Kilometer nič, ki vključuje sezonsko domačo tržnico Ruba sz moje njive in pa kulinarične akcije oz. dogodke.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije