Novice

Nazaj na rubriko Novice
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

Znani so finalisti akcije Moja dežela – lepa in gostoljubna

avtor_Turizem_Bohinj.jpg
torek, 22. september 2020

Izbor akcije Moja dežela - lepa in gostoljubna se približuje zaključku. Državna ocenjevalna komisija je po dolgem in počez prečesala Slovenijo in izbrala finaliste natečaja.

Med najboljšimi evropskimi kulinaričnimi spominki kar trije slovenski izdelki

čebela
torek, 22. september 2020

V Kuopiu na Finskem so bili v sredini septembra pod okriljem Evropske gastronomske regije razglašeni zmagovalci 1. evropskega izziva za kulinarična darila oz. darila povezana s hrano. Vsi so prejeli uradni IGCAT certifikat in bodo posebej predstavljeni na IGCAT spletni strani.

3 ure zabave v Atlantisu za vso družino le 15,00 EUR

atlantis_poletje.jpg
ponedeljek, 21. september 2020

Poletje se nadaljuje v Atlantisu! 3 ure zabave za vso družino le 15,00 EUR Izkoristite izjemno ponudbo za 3-urno družinsko kopanje v Atlantisu - le do konca septembra!

Ptuj je najvarnejše slovensko mesto

ptuj.jpg
ponedeljek, 21. september 2020

Najstarejše slovensko mesto je letošnji dobitnik nagrade Slovenian Grand Security Award 2020 za najbolj varno mesto v kategoriji mestnih občin v Sloveniji.

Dnevi Slovenskega Turizma (DST) 2020

dst_fijet.jpg
petek, 18. september 2020

12. in 13. oktobra bodo potekali deveti Dnevi slovenskega turizma. Prilagojeno situaciji bodo načrt turizma v času Covid-19 in po njem gradili tako v živo, kot preko spleta.

Nov hotel Soča v Bovcu

bovec_maraton.jpg
četrtek, 17. september 2020

Te dni najstarejša bovška športna agencija Soča rafting v centru Bovca odpira nov hotel Soča.

Evropski turistični sektor poziva vlade EU naj uskladijo potovalna pravila

letalski_potniki.jpg
četrtek, 17. september 2020

Zavezništvo Evropski turistični manifest, ki predstavlja glas evropskega potovalnega in turističnega sektorja, poziva države članice, naj se nujno dogovorijo o usklajenih omejitvah potovanj in zagotovijo hitro izvajanje, ki bo sektorju pomagalo preživeti krizo brez primere.

Vodna aerobika v Atlantisu

Atlantis, 29.7_2.JPG
sreda, 16. september 2020

Namesto na suhem lahko svoje telo razgibate, oblikujete in sprostite v vodi ob vodni aerobiki. Izvajanje gimnastičnih vaj je prilagojeno zakonitostim vode in gibanja v njej, učinki ter cilji pa so hitreje dosegljivi kot pri identični vadbi na suhem.

Conde Nast Traveller Slovenijo postavil na prvo mesto med najbolj zaželenimi destinacijami prihodnjega leta

Kranjska Gora
sreda, 16. september 2020

Eden najprestižnejših in vplivnih medijev na področju turizma, Conde Nast Traveller, je objavil lestvico najbolj zaželenih destinacij za leto 2021 in na prvo mesto seznama postavil Slovenijo.

Penzion Kobala prejel okoljski certifikat EU Ecolabel

kobala
sreda, 16. september 2020

Penzion Kobala se je s pridobitvijo okoljskega certifikata EU Ecolabel za sonaravni eko turizem pridružil zelenim namestitvam v Dolini Soče.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije