Novice

Nazaj na rubriko Novice
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Novice

Najnovejše v tej rubriki

Terme Snovik se odpirajo ta petek, 5. 6. 2020

snovik_kolaz.jpg
torek, 2. junij 2020

Ob sproščanju ukrepov preprečevanja širjenja okužb se Terme Snovik ponovno odpirajo v petek, 5. 6. 2020. Goste bo pričakalo osveženo, urejeno, prenovljeno termalno in apartmajsko naselje. Čas zaprtja je bil namreč dobro izkoriščen za nujna investicijsko-vzdrževalna dela (delna razširitev kuhinje, ureditev zunanjih in notranjih bazenov, zunanja ureditev območja in apartmajskih objektov), v zadnjih dneh pred odprtjem se ureja ventilacija in dezinfekcija celotnega sistema.

Krmilo portoroške Turistice prevzela dr. Marijana Sikošek

Turistica
torek, 2. junij 2020

Fakulteta za turistične študije - Turistica, Univerze na Primorskem, ima od prvega junija dalje novo dekanjo, doc. dr. Marijano Sikošek. Dekanske časti in dolžnosti bo zaradi aktualnih razmer, povezanih z epidemijo, od dosedanjega dekana, izr. prof. dr. Janeza Mekinca, prevzela v ožjem krogu vodstva univerze.

Ponovno odprtje Postojnske jame in Predjamskega gradu

postojnska.jpg
ponedeljek, 1. junij 2020

S 1. junijem se za obiskovalce ponovno odpira Predjamski grad, s 3. junijem Postojnska jama, v Parku Postojnska jama pa bodo v naslednjem tednu predstavili tudi zadnje investicije v prenovitev Promenade slavnih in B dela kultnega Hotela Jama.

Rezervirajte si svojo mizo

Kulinarika.jpg
ponedeljek, 1. junij 2020

Danes bodo najboljše slovenske gostilne in restavracije začele sprejemati rezervacije za spomladanski Teden restavracij 2020, ki bo potekal med 12. in 21. junijem.

Že 200.000 sledilcev na družbenem omrežju Instagram @feelslovenia

feel_309835.jpg
petek, 29. maj 2020

Instagram profil @feelslovenia, ki je bil kreiran v letu 2012je v maju 2020 presegel zavidljivo mejo: sledi nam že več kot 200.000 uporabnikov. 

Pričetek obratovanja poletne sezone v Kranjski Gori

Kranjska Gora poleti
petek, 29. maj 2020

Danes v Kranjski Gori odpirajo poletno sezono, naslednji petek pa bo z obratovanjem pričel tudi bike park.

Danes se odpira Avto kino Domžale

film
četrtek, 28. maj 2020

Mestni kino Domžale bo danes ob 21. uri zagnal projekt Avto kino Domžale. Filme bodo predvajali na dvorišču nekdanje Metalke med občinsko stavbo in kulturnim domom.

Ameriški organizatorji potovanj pričakujejo vrnitev potovanj v Evropo v jesenskih mesecih

odgovorni_turizem-1.jpg
sreda, 27. maj 2020

Združenje ameriških organizatorjev potovanj (USTOA) je med aktivnimi člani izvedlo raziskavo  o načrtih za okrevanje in nadaljevanje poslovanja po COVID-19. 

Teden restavracij bo v juniju

kulinarika.jpeg
torek, 26. maj 2020

Pomladni teden restavracij se je zaradi pandemije z marca prestavil na junij. Med 12. in 21. junijem bo v restavracijah po vsej Sloveniji ponovno potekal pomladni Teden restavracij, eden najbolj množično obiskanih gurmanskih dogodkov v Sloveniji. Slovenska turistična organizacija (STO) k temu pomembnemu gastronomskemu dogodku pristopa na področju promocijskih aktivnosti.

Sejem na zraku

Knjige
ponedeljek, 25. maj 2020

Pridi, kupi knjigo, podpri slovenske založnike – V ŽIVO! Knjižni sejem s kavča se seli na prosto.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije