O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
V preteklem letu je turizem v Ljubljani utrpel precejšnji udarec, ki ga niso ublažili niti turistični boni. Zato so se letos odločili slovenske obiskovalce nagovoriti na drugačen način. V želji pomagati pri vnovičnem zagonu turizma in približati lepote prestolnice Slovencem Turizem Ljubljana pričenja s komunikacijsko kampanjo, v kateri znamenitosti Ljubljane primerja s slavnimi znamenitostmi tujih prestolnic.
V sklopu komunikacijske akcije »Tujina ali Ljubljana?« so ustvarili serijo zunanjih oglasov in oglasov na družbenih omrežjih, kjer fotografije Ljubljane primerjajo s številnimi slavnimi znamenitostmi tujih prestolnic. Tako želijo pokazati, da naše glavno mesto nudi nešteto razlogov za večdnevni obisk – prav toliko ali celo še več kot preostala mesta. Medtem ko smo v preteklih letih za občudovanje arhitekturnih mojstrovin potovali, na primer, v Barcelono, nas Turizem Ljubljana spodbuja, da damo letos priložnost slovenski prestolnici, ki nas bo navdušila s svojo arhitekturo. In namesto sprehodov po pisanih ulicah Kopenhagna se tokrat raje sprehodimo po pravljičnih ljubljanskih uličicah, odkrivajmo lokalne zanimivosti in podpirajmo domače ponudnike. Oglasi vabijo tudi k odkrivanju pisanih okusov z vseh koncev sveta in k organizaciji nepozabnih poslovnih srečanj in dogodkov v Ljubljani.
Slogan kampanje torej nedvomno drži: za nepozaben večdnevni oddih ali poslovno srečanje res ni treba daleč od doma.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije