Podravje

Dogodki:

Maribor_logo

Nova celostna grafična podoba turistične znamke Zavoda za turizem Maribor - Pohorje

Datum: sreda, 24. oktober, 2018

Zavod za turizem Maribor je na novinarski konferenci danes, 19. oktobra, predstavil novo celostno grafično podobo turistične znamke Maribor - Pohorje. Postopna prenova celostne podobe bo tekla vzporedno s kreiranjem zgodb s strani Mariborčanov, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni, kot je aktualna kampanja 'Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo'.

Nova grafična podoba destinacijske znamke Maribor-Pohorje v črki O imena Maribor skriva lupo, ki spodbuja k odkrivanju in doživetju mesta (Discover & Enjoy). Maribor postaja destinacija doživetij, kjer obiskovalci ustvarjajo čudovite spomine na slikovitih gričih, uživajo ob vrhunski hrani in vinu, plešejo v ritmu eksotične glasbe ter hkrati spoznavajo množicam skrite bisere Slovenije. To je bilo osnovno vodilo pri oblikovanju nove grafične podobe, ki je delo oglaševalske agencije Aritmija.

Z novo komunikacijsko strategijo »Odkrij doživetja« bo Maribor obiskovalce vabil, da odkrijejo dih jemajoče razglede, povišan utrip mesta in križišča, kjer vse poti vodijo v pravo smer. Vzporedno z razvojem komunikacijske strategije je znamka doživela tudi vizualno prenovo.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije