Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
btc_city-640x480.jpg

60 let BTC: z jasno vizijo, inovacijami in partnerskim pristopom od javnih skladišč do inovativnega mesta

Datum: ponedeljek, 3. februar, 2014

"V korist prihodnjih generacij" je slogan družbe BTC, ki se je ob praznovanju svoje 60. obletnice na jubilejnem dogodku v Vodnem mestu Atlantis zahvalila svojim dolgoletnim poslovnim partnerjem in tudi Mestni občini Ljubljana. V 60-letnem razvoju je družba uspela, ker je vedno razumela pričakovanja in zahteve sodobnega potrošnika, uporabnika in turista, kakor tudi zahteve domačih in tujih partnerjev s področja logističnih dejavnosti.

Predvsem v zadnjih dveh desetletjih se je z nenehnimi vlaganji, izboljšavami in domiselnimi dopolnitvami poslovnih vsebin prelevila v odprto, dinamično, moderno in uspešno gospodarsko družbo. Pri svojem poslovanju se je družba vseskozi zavzemala za projekte, ki prinašajo dodano vrednost ne le družbi BTC, temveč tudi širši družbeni skupnosti ter prihodnjim generacijam.

BTC je v šestdesetih letih razvoja, vse od leta 1954, vsebinsko močno spremenil predmet poslovanja. Podjetju, ki je bilo ustanovljeno za potrebe ljubljanske trgovine, je uspelo zaključiti tranzicijsko obdobje z modernizacijo logistike in s celovito prenovo družbe z organsko in poslovno rastjo cityjev v Ljubljani, Novem mestu in v Murski Soboti. Danes velja za eno največjih poslovno-nakupovalnih, zabaviščno-rekreativnih in kulturnih središč v Evropi, ki ga letno obišče 21 milijonov obiskovalcev.

Družba, ki ima že konkretne predloge za nadaljnjo rast, je sprejela strategijo do leta 2020. Cilje, opredeljene v strategiji, nadgrajuje z razvojem inovativnih storitev, z močnimi partnerskimi mrežami, uvajanjem sodobnih tehnologij, občutkom za medsebojne odnose in zaposlene ter trajnostnim razvojem: na področju energetske učinkovitosti, ekologije in sodelovanja s širšo družbeno skupnostjo. Nova strategija, ki jo bodo v družbi pričeli uresničevati prav v jubilejnem letu, predvideva nov podjetniški vzpon ter nadgradnjo dosedanjega poslovanja družbe z novimi vsebinami, dinamičnimi in ambicioznimi nastopi na trgu, novimi organizacijskimi pristopi ter intenzivnimi inovacijskimi procesi. Med konkretno zastavljenimi projekti velja izpostaviti dva: urbanistični projekt Partnerstvo Šmartinska na 230 hektarih površin ter Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILTL), ki predstavlja nadgradnjo logistične dejavnosti družbe in nastaja v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarstvo in tehnologijo ter infrastrukturo in prostor, Mestno občino Ljubljana in Slovenskimi železnicami. Center bo eden največjih kopenskih intermodalnih terminalov v Jugovzhodni Evropi, saj bo obsegal 161.000 m2 zaprtih skladiščnih površin na zemljišču, velikem 474.000 m2 in bo ob dokončanju projekta ponudil 900 novih zaposlitev.

V družbi vidijo kot izjemen potencial za njen napredek predvsem kolektiv, ki v zadnjih desetih letih postaja čedalje bolj inovativen, v katerem je prišlo do pravih podjetniških vibracij, saj so zaposleni v vse večjem številu vpeti v inovacijske procese in trajnostni razvoj.

"Prepričani smo, da nas bo takšna zavest pripeljala do želenega cilja - tako imenovane družbe odprtega dialoga in novih poslovnih priložnosti. Iz naše dosedanje poslovne zgodbe smo se naučili, da bo družba svojo vitalnost in rast ohranila le s premagovanjem vedno novih, zahtevnejših poslovnih izzivov. Verjamem, da bomo tudi v prihodnje ohranjali položaj med najuspešnejšimi podjetji ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi. Na svoji poti bomo ustvarjali nova delovna mesta, vplivali na družbeno blaginjo, odgovorno, moralno in etično poslovali, spoštljivo ravnali z okoljem, spodbujali razvoj in ohranjali pozicijo v skupini najuglednejših gospodarskih družb v Sloveniji. Skratka, pri svojih 60ih letih se v družbi BTC počutimo še zelo mladostni, polni energije in smelih načrtov. V novo obdobje vstopamo v polni poslovni in ustvarjalni kondiciji", je ob včerajšnjem praznovanju 60-letnice delovanja družbe izpostavil Jože Mermal, predsednik uprave BTC.

Družba BTC je vedno bolj aktivna pri organizaciji velikih mednarodnih dogodkov v povezavi z družbeno odgovornostjo. Dokaz, da družba na tem področju dela dobro, je evropska nagrada družbeno odgovornih praks za projekt "BTC City in smučarski skoki", ki jo je družba prejela s strani Evropske komisije za organizacijo FIS svetovnega pokala v ženskih smučarskih skokih na Ljubnem ob Savinji. Nagrada je bila podeljena, ker je BTCju kot glavnemu sponzorju, uspelo izboljšati prepoznavnost in priljubljenost ženskih smučarskih skokov na evropski in širši mednarodni ravni. Tudi največji kolesarski praznik Maraton Franja BTC City je dosegel veliko mednarodno prepoznavnost. Mednarodna kolesarska zveza pa je Ljubljano in BTC izbrala za organizacijo svetovnega prvenstva za amaterske kolesarje, ki bo avgusta letos. Cilj tovrstnih aktivnosti je večja mednarodna prepoznavnost in obisk tujih gostov ter s tem krepitev konkurenčnosti. Poleg športa družba podpira mnoge druge širše družbene projekte s področja kulture, znanosti, izobraževanja in humanitarnega področja. V lanskem letu je bil skupaj s Centrom poslovne odličnosti pri Ekonomski fakulteti v Ljubljani in Zavodom za zaposlovanje RS uspešno izveden projekt dodatnega izobraževanja BTC Campus, ki se ga je udeležilo 30 mladih, ki so zaključili šolanje, niso pa dobili zaposlitve. Projekt jim je pomagal pridobiti podjetniška znanja in razmišljanja o samostojni poti, več kot polovico pa jih je našlo tudi zaposlitev. BTC bo projekt ponovil tudi v letošnjem letu. Te projekte družba ustvarja z odgovornim odnosom do širše družbene skupnosti. Izvedbe različnih družbeno odgovornih projektov so poleg Evropske nagrade družbeno odgovornih podjetniških praks, prinesle tudi druge nagrade, kot npr. nagrada za okoljevarstvene odločitve na področju logistike "Zeleni logist", mednarodno priznanje "Turistična prizma", ki ga je družba dobila leta 2013 na pobudo mednarodne organizacije turističnih novinarjev FIJET s področja držav JV Evrope.

Zaradi skrbnega ravnanja z okoljem je družba pristopila k večjim okoljevarstvenim projektom, med drugim je zgradila tri sončne elektrarne, saj učinkoviti rabi energije daje velik poudarek. S projektom Misija : Zeleno pa nadgrajuje večletno usmeritev k družbeni odgovornosti in trajnostnemu razvoju ter nadaljuje projekt zelenega mesta.

Družba BTC že implementira poslovni načrt za leto 2014, na osnovi katerega napoveduje 9 odstotno rast prihodkov in 20 odstotno rast zaposlenih, predvsem zaradi novih logističnih storitev. Dodaten zagon daje družbi tudi novo uvedena dejavnost upravljanja z nepremičninami za druge lastnike. Tako je družba pristopila k celovitemu upravljanju 680.000 m2 poslovnih nepremičnin, kar je v celoti podprto z najnovejšo tehnologijo IBM - Maximo.

Družba je 60. obletnico slovesno obeležila s praznovanjem v Vodnem mestu Atlantis. Dogajanje je bilo posvečeno poslovnim partnerjem in poleg Mestne občine Ljubljana so nekateri od njih prejeli tudi priznanja za dolgoletno delo in sodelovanje v skupaj zastavljenih projektih. Sicer pa poslovni model BTCja ne generira le nadaljnje rasti in stabilnosti poslovanja sami družbi, temveč tudi stabilnost poslovnim partnerjem, nudi jim poslovne priložnosti in dolgoročna sodelovanja ter s tem doseganje večje skupno ustvarjene dodane vrednosti tako za podjetja, zaposlene, kot tudi za širšo družbo.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Danes se odpira Avto kino Domžale

film
četrtek, 28. maj 2020

Mestni kino Domžale bo danes ob 21. uri zagnal projekt Avto kino Domžale. Filme bodo predvajali na dvorišču nekdanje Metalke med občinsko stavbo in kulturnim domom.

Ameriški organizatorji potovanj pričakujejo vrnitev potovanj v Evropo v jesenskih mesecih

odgovorni_turizem-1.jpg
sreda, 27. maj 2020

Združenje ameriških organizatorjev potovanj (USTOA) je med aktivnimi člani izvedlo raziskavo  o načrtih za okrevanje in nadaljevanje poslovanja po COVID-19. 

Sejem na zraku

Knjige
ponedeljek, 25. maj 2020

Pridi, kupi knjigo, podpri slovenske založnike – V ŽIVO! Knjižni sejem s kavča se seli na prosto.

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
četrtek, 21. maj 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Fotografski natečaj 2020 v Kozjanskem parku

Gozd
torek, 19. maj 2020

V kozjanskem parku tudi letos vabijo vse fotografske navdušence k sodelovanju na fotografskem natečaju, ki so ga letos poimenovali »Biodiverziteta – umetnost življenja« 2020.

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg
petek, 15. maj 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Destinacija Brda bogatejša še za dva ponudnika z znakom Zeleni ključ

Brda3
četrtek, 14. maj 2020

Ponudnika Kmečki turizem Breg in Vila Vita Vipolže sta pridobila okoljski znak Zeleni ključ, s čimer soustvarjata zeleno zgodbo trajnostnega turizma v občini Brda.

Začenja se prenova hotela Maestoso v Lipici

lipicanci.jpg
sreda, 13. maj 2020

V dneh, ko Kobilarna Lipica v objem zelene narave, med več kot 300 lipicancev, znova vabi obiskovalce, se začenja prenova hotela Maestoso. Hotel s štirimi zvezdicami superior, 139 sobami, petimi kongresnimi dvoranami, notranjim in zunanjim bazenom ter kreativno zasnovanim wellness centrom bo prve goste sprejel v začetku leta 2021.

UNWTO objavil oceno vpliva novega koronavirusa na turizem

UNWTO
torek, 12. maj 2020

Po ocenah UNWTO (z dne 7.5.) bi se zaradi vpliva novega koronavirusa mednarodni turizem v letu 2020 lahko zmanjšal za 60 do 80 %. V prvem četrtletju 2020 se je mednarodni turizem zmanjšal za 22 %.

Zavod za turizem Šaleške doline je izdal nov e-katalog turističnih doživetij

velenje saleski grad
ponedeljek, 11. maj 2020

Zavod za turizem Šaleške doline želi tudi v tem obdobju, ko zaradi pandemije s koronavirusno boleznijo veljajo številne omejitve, doživetja Šaleške doline približali čim več potencialnim obiskovalcem, zato so objavili digitalni turistično prodajni katalog doživetij v Šaleški dolini, ki je sicer v tiskani obliki izšel v začetku leta.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije