Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
icon.jpg

Četrti Travel Zoom bo prinesel nova marketinška znanja v turizmu

Datum: ponedeljek, 10. februar, 2014

Med 13. in 14. marcem 2014 bo Bled gostil številne marketinške strokovnjake, ki bodo svoje znanje delili na že tradicionalni Travel Zoom konferenci.

V le dveh dneh bo okoli 150 udeležencev konference izvedelo vse o strateškem in kreativnem marketingu v turizmu, se spoznalo z novimi marketinškimi orodji, analiziralo razloge za uspeh največjih destinacijskih in turističnih kampanj, se učilo in svoje znanje tudi preizkusilo na praktičnih delavnicah.

V četrto bodo udeleženci svoje že pridobljeno znanje popeljali na še višji nivo in s tem postali »ikone« turizma. Gorazd Čad, direktor Go.Mice in Toleranca marketing ter organizator konference: »Travel Zoom je dogodek, ki ga nikakor ne smete zamuditi. V dveh dneh intenzivnega izobraževalnega programa združuje vse ključne deležnike regijske turistične industrije. Na Bled prihajajo, ker je dogodek prijazen, duhovit in ker širi življenjski optimizem in človeško toplino. Zato se dogodek vsako leto spreminja, nadgrajuje in preseneča z novostmi in idejami, ki jih boste lahko dnevno uporabili pri vašem delu.«

Saša Zor, direktorica prodaje – MICE pri Sava Hotels & Resorts ter partnerica projekta dodaja: »Udeležba na Travel Zoom konferenci je resnično provokativna izkušnja. Konferenca združuje marketinške vplivneže, ki soustvarjajo turistično industrijo in vas prevzamejo s popolnoma novim modelom mišljenja – “out of the box” razmišljanje, ki ga lahko takoj preizkusite tudi v praksi.«

Do samih »turističnih ikon« nam bodo v letošnjem letu pomagali številni marketinško podkovani predavatelji. Na Bled prihajajo Hans Petter Aalmo iz Visit Norway, ki bo predstavil predavanje z naslovom »The good , the bad and the ugly. Norway on the world wild web«, Björn Brinkmann iz marketinške agencije Four iz Švice s predavanjem z naslovom »Welcome to the fight club«, Joseph Fratangelo, ki bo predstavil največjo svetovno stran za potovanja Tripadvisor in Saša Stanković iz interactive.agency iz Hrvaške, ki bo pregledal spletno oglaševanje - kaj se je zgodilo v letu 2013 in kaj nas čaka letos. Ive Kutle, direktorica marketinga pri Valamar Hotels & Resorts iz Hrvaške, bo predavala temo z naslovom »Figuring out which half of your marketing budget is wasted«, Ana Marija Popovič iz destinacijske pisarne v Beogradu s predavanjem »Tourism campaigns and place branding: the case of Lifestyle Serbia« in Gloria Molins, ustanoviteljica Trip4Real, globalne skupnosti, ki povezuje popotnike, ki iščejo pristne kakovostne izkušnje z domačimi ponudniki posebnih turističnih programov.

Eden novejših delov Travel Zooma pa so v letošnjem letu tudi številne delavnice, kjer se lahko udeleženci praktično preizkusijo v reševanju marketinških problemov. Potekale bodo na temo direktnega marketinga, digitalnega marketinga, vsebinskega marketinga, oglaševanja in družbenih medijev. Recepte za uspeh nam bodo delili Lea Stanković iz agencije communis DDB iz Srbije, Milica Cetinić iz agencije Jasno&Glasno iz Hrvaške, Mayer McCann iz Slovenije, Damjan Planinc iz agencije interactive.agency iz Slovenije in Andrej Pompe iz agencije Formitas iz Slovenije, ter številni drugi marketinški strokovnjaki.

Travel Zoom vabi k udeležbi vse, ki želijo svoje marketinško znanje izpopolniti in nadgraditi. Konferenca bo potekala v angleškem jeziku. Prijave so možne preko spletne strani. Dvodnevna kotizacija znaša 250 EUR, enodnevna pa le 160 EUR.

Več informacij: www.travel-zoom.si

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
četrtek, 21. maj 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Fotografski natečaj 2020 v Kozjanskem parku

Gozd
torek, 19. maj 2020

V kozjanskem parku tudi letos vabijo vse fotografske navdušence k sodelovanju na fotografskem natečaju, ki so ga letos poimenovali »Biodiverziteta – umetnost življenja« 2020.

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg
petek, 15. maj 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Destinacija Brda bogatejša še za dva ponudnika z znakom Zeleni ključ

Brda3
četrtek, 14. maj 2020

Ponudnika Kmečki turizem Breg in Vila Vita Vipolže sta pridobila okoljski znak Zeleni ključ, s čimer soustvarjata zeleno zgodbo trajnostnega turizma v občini Brda.

Začenja se prenova hotela Maestoso v Lipici

lipicanci.jpg
sreda, 13. maj 2020

V dneh, ko Kobilarna Lipica v objem zelene narave, med več kot 300 lipicancev, znova vabi obiskovalce, se začenja prenova hotela Maestoso. Hotel s štirimi zvezdicami superior, 139 sobami, petimi kongresnimi dvoranami, notranjim in zunanjim bazenom ter kreativno zasnovanim wellness centrom bo prve goste sprejel v začetku leta 2021.

UNWTO objavil oceno vpliva novega koronavirusa na turizem

UNWTO
torek, 12. maj 2020

Po ocenah UNWTO (z dne 7.5.) bi se zaradi vpliva novega koronavirusa mednarodni turizem v letu 2020 lahko zmanjšal za 60 do 80 %. V prvem četrtletju 2020 se je mednarodni turizem zmanjšal za 22 %.

Zavod za turizem Šaleške doline je izdal nov e-katalog turističnih doživetij

velenje saleski grad
ponedeljek, 11. maj 2020

Zavod za turizem Šaleške doline želi tudi v tem obdobju, ko zaradi pandemije s koronavirusno boleznijo veljajo številne omejitve, doživetja Šaleške doline približali čim več potencialnim obiskovalcem, zato so objavili digitalni turistično prodajni katalog doživetij v Šaleški dolini, ki je sicer v tiskani obliki izšel v začetku leta.

V Triglavskem narodnem parku napovedali vojno plastiki

triglav1.jpg
torek, 5. maj 2020

V javnem zavodu Triglavski narodni park letos začenjajo organiziran boj proti plastiki tako v samem parku kot na širšem biosfernem območju Julijskih Alp. Pri tem bo potrebno sodelovanje vseh deležnikov, od lokalnih skupnosti in šol do turizma in občanov. Najprej pa se bodo osredotočili na izkoreninjanje plastike za enkratno uporabo.

13 let Hiše Stare trte v Mariboru

Hiša Stare trte
četrtek, 30. april 2020

Od odprtja Hiše Stare trte na mariborskem Lentu je minilo 13 let. Hram vinske tradicije in kulture Maribora, Štajerske in Slovenije, ki je v teh letih gostil številne obiskovalce z vseh koncev sveta in mnoge visoke goste, letos praznuje brez obiskovalcev.

Znani so finalisti poziva Snovalec 2020

Snovalec
sreda, 29. april 2020

Slovenska turistična organizacija tudi letos spodbuja inovativnost in razvoj turistične ponudbe ter nudi podporo perspektivnim invencijam. Finalisti poziva Snovalec 2020 so Fish&Fly Trio, Potovanja z električnimi motorji in Robidišče Trail Center.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije