Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
snovik_kolaz.jpg

Družba Terme Snovik – Kamnik je prejela Certifikat odličnosti AAA

Datum: četrtek, 27. februar, 2020

Terme Snovik – Kamnik d.o.o., družba za turistično in zdraviliško dejavnost, spada v najvišji razred bonitetne odličnosti v Sloveniji. Izpolnjuje kriterije bonitetne odličnosti za leto 2019 in spada med najbolj zanesljive slovenske poslovne subjekte, ki so upravičeni do uporabe statusa AAA kot simbola ocene bonitetne odličnosti. Certifikat podeljuje skupina Bisnode, ki je partner svetovne mreže Dun & Bradstreet in ima večletno tradicijo v podeljevanju certifikatov bonitetne odličnosti v 12 evropskih državah, med njimi tudi v Sloveniji.

Z mednarodno uveljavljeno prakso certificiranja družba Terme Snovik utrjuje svoj ugled ter dodatno zaupanje tako v domačem kot tujem poslovnem okolju. Bisnode certifikat bonitete odličnosti ne odraža zgolj več kot leto dni stare finančne slike podjetja, temveč vključuje velik nabor statistično relevantnih in ažurnih podatkov o trendih, ki z naprednimi analitičnimi algoritmi kažejo na verjetnost (ne)uspeha podjetja.

Prejeti certifikat je bil izdan na osnovi sprotnih informacij o poslovanju ter podatkov iz preteklih let za obdobje 12 mesecev od dneva izdaje. Več deset statistično značilnih spremenljivk, preverjenih formul na podlagi finančnih podatkov, blokad, plačilnih navad ter tožb dokazuje varnost, konkurenčnost, trajnost stabilnost, vzornost in zanesljivost poslovnega subjekta.

Certifikat za prihodnjih 12 mesecev napoveduje varnost pred izbrisi ali insolventnostjo, prisilno poravnavo ali likvidacijo, izbrisom iz poslovnega registra, blokado transakcijskih računov subjekta. Boniteta odličnosti poslovnemu okolju sporoča tudi uspešnost finančnih rezultatov, trajnost in stabilnost, saj izkazuje kontinuirano brezhibno poslovanje, ter vzornost in zanesljivost zaradi dobre plačilne discipline. Terme Snovik so v letu 2018 poslovale z dobičkom in zabeležile 9,68 % rast celotnih prihodkov v primerjavi z letom 2017. 

Podjetje s certifikatom odličnosti AAA predstavlja tako najbolj zanesljiv, kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi partnerji, kot so dobavitelji, kupci, zavarovalnice, banke in drugi partnerji.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Teden vrtnic v Arboretumu Volčji Potok

vrtnica_ljubljana.jpeg
petek, 11. junij 2021

V tednu vrtnic vas med 11. in 18. junijem vabljeni v Arboretum, da si v treh rozarijih Arboretuma Volčji Potok ogledate prve cvetove vrtnic, saj so prav ti najbolj očarljivi.

Kinodvorišče odpira poletno sezono filma na prostem

kinodvorisce.jpeg
četrtek, 10. junij 2021

Mestni kino Kinodvor začenja poletno sezono projekcij filmov na prostem. Kinodvorišče bo odprto vse do do 10. julija 2021. Ob lepem vremenu si bodo gledalci večerno projekcijo ogledali na prostem, v atriju Slovenskih železnic (vhod je skozi Dvorano Kinodvora). Če bo vreme slabo, pa bo projekcija v Dvorani Kinodvora.

Festival Junij v Ljubljani bo!

junij_lj.jpeg
sreda, 9. junij 2021

Poletje v Ljubljani se tudi letos odpira s festivalom Junij v Ljubljani, ki bo na Kongresnem trgu potekal od 11. do 22. junija 2021.

Restavracija Tiffany v Hotelu Park prvič odpira vrata Tednu restavracij

kulinarika.JPG
sreda, 9. junij 2021

Razlogov za obisk primorskih restavracij v času Tedna restavracij je veliko. Na povabilo organizatorjev se kulinarični akciji letos v Novi Gorici ob Perlini restavraciji Calypso prvič pridružuje tudi Parkova restavracija Tiffany. 

Pomemben francoski novinar in vplivnež prekolesaril Slovenijo

kolesarja.jpeg
torek, 8. junij 2021

V Sloveniji se je minuli teden mudil Axel Carion z ekipo, izjemno pomemben francoski športni vplivnež in novinar za področje kolesarjenja. Gre za ustanovitelja spletne strani BikingMan, ki navdušuje v kar 6ih mednarodnih jezikih.

Nova spletna platforma STO za izobraževanje tujih organizatorjev potovanj in turističnih agentov

bled_pomlad.jpg
torek, 8. junij 2021

Slovenska turistična organizacija (STO) je v tem tednu lansirala spletno izobraževanje »Feel sLOVEni@ Online Training My way of escaping to Slovenia«. Spletna izobraževalna platforma tujim organizatorjem potovanj in turističnim agentom nudi možnost za pridobitev novih in poglobljenih znanj o Sloveniji na inovativen in kreativen način s ciljem nadaljnje delitve s strankami ter podpore pri oblikovanju turističnih programov za Slovenijo.

Jubilejna 40. Franja se že ogreva…

maraton_franja.jpg
ponedeljek, 7. junij 2021

Organizatorji Maratona Franja BTC City – Kolesarsko društvo Rog ob podpori družbe BTC, Mestne občine Ljubljana in drugih partnerjev – so na petkovi novinarski konferenci napovedali jubilejno 40. izvedbo tega kolesarskega praznika, ki se bo letos odvijal drugi junijski vikend, od 12. do 13. junija 2021. Maraton, ki se že 19 let zapored odvija ob generalnem pokroviteljstvu družbe BTC, bo potekal ob upoštevanju vseh potrebnih covid ukrepov, navodil zdravstvene stroke in Mednarodne kolesarske zveze.

Slovenski turizem je pripravljen na prihod gostov

turist.JPG
ponedeljek, 31. maj 2021

Na novinarski konferenci pred glavno turistično sezono je STO predstavila promocijske aktivnosti za zagon turizma ob sproščanju ukrepov in ponovnem zagonu turistične panoge. Z motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija. STO v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma navdušuje prebivalce Slovenije za oddih v Sloveniji, številne promocijske aktivnosti izvaja tudi na ključnih tujih trgih slovenskega turizma.

Ambasador slovenskega turizma Tadej Pogačar bo nastopil na Dirki po Sloveniji

Kolesar
petek, 28. maj 2021

Ekipa UAE Team Emirates je potrdila, da bo »Pogistar« nastopil na dirki po Sloveniji, ki jo bo v živo spremljalo več kot 10 milijonov ljudi po svetu.Tadej Pogačar se je v letošnjem letu pridružil tudi ambasadorjem slovenskega turizma, Luki Dončiću, Primožu Rogliču in Ilki Štuhec, s pomočjo katerih STO gradi promocijo Slovenije kot destinacije za aktivni oddih. 

Oglaševalska kampanja Naprej v Portorož in Piran

piran_jadrnice_z_obzidja1.jpg
četrtek, 27. maj 2021

Turistično združenje Portorož je pripravilo oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, v kateri sodeluje kar 17 turističnih ponudnikov z destinacije Portorož in Piran. Tuje goste bodo začeli nagovarjati junija, računajo pa tudi na podaljšanje sezone v jesen.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije