Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
feel_309835.jpg

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Datum: ponedeljek, 11. junij, 2018

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) danes z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia.

Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini. 
 
Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci. To so pred več kot 30 leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja dežela, Turizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp., ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se od takrat spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.
 
»Priložnost predstavljati Slovenijo v tujini, biti njen ambasador je zame posebna čast in privilegij. Ponosen sem, da lahko tujce vedno znova navdušim z zgodbo zelene, aktivne in zdrave dežele, ki si je zastavila smelo vizijo postati globalna trajnosti zavezana destinacija za 5* doživetja. Iskreno lahko rečem, da so tujci nad našo deželo navdušeni in zagotavljajo, da jo bodo obiskali ali ponovno obiskali. Čutijo jo kot zeleno butično destinacijo, kot destinacijo tistih, ki iščejo aktivna doživetja, a tudi mir in sprostitev. In predvsem: čutijo jo kot eno najbolj trajnostnih dežel na svetu,« je ob je ob lansiranju kampanje dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.
 
»Slovenija je lepa dežela in njene lepote radi pokažemo drugim; tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas. Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, njeni najboljši ambasadorji, zato želimo z nacionalno kampanjo  Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo ljudi spodbuditi, da razkrijejo svoje najljubše, mogoče skrite kotičke, ki jih radi obiskujejo, in aktivnosti, s katerimi se tam ukvarjajo v svojem prostem času. Tako bi širnemu svetu zaupali, zakaj in kako čutijo Slovenijo, in mu pokazali, da je Slovenija dežela, do katere gojimo ljubezen in je zaradi svojih edinstvenih lepot vredna obiska,« pa je izjavila mag. Maja Pak, direktorica STO. »Z odkrivanjem manj izpostavljenih lepot Slovenije spodbujamo tako domače kot tuje goste, da jih obiščejo, doživijo in da svoja nova doživetja delijo naprej. Taka vrsta promocije je neprecenljiva, saj je iskrena in resnična, hkrati pa vsi, ki jo delijo prek svojih družbenih medijev, spontano postanejo ambasadorji Slovenije in njenega turizma. Ocenjujem, da ima kampanja izjemen potencial za nadgradnjo ob pomoči naših partnerjev in z uporabo sodobnejših platform.«
 
Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero STO pričenja danes, poteka na za današnji čas najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično  gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije in Turistično gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.
 
STO želi s kampanjo izkoristiti neskončen potencial digitalnega okolja in mrežni učinek interneta, s katerim lahko hitro dosežemo veliko število posameznikov in multiplikacijo komunikacijskega sporočila. Poziv za sodelovanje je objavljen tudi na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info, na katero je prek posebne platforme integriran števec, ki sproti šteje objave. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke, so tudi posebej vizualno izpostavljene. STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni  oddih v Sloveniji za 2 osebi.
 
STO bo s  kombinacijo aktivacije priporočil slovenskega prebivalstva, ki bo opozarjalo na skrite kotičke Slovenije, vredne ogleda, ter na različna doživetja,  domačih in tujih vplivnežev ter s širšo aktivacijo vseh destinacij in ponudnikov po Sloveniji ustvarila trajno viralno komunikacijo o Sloveniji. S tem odgovarja tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v času visoke sezone in geografske razpršenosti turizma na druge dele Slovenije. Doživetja novih ambasadorjev Slovenije in njenega turizma bodo navdihujoča, iskrena in resnična, kar bo krepilo tudi zaupanje v našo znamko I feel Slovenia.
 

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Volkswagen Ljubljanski maraton

lj_maraton.jpeg
torek, 23. oktober 2018

Osnovni tekmovanji v maratonu (42 km) in polmaratonu (21 km) spremljajo rekreacijski teki na različnih razdaljah in celo polmaratona na rolerjih in handbike-ih. Po ulicah Ljubljane v vikendu maratona na različnih razdaljah in stopnjah zahtevnosti tečejo vse generacije.

Halloween Festival 2018

halloween
torek, 23. oktober 2018

Skupina Orehov gaj predstavlja Halloween Festival 2018 od 26. 10. 2018 do 04. 11. 2018. Si upaš?

Začel se je novi projekt Evropskih destinacij odličnosti, EDEN Slovenija

eden.gif
ponedeljek, 22. oktober 2018

Predstavniki Evropskih destinacij odličnosti v Sloveniji so se v torek, 16. oktobra, prvič srečali v okviru novega projekta EDEN, ki je tokrat namenjen promociji manj znanih kotičkov Slovenije, pri kateri bo v naslednjih 18 mesecih sodelovala tudi Slovenska turistična organizacija.

Deseta borza zdraviliškega in wellness turizma SPA-CE Experience

thermana.jpg
ponedeljek, 22. oktober 2018

Thermana Laško in Hoteli LifeClass Portorož bodo od 21. do 24. oktobra gostili SPA-CE Experience, edino specializirano poslovno borzo zdraviliškega turizma v Sloveniji in regiji, ki že desetič zapored združuje najboljša zdravilišča v regiji in vodilne predstavnike turističnih agencij.

Začarani park

Noč čarovnic
četrtek, 18. oktober 2018

Vabljeni v začarani park Arboretuma Volčji Potok. Med 17.00 in 18.00 so otroci vabljeni, da s seboj prinesejo izrezane buče. V vsako bučo bodo dali gorečo svečko in drevored se bo spremenil v začaran bučored. Izbrali bodo tri najlepše izrezane buče.

Oglejte si osveženo predstavitev regij in vodilnih destinacij na Slovenia.info

feel_309835.jpg
ponedeljek, 15. oktober 2018

Še več uporabnih informacij in navdihujočih vsebin za raziskovanje in načrtovanje aktivnega, družabnega ali sproščujočega oddiha v Sloveniji vas zdaj čaka na osrednjem slovenskem turističnem portalu Slovenia.info. Slovenska turistična organizacija ga je v skladu s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 nadgradila s preglednejšo in bogatejšo predstavitvijo štirih regij in 34 vodilnih destinacij.

Čebelarska zveza Slovenije in njen predsednik Boštjan Noč ter Drago Bulc dobitniki Kristalnega Triglava

Kristalni Triglav 2013.jpg
petek, 12. oktober 2018

Na Dnevih slovenskega turizma, ki potekajo v Portorožu, so podelili najvišja priznanja v slovenskem turizmu. Društvo turističnih novinarjev Slovenije za vidne dosežke v turizmu vse od leta 2011 podeljuje priznanje Kristalni Triglav. Člani društva so se odločili, da Kristalni Triglav 2018 podelijo Čebelarski zvezi Slovenije s predsednikom Boštjanom Nočem na čelu.

Dnevi evropske kulturne dediščine in teden kulturne dediščine

bled_otok.jpg
četrtek, 11. oktober 2018

Evropski parlament je razglasil leto 2018 za Evropsko leto kulturne dediščine. ELKD izpostavlja predvsem dejstvo, da je naša skupna kulturna dediščina tako lokalna kot evropska in to razsežnost uporabi pri soočanju s trenutnimi izzivi: po eni strani gradi nove priložnosti za ohranjanje in razvoj kulturne dediščine, po drugi pa izpostavlja, da je ohranitev nujna, saj je naša kulturna dediščina pomemben in edinstven del družbenega in gospodarskega potenciala Evrope.

Naložba v informacijsko točko v Dovžanovi soteski

soteska Vintgar
sreda, 10. oktober 2018

Bogastvo narave je večletni projekt gorenjskih partnerjev, ki v območju Karavank in Kamniško Savinjskih Alp razvijajo inovativni turistični produkt z interpretacijo naravne dediščine. Občina Tržič nastopa kot projektni partner z glavno naložbo v izgradnjo informacijske točke ob vstopu v naravni spomenik Dovžanove soteske.

Znani so zmagovalci akcije »Naj kopališče 2018«

Naj kopališče skupinska
torek, 9. oktober 2018

Sezona kopanja na letnih kopališčih je mimo in zato so danes na Stolpu Vinarium v Lendavi podelili priznanja in skulpture najboljšim v akciji »Naj kopališče 2018«, ki vsako leto poteka v organizaciji RTV Slovenija, v sodelovanju s spletnim portalom »Dobro jutro, Slovenija«, na več radijskih postajah po vsej Sloveniji. Že 28. leto zapored so kopalke in kopalci glasovali za najboljše v kategoriji malih, srednjih in velikih termalnih kopališčih, letnih in naravnih kopališčih ter pokritih bazenskih kopališčih.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije