Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
feel_309835.jpg

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Datum: ponedeljek, 11. junij, 2018

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) danes z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia.

Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini. 
 
Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci. To so pred več kot 30 leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja dežela, Turizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp., ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se od takrat spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.
 
»Priložnost predstavljati Slovenijo v tujini, biti njen ambasador je zame posebna čast in privilegij. Ponosen sem, da lahko tujce vedno znova navdušim z zgodbo zelene, aktivne in zdrave dežele, ki si je zastavila smelo vizijo postati globalna trajnosti zavezana destinacija za 5* doživetja. Iskreno lahko rečem, da so tujci nad našo deželo navdušeni in zagotavljajo, da jo bodo obiskali ali ponovno obiskali. Čutijo jo kot zeleno butično destinacijo, kot destinacijo tistih, ki iščejo aktivna doživetja, a tudi mir in sprostitev. In predvsem: čutijo jo kot eno najbolj trajnostnih dežel na svetu,« je ob je ob lansiranju kampanje dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.
 
»Slovenija je lepa dežela in njene lepote radi pokažemo drugim; tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas. Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, njeni najboljši ambasadorji, zato želimo z nacionalno kampanjo  Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo ljudi spodbuditi, da razkrijejo svoje najljubše, mogoče skrite kotičke, ki jih radi obiskujejo, in aktivnosti, s katerimi se tam ukvarjajo v svojem prostem času. Tako bi širnemu svetu zaupali, zakaj in kako čutijo Slovenijo, in mu pokazali, da je Slovenija dežela, do katere gojimo ljubezen in je zaradi svojih edinstvenih lepot vredna obiska,« pa je izjavila mag. Maja Pak, direktorica STO. »Z odkrivanjem manj izpostavljenih lepot Slovenije spodbujamo tako domače kot tuje goste, da jih obiščejo, doživijo in da svoja nova doživetja delijo naprej. Taka vrsta promocije je neprecenljiva, saj je iskrena in resnična, hkrati pa vsi, ki jo delijo prek svojih družbenih medijev, spontano postanejo ambasadorji Slovenije in njenega turizma. Ocenjujem, da ima kampanja izjemen potencial za nadgradnjo ob pomoči naših partnerjev in z uporabo sodobnejših platform.«
 
Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero STO pričenja danes, poteka na za današnji čas najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično  gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije in Turistično gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.
 
STO želi s kampanjo izkoristiti neskončen potencial digitalnega okolja in mrežni učinek interneta, s katerim lahko hitro dosežemo veliko število posameznikov in multiplikacijo komunikacijskega sporočila. Poziv za sodelovanje je objavljen tudi na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info, na katero je prek posebne platforme integriran števec, ki sproti šteje objave. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke, so tudi posebej vizualno izpostavljene. STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni  oddih v Sloveniji za 2 osebi.
 
STO bo s  kombinacijo aktivacije priporočil slovenskega prebivalstva, ki bo opozarjalo na skrite kotičke Slovenije, vredne ogleda, ter na različna doživetja,  domačih in tujih vplivnežev ter s širšo aktivacijo vseh destinacij in ponudnikov po Sloveniji ustvarila trajno viralno komunikacijo o Sloveniji. S tem odgovarja tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v času visoke sezone in geografske razpršenosti turizma na druge dele Slovenije. Doživetja novih ambasadorjev Slovenije in njenega turizma bodo navdihujoča, iskrena in resnična, kar bo krepilo tudi zaupanje v našo znamko I feel Slovenia.
 

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Ste že glasovali za Naj kopališče?

logo_naj_kopalisce
petek, 17. avgust 2018

Ekipa oddaje Dobro jutro, Slovenija že vse od sredine maja pridno raziskuje ponudbo slovesnkih kopališč in vas o njej obvešča preko radijskih valov. Če ste tudi sami že imeli priložnost obiskati katero od kopališč, vas vabimo, da glasujete za Naj kopališče 2018!

Tudi tokrat vas čakajo lepe nagrade!

Portoroška noč 2018

portoroz-ognjemet.jpg
sreda, 8. avgust 2018

Na letošnji Portoroški noči bo nastopil Magnifico, šansonjer, kavboj in balkanski kameleon, kot se sam opisuje.

Najboljši slovenski jahači prihajajo v Lipico na nepozabne konjeniške tekmovalne dneve

lipica.JPG
sreda, 8. avgust 2018

Najboljši jahači in tekmovalni konji iz vse Slovenije bodo od 15. do 19. avgusta nastopili v Lipici na državnih prvenstvih v preskakovanju ovir in vzdržljivostnem jahanju oziroma endurancu. Od 23. do 26. avgusta pa bodo nastopili še najboljši slovenski tekmovalci v dresurnem jahanju in vožnji vpreg.

FIVB Beach Volleyball World Tour 1 Star Ljubljana - mednarodno tekmovanje v odbojki na mivki

odbojka ljubljana
petek, 3. avgust 2018

V Ljubljani se bo med 2. in 5. avgustom prvič odvijal turnir svetovne serije v odbojki na mivki.

Največje turistično startup tekmovanje na svetu

UNWTO
sreda, 1. avgust 2018

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) in Globalia sta objavili prvo in hkrati največje svetovno tekmovanje turističnih startupov.

NAJ KAMP ADRIA 2018 - izbor najboljšega kampa v Sloveniji in na Hrvaškem

Logo Naj kamp
četrtek, 26. julij 2018

Kamping portal Avtokampi.si že 8. leto organizira izbor Naj kamp Adria 2018, ki bo letos potekal nekoliko drugače. Glasujete lahko v štirih kategorijah Naj kamp Adria, Naj glamping, Naj mobilne hišice in Naj postajališče za avtodome.

Maribor: nadgradnja vinske poti in nova kulinarična pot

stara_trta.jpg
sreda, 25. julij 2018

Nadgradnja mariborske vinske poti in nova kulinarična pot, ki vodita po ključnih postojankah s ponudbo odličnih štajerskih vin in značilnih jedi, sta novosti turistične ponudbe Maribora. Maribor se vse bolj uveljavlja na zemljevidu mest s ponudbo odličnih vinskih in kulinaričnih doživetij. Medtem ko vinarji iz okoliških vinskih cest posegajo po najvišjih svetovnih vinskih nagradah in priznanjih, navdušuje tudi kulinarična ponudba mesta.

Pregled turističnega leta 2017 v novem »Turizmu v številkah«

staregorenadpodsredo.jpg
ponedeljek, 23. julij 2018

»Turizem v številkah« je publikacija, ki jo Slovenska turistična organizacija izdaja letno, v njej pa zajame najpomembnejše podatke in statistike, ki dajejo sliko stanja slovenskega turizma v preteklem letu. Ta slika je letos zopet odlična, saj je bilo leto 2017 že četrto zaporedno rekordno leto za slovenski turizem.

Film pod zvezdami

film_pod_zvezdami.jpeg
četrtek, 19. julij 2018

Film pod zvezdami je letni kino na čarobnem prizorišču Grajskega dvorišča. V najbolj zvezdnatem kinu v mestu je na ogled izbor najbolj odmevnih filmov pretekle kinematografske sezone, spored pa dopolnjujejo premiere in predpremiere.

Poletni glasbeni večeri v Žički kartuziji

Zicka kartuzija
četrtek, 19. julij 2018

V poletnih mesecih v Žički kartuziji potekajo vrhunski glasbeni dogodki, ki jih soustvarjajo odmevni domači in tuji glasbeniki ter izvajalci. Nepozabni večeri pod nebesnim svodom v soju bakel in spokoju nedotaknjene doline vsako leto vabijo, da se prepustite edinstvenim glasbenim užitkom v objemu neokrnjene narave.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije