Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
feel_309835.jpg

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Datum: ponedeljek, 11. junij, 2018

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) danes z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia.

Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini. 
 
Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci. To so pred več kot 30 leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja dežela, Turizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp., ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se od takrat spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.
 
»Priložnost predstavljati Slovenijo v tujini, biti njen ambasador je zame posebna čast in privilegij. Ponosen sem, da lahko tujce vedno znova navdušim z zgodbo zelene, aktivne in zdrave dežele, ki si je zastavila smelo vizijo postati globalna trajnosti zavezana destinacija za 5* doživetja. Iskreno lahko rečem, da so tujci nad našo deželo navdušeni in zagotavljajo, da jo bodo obiskali ali ponovno obiskali. Čutijo jo kot zeleno butično destinacijo, kot destinacijo tistih, ki iščejo aktivna doživetja, a tudi mir in sprostitev. In predvsem: čutijo jo kot eno najbolj trajnostnih dežel na svetu,« je ob je ob lansiranju kampanje dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.
 
»Slovenija je lepa dežela in njene lepote radi pokažemo drugim; tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas. Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, njeni najboljši ambasadorji, zato želimo z nacionalno kampanjo  Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo ljudi spodbuditi, da razkrijejo svoje najljubše, mogoče skrite kotičke, ki jih radi obiskujejo, in aktivnosti, s katerimi se tam ukvarjajo v svojem prostem času. Tako bi širnemu svetu zaupali, zakaj in kako čutijo Slovenijo, in mu pokazali, da je Slovenija dežela, do katere gojimo ljubezen in je zaradi svojih edinstvenih lepot vredna obiska,« pa je izjavila mag. Maja Pak, direktorica STO. »Z odkrivanjem manj izpostavljenih lepot Slovenije spodbujamo tako domače kot tuje goste, da jih obiščejo, doživijo in da svoja nova doživetja delijo naprej. Taka vrsta promocije je neprecenljiva, saj je iskrena in resnična, hkrati pa vsi, ki jo delijo prek svojih družbenih medijev, spontano postanejo ambasadorji Slovenije in njenega turizma. Ocenjujem, da ima kampanja izjemen potencial za nadgradnjo ob pomoči naših partnerjev in z uporabo sodobnejših platform.«
 
Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero STO pričenja danes, poteka na za današnji čas najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično  gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije in Turistično gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.
 
STO želi s kampanjo izkoristiti neskončen potencial digitalnega okolja in mrežni učinek interneta, s katerim lahko hitro dosežemo veliko število posameznikov in multiplikacijo komunikacijskega sporočila. Poziv za sodelovanje je objavljen tudi na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info, na katero je prek posebne platforme integriran števec, ki sproti šteje objave. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke, so tudi posebej vizualno izpostavljene. STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni  oddih v Sloveniji za 2 osebi.
 
STO bo s  kombinacijo aktivacije priporočil slovenskega prebivalstva, ki bo opozarjalo na skrite kotičke Slovenije, vredne ogleda, ter na različna doživetja,  domačih in tujih vplivnežev ter s širšo aktivacijo vseh destinacij in ponudnikov po Sloveniji ustvarila trajno viralno komunikacijo o Sloveniji. S tem odgovarja tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v času visoke sezone in geografske razpršenosti turizma na druge dele Slovenije. Doživetja novih ambasadorjev Slovenije in njenega turizma bodo navdihujoča, iskrena in resnična, kar bo krepilo tudi zaupanje v našo znamko I feel Slovenia.
 

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

NAJ KAMP ADRIA 2018 - izbor najboljšega kampa v Sloveniji in na Hrvaškem

Logo Naj kamp
torek, 19. junij 2018

Kamping portal Avtokampi.si že 8. leto organizira izbor Naj kamp Adria 2018, ki bo letos potekal nekoliko drugače. Glasujete lahko v štirih kategorijah Naj kamp Adria, Naj glamping, Naj mobilne hišice in Naj postajališče za avtodome.

Gorsko kolesarska avantura Trans Julius

kolesarja.jpeg
ponedeljek, 18. junij 2018

Trans Julius 2018: 4 dnevi, 100 tekmovalcev in lokalna kulinarika. 21. 06. 2018 - 24. 06. 2018

Noč na Vrhniki

noc na vrhniki
petek, 15. junij 2018

Kot zablestijo zvezde na nebu, bodo letos zablestele glasbene zvezde na odru Noči na Vrhniki. Že osemnajstič bo Vrhnika zaživela v znamenju pop, rock, rap, reggaeton, hip hop in narodnozabavnih ritmov, ki pritegnejo mlado in staro, od blizu in daleč.

Oglejte si gorniški film v naročju Alp

na_lepse_gore.jpg
četrtek, 14. junij 2018

Pohodniški festival Kamniško-Savinjskih Alp vsako leto poskrbi za posebno filmsko projekcijo v čudovitem ambientu Starega gradu. Tako bo tudi letos, ko bo v petek, 22. junija, na Starem gradu nad Kamnikom potekal gorniški filmski večer. Ta se bo pričel ob 20. uri s pogovorom z alpinistom Silvom Karo, ki bo predstavil svojo knjigo Alpinist. Avtor bo na voljo tudi za podpisovanje knjig.

Junij v Ljubljani

junij_lj.jpeg
sreda, 13. junij 2018

Festival JUNIJ V LJUBLJANI letos praznuje 10. obletnico in vas ponovno vabi v središče Ljubljane vse do 21. junija na Kongresni trg, kjer boste lahko uživali v vrhunskih umetniških stvaritvah s področij plesa, gledališča in glasbe. Dopoldanski in popoldanski dogodki so namenjeni otroškim prireditvam, večeri pa vrhunskim umetniškim stvaritvam.

Dnevi narodnih noš med najboljšimi tradicionalnimi festivali v Evropi

 Dnevi narodnih noš in oblačilne dediščine
torek, 12. junij 2018

Britanska medijska hiša The Guardian je Dneve narodnih noš in oblačilne dediščine, ki vsak drugi vikend v septembru potekajo v Kamniku, uvrstila med 20 najboljših tradicionalnih festivalov v Evropi.

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

feel_309835.jpg
ponedeljek, 11. junij 2018

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) danes z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia.

Global Wellness Day

energijski-wellness-arena-07.jpg
torek, 5. junij 2018

Vabljeni na Global Wellness Day v hotelu Astoria. Dogodek je brezplačen.

Maraton Franja BTC City

maraton_franja.jpg
ponedeljek, 4. junij 2018

Maraton je v svoji 36. letni zgodovini šel preko različnih razvojnih stopenj. Konstantnost prireditve je pripomogla tudi k velikemu ugledu v tujini. Maratona se zato vsako leto udeležuje vedno več udeležencev iz tujine. Vključenost v Alpe Adria Tour, ki povezuje najboljše prireditve v Italiji in Avstriji nam je prinesla prepoznavnost v širšem evropskem prostoru.

Prenovljena Adria Ankaran z obeti za dobro sezono

ankaran
sreda, 30. maj 2018

V Adrii Ankaran v novo sezono vstopajo z obnovljenimi namestitvami, restavracijo in barom. Ključna novost je prenova suit Olive, kjer so z združitvijo manjših sob pridobili novih 16 enot višjega standarda. Vsaka soba ima svojo teraso ali balkon, s celovito prenovo prostorov in opreme pa sedaj gostom nudi višjo kakovost bivanja.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije