Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
feel_309835.jpg

Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo

Datum: ponedeljek, 11. junij, 2018

»Zakaj pa vi čutite Slovenijo?« je vprašanje, ki ga je Sloveniji zastavila Slovenska turistična organizacija (STO) danes z lansiranjem nacionalne kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. V njej poziva prebivalce naše dežele, naj prek družbenih medijev delijo svoja občutenja, podkrepljena s privlačnimi fotografijami in video posnetki, ki jim jih vzbujajo njihovi najbolj priljubljeni deli Slovenije in aktivnosti ter pri tem uporabijo ključno besedo  #ifeelsLOVEnia.

Cilj je zbrati dva milijona priporočil za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov, s čimer odgovarjamo na izzive preobremenjenosti nekaterih destinacij in geografske razpršenosti turizma, hkrati pa navdušujemo domače turiste za preživljanja prostega časa v domovini. 
 
Najboljši ambasadorji svoje dežele smo njeni prebivalci. To so pred več kot 30 leti dokazali izjemni slogani Slovenija, Moja dežela, Turizem smo ljudje in Slovenija. Na sončni strani Alp., ki so sprožili poenoten, širši čustven odziv in ki še vedno ostajajo v našem spominu. Načini promocije so se od takrat spremenili, vendar so poleg ciljnih trženjsko-promocijskih aktivnosti v digitalnem okolju in drugih aktivnosti pri izbiri destinacije za oddih še vedno pomembna priporočila prijateljev in znancev.
 
»Priložnost predstavljati Slovenijo v tujini, biti njen ambasador je zame posebna čast in privilegij. Ponosen sem, da lahko tujce vedno znova navdušim z zgodbo zelene, aktivne in zdrave dežele, ki si je zastavila smelo vizijo postati globalna trajnosti zavezana destinacija za 5* doživetja. Iskreno lahko rečem, da so tujci nad našo deželo navdušeni in zagotavljajo, da jo bodo obiskali ali ponovno obiskali. Čutijo jo kot zeleno butično destinacijo, kot destinacijo tistih, ki iščejo aktivna doživetja, a tudi mir in sprostitev. In predvsem: čutijo jo kot eno najbolj trajnostnih dežel na svetu,« je ob je ob lansiranju kampanje dejal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.
 
»Slovenija je lepa dežela in njene lepote radi pokažemo drugim; tuji gostje radi izpostavljajo naše gostoljubje kot eno tistih lastnosti, ki jim je všeč pri nas. Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, njeni najboljši ambasadorji, zato želimo z nacionalno kampanjo  Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo ljudi spodbuditi, da razkrijejo svoje najljubše, mogoče skrite kotičke, ki jih radi obiskujejo, in aktivnosti, s katerimi se tam ukvarjajo v svojem prostem času. Tako bi širnemu svetu zaupali, zakaj in kako čutijo Slovenijo, in mu pokazali, da je Slovenija dežela, do katere gojimo ljubezen in je zaradi svojih edinstvenih lepot vredna obiska,« pa je izjavila mag. Maja Pak, direktorica STO. »Z odkrivanjem manj izpostavljenih lepot Slovenije spodbujamo tako domače kot tuje goste, da jih obiščejo, doživijo in da svoja nova doživetja delijo naprej. Taka vrsta promocije je neprecenljiva, saj je iskrena in resnična, hkrati pa vsi, ki jo delijo prek svojih družbenih medijev, spontano postanejo ambasadorji Slovenije in njenega turizma. Ocenjujem, da ima kampanja izjemen potencial za nadgradnjo ob pomoči naših partnerjev in z uporabo sodobnejših platform.«
 
Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, s katero STO pričenja danes, poteka na za današnji čas najbolj ključnih komunikacijskih kanalih: na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Twitter in YouTube ter na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info. Njena pomembnost pa je tudi v tem, da so vanjo vključeni tudi turistično-informacijski centri in hoteli, ki jim je STO posredovala nalepke v obliki značilnih zelenih srčkov  s pozivom k delitvi ključne besede #ifeelsLOVEnia. Srčki so namenjeni gostom za spodbudo k sodelovanju pri kampanji, h kateri je STO povabila tudi slovensko turistično  gospodarstvo, saj ima skupaj z destinacijami možnost, da svoje goste spodbuja tudi k delitvi zanje pomembnih ključnih besed. Za sodelovanje pri kampanji bodo svoje člane spodbudili tudi Turistična zveza Slovenije in Turistično gostinska zbornica Slovenije ter drugi partnerji STO.
 
STO želi s kampanjo izkoristiti neskončen potencial digitalnega okolja in mrežni učinek interneta, s katerim lahko hitro dosežemo veliko število posameznikov in multiplikacijo komunikacijskega sporočila. Poziv za sodelovanje je objavljen tudi na osrednji slovenski turistični strani www.slovenia.info, na katero je prek posebne platforme integriran števec, ki sproti šteje objave. Vse objave uporabnikov, ki delijo svoje posnetke, so tudi posebej vizualno izpostavljene. STO bo vsak teden še posebej izpostavila tri najboljše in jih nagradila s praktičnimi nagradami. Po zaključku kampanje v začetku septembra pa bodo vsi, izbrani v tedenskem nagradnem izboru, izžrebani za dodatno nagrado, ki bo avtorju najbolj atraktivnega poletnega posnetka Slovenije prinesel brezplačni  oddih v Sloveniji za 2 osebi.
 
STO bo s  kombinacijo aktivacije priporočil slovenskega prebivalstva, ki bo opozarjalo na skrite kotičke Slovenije, vredne ogleda, ter na različna doživetja,  domačih in tujih vplivnežev ter s širšo aktivacijo vseh destinacij in ponudnikov po Sloveniji ustvarila trajno viralno komunikacijo o Sloveniji. S tem odgovarja tudi na izzive preobremenjenosti določenih destinacij v času visoke sezone in geografske razpršenosti turizma na druge dele Slovenije. Doživetja novih ambasadorjev Slovenije in njenega turizma bodo navdihujoča, iskrena in resnična, kar bo krepilo tudi zaupanje v našo znamko I feel Slovenia.
 

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Odgovori na nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic!

atomic 2016
sreda, 23. januar 2019

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.

Sense Mobilne masaže za enostavnejšo in udobnejšo skrb za vaše zdravje

mobilni wellness sense
torek, 22. januar 2019

Prihaja čas uresničevanja novoletnih zaobljub, zato vam tokrat predstavljamo inovativno novost, ki bo marsikomu olajšala skrb za nego telesa in duha ter omilila stresne situacije. Konec leta je namreč zaživel Virtualni Wellness za spletno naročanje masaž, ki je prava rešitev za vse, ki si zaradi pomanjkanja časa težko privoščijo masažo v salonu.

Vrednost izvoza potovanj od januarja do novembra 2018

kovček
torek, 22. januar 2019

Banka Slovenije je objavila rezultate izvoza potovanj, ki se je novembra 2018, v primerjavi z novembrom leta 2017, povečal za 10,68 %, v obdobju od januarja do novembra 2018 pa za 11,82 % v primerjavi z enakim obdobjem leta prej.

Ljubljana bo ponovno gostila Convento, poslovno borzo Nove Evrope

conventa.jpg
ponedeljek, 21. januar 2019

Ljubljana bo 23. in 24. januarja ponovno center evropskega kongresnega dogajanja. V okviru poslovne borze, ki bo potekala na Gospodarskem razstavišču, bo več kot 110 ponudnikov kongresnih storitev iz Nove Evrope svojo ponudbo predstavilo vabljenim gostom iz več kot 40 držav. Nagrade Meetings Star bodo podeljene 22. januarja.

Guardian je uvrstil pohodniško pot Julijske Alpe med naj destinacije 2019

kranjska_gora__spikova.jpg
četrtek, 17. januar 2019

Ugledni britanski časopis The Guardian je vključil Slovenijo na seznam destinacij, ki jih priporoča za ogled v letošnjem letu. Izpostavljena je nova 300 kilometrov dolga krožna pohodniška pot po Julijskih Alp.

Drago Bulc znova izvoljen za predsednika Društva turističnih novinarjev Slovenije

bulc.jpg
ponedeljek, 14. januar 2019

Na volilnem Občnem zboru Društva turističnih novinarjev Slovenije (TNS) je bil brez glasu proti za predsednika Društva turističnih novinarjev Slovenije izvoljen dolgoletni turistični novinar Drago Bulc, ki je društvo vodil tudi v preteklih treh mandatih.

Družba BTC postala veliki sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije

btc_oks
ponedeljek, 14. januar 2019

Družba BTC in Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS) sta pretekli teden podpisala novo sponzorsko pogodbo, s katero je družba BTC, sicer že dolgoletna podpornica OKS-a, postala veliki sponzor OKS-a za olimpijski ciklus Pjongčang 2018 - Peking 2022. S podporo tako nadarjenih kot že uveljavljenih slovenskih športnikov v družbi BTC prispevajo tudi k ozaveščanju o pomenu aktivnega življenjskega sloga in krepitvi športne kulture v Sloveniji.

Znani so novi nagrajenci akcije Naj wellness

Logo_naj_wellness
petek, 11. januar 2019

Ste že glasovali za svoj priljubljeni ceter dobrega počutja? Preverite, če ste med nagrajenci tudi vi!

Body Worlds Vital

body worlds
četrtek, 10. januar 2019

Razstava Body Worlds Vital predstavlja človeško telo prek plastinantov oziroma ohranjenih pravih teles, od njegove zgradbe do celičnega sistema. Z razstavljenimi avtentičnimi človeškimi telesi in multimedijskimi prikazi razstava prikazuje, kakšno je telo, kadar je zdravo, v stanju ogroženosti ali obolelo. Zdrava telesa primerja z obolelimi oziroma s telesi v različnih zdravstvenih stanjih. Telesa na razstavi so razstavljena v gibanju.

Znana je tema svetovnega dneva turizma 2019

mladi.jpg
ponedeljek, 7. januar 2019

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) je 1. januarja na Twitterju objavila temo svetovnega dneva turizma 2019: "Turizem in delovna mesta: boljša prihodnost za vse".

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije