Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
Kranjska Gora_cerkev

Kranjska Gora razvija lastno blagovno znamko

Datum: četrtek, 30. junij, 2011

Občina Kranjska Gora razvija svojo blagovno znamko »Moje naravno iz Doline«. S to znamko želi zaščititi doma pridelane proizvode in izdelana ročna dela, ki so rezultat dolgoletne tradicije in pridnosti prebivalcev Zgornjesavske Doline. Blagovno znamko lahko pridobijo tisti nosilci kmetij, ki imajo registrirano dopolnilno dejavnost na kmetiji oz. drugo ustrezno dovoljenje za opravljanje dejavnosti.
 
Na Gorici, to je na prostoru pred cerkvijo v Kranjski Gori so postavljene stojnice, na katerih se vrši prodaja raznih spominkov in ročnih del. Turisti, gosti in domačini lahko kupijo tudi med, slastne briške češnje, marelice in breskve. Tem pa so se zadnjo soboto pridružili tudi domači ponudniki, nosilci znamke Moje naravno iz Doline.
 
Prav prijazno ste povabljeni, da  vsako soboto zjutraj, med osmo in enajsto kupite dobrote z Urbaščove domačije, domači kruh Urške Šranc in izdelke domače obrti podjetja RMC.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

UNWTO: usklajevanje je ključno za okrevanje

UNWTO
sreda, 28. oktober 2020

Dosledni in usklajeni potovalni protokoli, okrepljeni varnostni ukrepi ter zaščita delovnih mest so ključni elementi, ki so potrebni za ponovni zagon turizma. Svetovna turistična organizacija je na srečanju globalnega kriznega odbora za turizem ponovno opozorila, da je za trajnostno okrevanje sektorja potrebno sodelovanje.

Osrednja turistična borza WTM letos na spletu

wtm_nagrade.jpg
torek, 27. oktober 2020

Ena največjih globalnih turističnih borz World Travel Market London bo v letošnjem letu potekala v virtualni obliki. Na voljo je še nekaj prostih mest za prijavo slovenskih turističnih ponudnikov.

V osmih mesecih 845 milijonov evrov iz naslova izvoza potovanj

denar
torek, 27. oktober 2020

Banka Slovenije je objavila vrednost izvoza potovanj za obdobje od januarja do avgusta letos, ki znaša 845,62 milijonov evrov, kar je za 55,4 odstotkov manj kot v enakem obdobju leta 2019.

Spremljajte pravljične pripovedi o Sloveniji

gozd_pokl214134.bmp
ponedeljek, 26. oktober 2020

Kreativne in atraktivne vsebine zgodb oz. Stories krovnega turističnega Instagram profila Feel Slovenia so od leta 2018 dosegle že več kot 24 milijonov uporabnikov širom celega sveta. S priznanjem "Golden City Gate" nagrajeni profil spremlja že več kot 218 tisoč sledilcev.

Letos malce drugačna razglasitev nagrajencev akcije Naj wellness 2019/20

Priznanja wellness
sobota, 24. oktober 2020

Laskavi nazivi za Naj wellness 2019/2020, ki so bili podeljeni na podlagi skupno več kot 15.500 prejetih glasov, so tokrat šli v Wellness Orhidelia Term Olimia, Wellness Paradiso iz Dobove, mariborsko Oazo miru, Wellness Vodnega mesta Atlantis in Wellness Lara z Jelenovega grebena.

Jutri razglasitev najbolj priljubljenih centrov dobrega počutja

Logo_naj_wellness
petek, 23. oktober 2020

V jutrišnji oddaji Dobro jutro, Slovenija, ki jo lahko poslušate ob 9.25 na Radio SI bodo premierno objavljeni prejemniki nazivov Naj wellness sezone 2019/2020.

Puklavec Family Wines že četrtič postal Vinar leta

Vino
petek, 23. oktober 2020

Na 46. ocenjevanju Vino Slovenija Gornja Radgona je vinska klet Puklavec Family Wines že četrtič osvojila laskavi naslov Vinar leta.

TZ Izola vzpodbuja razvoj enogastronomske ponudbe destinacije

izola_soncno_nabrezje.jpg
četrtek, 22. oktober 2020

Turistično združenje Izola za turistično gospodarstvo v mesecu oktobru pripravja prvo kulinarično akademijo ter izvaja zanimiva predavanja strokovnjakov s področja eno-gastronomije in predavanja iz različnih razvojnih področij.

Nov predstavitveni video destinacije Cerkno

cerkno (19).JPG
torek, 20. oktober 2020

Cerkno, ena izmed vodilnih destinacij slovenskega turizma, je v okviru uspešne prijave na javni razpis »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2020«, v mesecu septembru gostila prav posebnega gosta, Klemena Slakonjo.

Znani so zmagovalci jubilejne akcije "Naj kopališče 2020"

aqualuna3.jpg
ponedeljek, 19. oktober 2020

Letošnje poletje je postreglo s posebnimi izzivi, a kljub temu ni skoparilo z lepimi sončnimi dnevi, ki so skupaj s turističnimi boni poskrbeli za dober obisk slovenskih kopališč. Kopalke in kopalci so s pomočjo oddaje »Dobro jutro, Slovenija«, ki poteka na šestih slovenskih radijskih postajah tudi tokrat množično izbrali »Naj kopališče 2020«.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije