Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
Logo STO

Nov vstop Slovenije na nemški turistični trg

Datum: petek, 5. november, 2010

V 2010 STO izvaja analitično raziskovanje nemškega trga z namenom segmentacije trga in priprave ustreznega načrta strateškega marketinga turizma Slovenije.V okviru projekta je danes v organizaciji STO potekala druga od treh snovalnic za predstavnike slovenskega turizma z naslovom Trženje ponudbe slovenskega turizma v Nemčiji.

Nemški trg ob Italiji in Avstriji spada med ključne trge slovenskega turizma. Nemci sicer od vseh narodov potujejo največ, vendar kljub temu od leta 2001 v Sloveniji beležimo negativni trend prihodov in nočitev nemških gostov.

Izhodišče raziskovalnega projekta so podatki, ki jih je STO pridobila na osnovi vrste neodvisnih raziskav ReiseAnalyze 2010 in TrendAnalyze 2020 raziskovalnega inštututa F.U.R., analize nemških turistov v Sloveniji SURS, lastne raziskave med nemškimi agenti, raziskave med turisti, ki so na predstavništvu STO v Münchnu v zadnjih letih povpraševali po Sloveniji in raziskave med bloggerji. STO je izsledke predstavila slovenskemu turističnemu gospodarstvu.

V nadaljevanju potekajo v oktobru in novembru delavnice s ciljem oblikovanja usmeritev za učinkovitejše trženje na nemškem trgu, rezultati pa bodo predstavljeni v okviru Slovenskega turističnega foruma, 9. decembra 2011 v Dolenjskih Toplicah. T.i. snovalnice so zaključni, kreativni del raziskovalno analitičnega pristopa k nemškemu trgu. Na teh metodološko dobro premišljenih srečanjih aktivno sodelujejo tisti predstavniki slovenskega turizma, ki že vrsto let aktivno delujejo na nemškem trgu, in s tem bo STO v celotni pripravi strateškega trga upoštevala domače praktično znanje.

Mag. Maja Pak, v.d. direktorice STO: »S tem projektom želi STO v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom ugotoviti najbolj atraktivne ciljne skupine na nemškem trgu glede na turistične produkte, ki jih Slovenija ima, ter za ciljne skupine pripraviti najbolj optimalen trženjski splet. Gre za prvi poglobljeni pristop k raziskavi trga in trženju, ki ga želimo postopoma implementirati tudi na drugih trgih, s ciljem bolj učinkovitega trženja na nacionalnem, destinacijskem in podjetniškem nivoju.«

Cilj projekta je segmentirati nemški trg in doseči konsenz o tem, s katerimi vsebinami bosta STO in slovensko turistično gospodarstvo v prihodnje nastopila na nemškem trgu in pozitivno vplivala na  povpraševanje s strani nemških turistov. Prva opažanja in ugotovitve snovalnic so pokazale, da imajo tudi slovenski strokovnjaki za turizem določene stereotipe o nemških turistih. V procesu dela na snovalnicah udeleženci postopoma razvijajo in oblikujejo bolj realno, aktualno sliko o nemških turistih. Pripravljenost za sodelovanje predstavnikov turističnega gospodarstva na snovalnicah kaže na željo po izboljšanju rezultatov z nemškega turističnega trga.

Vir: STO

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Novo obdobje sodelovanja med Špansko dvorno jahalno šolo, Kobilarno Piber in Kobilarno Lipica

lipicanci.jpg
četrtek, 9. julij 2020

Ob 440. obletnici Kobilarne Lipica se začenja novo obdobje sodelovanja med Špansko dvorno jahalno šolo na Dunaju, avstrijsko Lipicansko kobilarno Piber in Kobilarno Lipica. Vse tri partnerke uživajo izjemen ugled na področju konjereje in konjeništva. Povezuje jih zgodba o lipicanskem konju, ki se je leta 1580 začela v Lipici in nadaljevala na Dunaju, od koder je lipicanec zaslovel po vsem svetu.

Nagradni kviz STO: Zdaj je čas, da preverite svoje poznavanje Slovenije

bled.jpg
torek, 7. julij 2020

Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija od začetka beleži odlične rezultate: 125.002 objav s ključnikoma #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija, na pristajalnih straneh kampanje na portalu Slovenia.info je za rezervacijo na voljo preko 290 paketov, v kampanjo se dnevno vključujejo ambasadorji in slovenski mediji. STO vabi k sodelovanju v kvizu Moja Slovenija, kjer odkrivate skrite kotičke Slovenije in se potegujete za privlačne nagrade.

Drugi Evropski simpozij hrane se vrača novembra

pečena jagnjetina z domačimi njoki
ponedeljek, 6. julij 2020

Evropski simpozij hrane, eden najpomembnejših evropskih kulinaričnih dogodkov, se novembra vrača v Ljubljano. Prihajajo največja svetovna kuharska imena in izjemni posamezniki s področja kulinarike, umetnosti in medijskega sveta. Dogodek, ki ga podpira tudi STO, bo potekal med 7. in 9. novembrom.

STO se je pridružila pobudi za drugačno prihodnost turizma

feel_309835.jpg
petek, 3. julij 2020

The Future of Tourism Coalition (Koalicija za prihodnost turizma) je skupna pobuda več mednarodnih organizacij, ki delujejo na področju trajnostnega turizma, za premik k novemu, bolj odgovornemu turizmu. Zasleduje globalni cilj, da bi turistična dejavnost v prihodnosti v središče postavila skrb za potrebe destinacij in njihovih prebivalcev.

Tri destinacije uspešno opravile ponovno presojo v okviru Zelene sheme slovenskega turizma

slovenia_green.jpg
četrtek, 2. julij 2020

V zadnjih tednih je potekalo ocenjevanje več destinacij v Zeleni shemi slovenskega turizma, ki so morale po treh letih ponovno opraviti presojo. Vse tri destinacije, ki so postopek zaključile v teh dneh, so znak ohranile ali izboljšale: Podčetrtek je ostal zlat, Kočevsko in Blagajeva dežela pa sta znak izboljšala - Blagajeva dežela iz bronastega v srebrnega, Kočevsko pa celo iz bronastega v zlatega. S tem se je Kočevsko pridružilo drugim slovenskim vodilnim destinacijam, ki so že nosilke tega znaka.

V soboto zbirajo papir za živali

star papir
sreda, 1. julij 2020

Društvo za zaščito živali Ljubljana vabi na 25. akcijo zbiranja starega papirja To soboto, 4. julija, Društvo za zaščito živali Ljubljana prireja že 25. akcijo zbiranja starega papirja v pomoč živalim.

Vabljeni na nepozabno doživetje v svetu 3D iluzij

Gregor Wosik
petek, 26. junij 2020

Si predstavljate, da vstopite v nakupovalni center in se kar naenkrat znajdete na plaži, na visečem mostu sredi kanjona ali pa na surfu, kjer ste ravno ujeli najboljši val? Letošnje poletje bo kaj takega mogoče. V velenjski nakupovalni center Velenjka namreč prihaja Gregor Wosik, svetovno znani umetnik, ki ustvarja neverjetne 3D poslikave tal in sten, s katerimi vas lahko v trenutku popelje v popolnoma drug svet.

Poziv za posredovanje filmov za ART&TUR 2020 filmski festival

film
torek, 23. junij 2020

Mednarodni filmski festival ART&TUR 2020 vabi turistične destinacije in ponudnike turističnih storitev k oddaji promocijskih filmov. Nagrajenci bodo razglašeni na 13. festivalu ART & TUR oktobra na Portugalskem.

Turistični novinarji prekolesarili Barjanko

ekipa barjanka
sreda, 17. junij 2020

Namesto 39. maratona Franja BTC City in tretje izvedbe rekreativnega kolesarjenja po trasi Barjanke, ki bi morala biti prejšnji konec tedna, a je zaradi zdravstvenih razmer odpadla, je kolesarski klub Rog skupaj s partnerji Maratona Franja BTC City organiziral čistilno akcijo na vseh kolesarskih trasah siceršnjega tridnevnega dogodka. Kolesarsko etapo Barjanka, ki je dolga 83 kilometrov je prevozila tudi ekipa turističnih novinarjev.

68. Ljubljana Festival

ljubljana festival
petek, 12. junij 2020

Končno je prišel čas, da se umetnost vrne tudi na odrske deske. Kulturno poletje v Ljubljani bo tudi letos zaznamoval Ljubljana Festival, ki ga bodo odprli z veličastno himno združene Evrope, Beethovnovo 9. simfonijo.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije