Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
koper

Nova vizualna podoba destinacije Koper

Datum: sreda, 27. november, 2019

Turistična destinacija Koper-Capodistria ima po 15 letih prenovljeno celostno grafično podobo. Petčlanska komisija je med 24 predlogi izbrala rešitev, ki na svež in igriv način izraža vrednote, lastnosti in povezanost mesta in podeželja.

Krepitev destinacijske znamke, ki bi pripomogla k večji prepoznavnosti in posledično tudi k večjemu turističnemu obisku, je opredelila že leta 2017 sprejeta Strategija razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025, je na današnji predstavitvi nove celostne grafične podobe, 20. novembra, povedala vodja Turistične organizacije Koper Ylenia Loredan. Pojasnila je, da so aprila objavili javni natečaj za oblikovanje predloga grafičnega znaka destinacije, na katerega je prispelo 24 predlogov 17 različnih prijaviteljev. Petčlanska strokovna komisija, ki so jo poleg Loredanove sestavljali Marialuisa Maier Sponza iz Kabineta župana Mestne občine Koper, Karmen Novarlič iz Slovenske turistične organizacije, Vita Kernel iz Studia Kernel in dr. Aleksandra Brezovec iz Fakultete za turistične študije Turistica, je med njimi izbrala predlog Gregorja Ivanušiča iz studia G Design. Komisija si je bila enotna, da ima izbrani logotip vse značilnosti enostavnega in prepoznavnega simbola, ob tem pa zaokrožuje več elementov - istrsko naravo, zeleno podeželje, tipične istrske produkte in gastronomijo, bogato arhitekturno dediščino in zgodovino, morje ter sonce kot prepoznaven in povezovalen simbol Kopra.

Novo celostno grafično podobo bodo postopoma implementirali v promocijske, informativne in komunikacijske materiale, tako na primer je že vključena v promocijo Fantazime v Čudolandiji, prav tako nova podoba ustreza sodobnim potrebam uporabe, tudi na digitalni ravni, so še povedali. Sicer pa z ukrepi, ki jih naslavlja strategija, sovpada tudi ustanovitev Zavoda za mladino, kulturo in turizem, ki je bila potrjena na zadnji seji občinskega sveta Mestne občine Koper. In prav nova celostna grafična podoba je eden od prvih korakov, ki napoveduje novo zgodbo v poglavju koprskega turizma ali kot so povedali na današnji predstavitvi, bodo tako s postopno uveljavitvijo nove grafične podobe in drugačne organiziranosti lahko dosegali še boljše rezultate in še večjo prepoznavnost v slovenskem in mednarodnem prostoru.

Vir: www.koper.si

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Prižig prazničnih luči in obisk Miklavža v Portorožu

Novoletna jelka
četrtek, 5. december 2019

Ta konec tedna bosta tudi Portorož in Piran zasijala v praznični preobleki. Otroke bo obiskal Miklavž, ob spektakularnem laser showu pa bodo nastopili violinistka Alenka Mežan in Uroš Perić Trio.

Napovedujemo Aufguss Trieste v Atlantisu

Wellness Atlantis
ponedeljek, 2. december 2019

V nedeljo, 8. decembra 2019 prihaja v Deželo savn Stefano Gec z ekipo mojstrov Aufguss Trieste.

Nova vizualna podoba destinacije Koper

koper
sreda, 27. november 2019

Turistična destinacija Koper-Capodistria ima po 15 letih prenovljeno celostno grafično podobo. Petčlanska komisija je med 24 predlogi izbrala rešitev, ki na svež in igriv način izraža vrednote, lastnosti in povezanost mesta in podeželja.

Prihod Parkeljnov treh dežel

parkelj.jpg
ponedeljek, 25. november 2019

Toliko parkljnov z vseh vetrov še niste videli. Vse bolj popularna prireditev, ki so jo organizatorji poimenovali Prihod parkeljnov treh dežel/Ognjeni spektakel v Podkorenu, je na tem, da preraste v pravi festival.

Štiri kraške občine ustanavljajo skupen zavod za turizem

kobilarna-lipica-sla-_3.png
ponedeljek, 25. november 2019

V okviru Območne razvojne agencije Krasa in Brkinov bo prihodnje leto zaživela skupna turistična organizacija štirih občin. Krovna Območna razvojna agencija (ORA) Krasa in Brkinov se bo preoblikovala, občine Sežana, Komen, Divača in Hrpelje-Kozino pa bodo nanjo prenesle svoje turistične javne službe, da bi tako bolje izkoristile dane potenciale

V devetih mesecih 2,17 milijard evrov iz naslova izvoza potovanj

diagram rasti
četrtek, 21. november 2019

Banka Slovenije je objavila vrednost izvoza potovanj za obdobje od januarja do septembra letos, ta znaša 2,17 milijard evrov, kar je za 2,4 odstotka več kot v enakem obdobju leta 2018.

Nordijski center Planica prejemnik mednarodne nagrade za arhitekturni dosežek

Planica
ponedeljek, 18. november 2019

Mednarodni olimpijski komite in Mednarodno združenje za infrastrukturo za šport in prosti čas je ustvarjalce Nordijskega centra Planica 5. novembra nagradilo z zlatim priznanjem za arhitekturni dosežek. Gre za izjemen uspeh. V letu 2019 so med 98 prispelih projektov podelili sedem zlatih priznanj.

LIFFe - ljubljanski mednarodni filmski festival

film
torek, 12. november 2019

Največji slovenski mednarodni filmski festival, primerljiv z večjimi tovrstnimi v Evropi, ki v Ljubljano pripelje izbrane dosežke svetovne kinematografije in nagrajence najvidnejših festivalov (Cannes, Rotterdam, Berlin, Amsterdam, Dunaj idr.). V Cankarjevem domu v Ljubljani si ga lahko ogledate od 13. 11. do 24. 11. 2019.

Okusi Radol'ce

okusi_radolce.png
ponedeljek, 11. november 2019

Kulinarična ponudba Radovljice in njene okolice od nekdaj velja za kakovostno in pristno. V zelenem okolju dobrav in dežele nastajajo zdravi proizvodi, ki jih spretni kuharji povežejo v izjemne jedi, ki jih navdihuje lokalna tradicija.Okusi Radol'ce v svojih lokalih ponujajo lokalno pridelane surovine in iz njih ustvarjajo jedi, značilne za radolško okolje.

Martinovanje v Izoli

izola_utrinek_s_prireditve.jpg
petek, 8. november 2019

November je slovensko Istro odel v jesenske barve, ki napovedujejo pestro dogajanje pred letošnjim zadnjim prazničnim mesecem. Prihaja Martinovo, praznik vina, ki s seboj prinese obilico zabave.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije