Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
koper

Nova vizualna podoba destinacije Koper

Datum: sreda, 27. november, 2019

Turistična destinacija Koper-Capodistria ima po 15 letih prenovljeno celostno grafično podobo. Petčlanska komisija je med 24 predlogi izbrala rešitev, ki na svež in igriv način izraža vrednote, lastnosti in povezanost mesta in podeželja.

Krepitev destinacijske znamke, ki bi pripomogla k večji prepoznavnosti in posledično tudi k večjemu turističnemu obisku, je opredelila že leta 2017 sprejeta Strategija razvoja in trženja turizma v Mestni občini Koper do leta 2025, je na današnji predstavitvi nove celostne grafične podobe, 20. novembra, povedala vodja Turistične organizacije Koper Ylenia Loredan. Pojasnila je, da so aprila objavili javni natečaj za oblikovanje predloga grafičnega znaka destinacije, na katerega je prispelo 24 predlogov 17 različnih prijaviteljev. Petčlanska strokovna komisija, ki so jo poleg Loredanove sestavljali Marialuisa Maier Sponza iz Kabineta župana Mestne občine Koper, Karmen Novarlič iz Slovenske turistične organizacije, Vita Kernel iz Studia Kernel in dr. Aleksandra Brezovec iz Fakultete za turistične študije Turistica, je med njimi izbrala predlog Gregorja Ivanušiča iz studia G Design. Komisija si je bila enotna, da ima izbrani logotip vse značilnosti enostavnega in prepoznavnega simbola, ob tem pa zaokrožuje več elementov - istrsko naravo, zeleno podeželje, tipične istrske produkte in gastronomijo, bogato arhitekturno dediščino in zgodovino, morje ter sonce kot prepoznaven in povezovalen simbol Kopra.

Novo celostno grafično podobo bodo postopoma implementirali v promocijske, informativne in komunikacijske materiale, tako na primer je že vključena v promocijo Fantazime v Čudolandiji, prav tako nova podoba ustreza sodobnim potrebam uporabe, tudi na digitalni ravni, so še povedali. Sicer pa z ukrepi, ki jih naslavlja strategija, sovpada tudi ustanovitev Zavoda za mladino, kulturo in turizem, ki je bila potrjena na zadnji seji občinskega sveta Mestne občine Koper. In prav nova celostna grafična podoba je eden od prvih korakov, ki napoveduje novo zgodbo v poglavju koprskega turizma ali kot so povedali na današnji predstavitvi, bodo tako s postopno uveljavitvijo nove grafične podobe in drugačne organiziranosti lahko dosegali še boljše rezultate in še večjo prepoznavnost v slovenskem in mednarodnem prostoru.

Vir: www.koper.si

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

9 polfinalistov za nagrado Snovalec 2020

Snovalec
torek, 7. april 2020

Za naziv Snovalec 2020 Slovenske turistične organizacije se je letos potegovalo 44 prijavljenih idej. Strokovna komisija je izbrala 9 polfinalistov, ki so svoje ideje 1. in 3. aprila podrobneje predstavili na spletnih zagovorih.

Z enim klikom si prisluži paket funkcionalnih čajev 1001 CVET

3838700292596 1001CVET_funkcionalni_cajevi_Odpornost_40g front.png
ponedeljek, 6. april 2020

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za praktične nagrade. Konec aprila bomo 10 srečnim izžrebancem podelili paket vseh štirih okusov funkcionalnih čajev 1001 CVET.

Nov promocijski film Za zeleno Velenje

velenje
četrtek, 2. april 2020

Velenje kot ponosni član družine Slovenia Green izpolnjuje obljubo in deluje po trajnostnih načelih. Z novim promocijskim filmom Za zeleno Velenje želijo občanke in občane ter obiskovalce mesta spodbuditi k okolju in naravi prijaznemu obnašanju.

V ZOO Ljubljana so na svet pokukali prvi letošnji mladiči

črna čopičarka
sreda, 1. april 2020

Ob koncu precej tople zime se je v živalskem vrtu povečalo število družinskih članov pri črnih čopičarkah, divjih svinjah in dvogrbih kamelah.

UNWTO poziva inovatorje in podjetnike naj pospešijo obnovo turizma

zemlja.jpg
torek, 31. marec 2020

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) ob podpori Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) poziva inovatorje in podjetnike, naj predlagajo nove rešitve za pomoč turističnemu sektorju, da si opomore od izbruha novega koronavirusa. Rok za prijavo je 10. april.

V Triglavskem narodnem parku napovedali vojno plastiki

triglav1.jpg
petek, 27. marec 2020

V javnem zavodu Triglavski narodni park letos začenjajo organiziran boj proti plastiki tako v samem parku kot na širšem biosfernem območju Julijskih Alp. Pri tem bo potrebno sodelovanje vseh deležnikov, od lokalnih skupnosti in šol do turizma in občanov. Najprej pa se bodo osredotočili na izkoreninjanje plastike za enkratno uporabo.

V januarju 165 milijonov evrov iz naslova izvoza potovanj

diagram rasti
sreda, 25. marec 2020

Banka Slovenije je v preteklih dneh objavila vrednost izvoza potovanj za januar 2020, ki znaša 165 milijonov evrov, kar je za 0,6 odstotka več kot v januarju 2019.

Kamniška kulturna karantena

Sutna_street_Photo_associaton_Kamnik__Fotoklub_Kamnik_.JPG
sreda, 25. marec 2020

Kamnik je kulturno mesto. Lokalna ponudba, sestavljena iz lokalnih in gostujočih ustvarjalcev, dostikrat presega število obiskovalcev. Nenadna situacija preprečuje kakršnokoli zbiranje na javnih dogodkih, prav tako večji umetniški kolektivi, društva, kulturni zavodi in festivali ne morejo producirati nove ponudbe.

Naj pralina in Naj čokoladna tablica 2020 ter odpoved Festivala čokolade

festival_cokolade_6.jpg
torek, 24. marec 2020

Zaradi nastale situacije je letošnji Festival čokolade, ki bi v Radovljici potekal med 17. in 19. aprilom, odpovedan. Že v začetku meseca marca pa je bil narejen izbor za Naj pralino in Naj čokoladno tablico Festivala čokolade 2020. Preverite zmagovalce.

Poziv državljanom k odgovornemu izbiranju ciljev gibanja na svežem zraku

na_lepse_gore.jpg
torek, 24. marec 2020

Gorska reševalna zveza Slovenija v času epidemije odsvetuje aktivnosti v hribih, posebej v visokogorju, kjer je večja možnost poškodb, saj so razmere v gorah še vedno zelo zahtevne in nevarne.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije