O nas | Kontakti | Promocijske aktivnosti | Reference | Koristne povezave | Kje in kdaj nas lahko poslušate? | Varovanje podatkov
Ministrstvo za okolje in prostor je na javnem razpisu »Izbor slovenske kandidature za Nagrado Sveta Evrope za krajino za leto 2020-2021« izbralo Občino Brda, ki se je na razpis prijavila s projektom »Razvoj turistične destinacije Brda«.
Ministrstvo za okolje in prostor je razloge za izbor projekta Občine Brda »Razvoj turistične destinacije Brda«, katerega nosilec je bil Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport, pojasnilo z besedami: »Projekt »Razvoj turistične destinacije Brda« sestavlja niz aktivnosti, ki so v prvi vrsti namenjene podpori kmetijstvu, zlasti razvoju in prodaji domačih produktov (vino, češnje, oljčno olje), ohranjanju medgeneracijskih kmetij, ki so značilne za to področje. Tako naravnan razvoj turistične destinacije na dolgoročni ravni ohranja in na novo vzpostavlja terasirano krajino, ki je ključna prvina identitete krajine Brd in ključna prepoznavna značilnost tega območja. Oblikovan je bil destinacijski turistični management območja Brd, ki je usmerjen zlasti v butični turizem, ki ceni visokokakovostne avtohtone produkte, doživetja izjemne terasirane krajine, kulturne dediščine, običajev ter gradi na stiku z ljudmi, ki tu živijo. Terasirani krajini, ki je osnova za proizvodnjo domačih produktov in za prepoznavnost območja, je tako vrnjena naravovarstvena, krajinska, kmetijska in ekonomska veljava. Z namenom doseganja celovitosti ponudbe je izvedena tudi obnova pomembne infrastrukture in ureditev podobe vasi ter kulturne dediščine - gradu Dobrovo, Vile Vipolže in srednjeveške vasice Šmartno.«
Vir: ZTKMŠ Brda
Z namenom celovite predstavitve turistične destinacije je Zavod za turizem Ptuj izdal nov turistično promocijski katalog Ptuja.
V januarju leta 2021 je bilo evidentiranih 95,7 % manj turističnih prihodov in 91,8 % manj turističnih prenočitev kot januarja lani. Turistične prenočitve v Sloveniji v januarju 2021 so bile ustvarjene le kot izjeme, opredeljene v podrobnejših pojasnilih k vladnemu Odloku o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji.
Slovenska turistična organizacija bo aprila in maja izvedla nove virtualne dogodke sejemskega formata za komunikacijo s poslovno turistično javnostjo, s katerimi je pričela septembra lani. Dogodki predstavjlajo pomembno komunikacijsko orodje, s katerimi v slovenskem turizmu s poslovnimi javnostmi ostajamo v stiku tudi v časih, ko dogodki v živo niso možni.
Kolesarski klub Adria Mobil v sodelovanju z agencijo Sport Media Focus ter Slovensko turistično organizacijo pripravlja prvo virtualno kolesarsko dirko Po Sloveniji, namenjeno rekreativnim kolesarjem, katerim bodo družbo delali nekateri najboljši slovenski profesionalni kolesarji. I feel Slovenia virtualna kolesarska dirka Po Sloveniji bo potekala na kolesarski platformi Rouvy, katere izjemna prednost je v tem, da kolesar ves čas vožnje opazuje okolico trase s pomočjo realnega videoposnetka.
UNILAD, ena vodilnih spletnih platform, je objavila serijo videov o petih svetovnih destinacijah, ki jih je vredno obiskati v 2021. Med njimi se Slovenija uvršča na drugo mesto.
Na priljubljenem televizijskem kanalu Channel 5 se je odvila nova oddaja serije Čudoviti svet čokolade, ki se je tokrat v celoti dogajala v manufakturi Tete Fride in glampingu Chocolate village by the river.
Dolina Soče se je na izboru organizacije European Best Destinations med 20 izbranimi destinacijami po glasovanju ljudstva uvrstila na 9. mesto med najboljšimi evropskimi destinacijami, priporočenimi za obisk v letu 2021.
V času epidemije lokalno in sezonsko pridelana hrana še posebej pridobiva na pomenu, med drugim tudi v luči varovanja okolja in samega načina pridelave. Hrana, pridelana v bližini, ima vrsto prednosti, zato je nakup lokalnih kmetijskih prildelkov in živil dobra odločitev.
Terme Snovik so se odzvale slovenski akciji »Ustvari svoj krof« v organizaciji Turistične gostinske zbornice Slovenije, ki je prvič pozvala slovenske gostince k peki krofov in tako obeležila pustni čas ter dodala doprinos k projektu Slovenija evropska gastronomska regija 2021. Gostinsko-kuharska naveza termalne restavracije Potočka, ki v svojih menijih prepleta lokalne dobrote, sveže sestavine in Kneippove nasvete zdravega načina življenja, se je izziva lotila ustvarjalno z upoštevanjem svojega osnovnega poslanstva restavracije. Tako so na tekmovanje poslali zdrav, drugačen, ustvarjalen, okusen krof. Pod spretnimi rokami kuharske mojstrice Advije Halilović je nastal Kneippov krof, polnjen s karameliziranim nadevom z nežno aromo žajblja.
© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije