Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
podcetrtek-z-zlatim-_1.png

Podčetrtek domače goste nagovarja z novo oglaševalsko kampanjo Vabljeni daleč stran. Kjer smo vsi doma.

Datum: torek, 22. junij, 2021

Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje, kot ena izmed vodilnih destinacij v Sloveniji, je ta teden na slovenski trg lansiral celostno oglaševalsko kampanjo.

 

V Podčetrtku, eni najuspešnejših slovenskih turističnih občin, niso imeli lahke naloge. Želeli so izstopati. Želeli so nasmejati. Želeli so povezati več kot 35 ponudnikov. In želeli so pokazati vse atribute dane destinacije. A skrbno izbrani ekipi je uspelo vse skupaj povezati v zgodbo, ki nasmeji, privabi, ruši stereotipe in nenazadnje – med seboj povezuje Slovence.

Na novinarski konferenci v torek, 16. junija, pred Samostanom Olimje so o letošnji poletni kampanji in o turizmu v Podčetrtku spregovorili župan Podčetrtka, Peter Misja, direktor Turizma Podčetrtek, Boštjan Misja, direktor marketinga in prodaje Terme Olimia, Vasja Čretnik, vodja kampanje, Tadeja Kosovel, in vodja digitalnega marketinga na Slovenski turistični organizaciji, Ana Savšek.

Podčetrtek je s svojo čudovito okolico odmaknjen od velikih mestnih središč. Skrit za griči Obsotelja in Kozjanskega, daleč stran od mestnega vrveža. S to odmaknjenostjo so izkoristili priložnost in znotraj Podčetrtka razvili Slovenijo v malem – majhen košček dežele, ki ima vse, kar človek potrebuje za kakovostno življenje: svojo termalno vodo, hribovje, zgodovino in kulturo, polja, vinske trte, vrhunsko kulinariko ter kolesarske in pohodniške poti.

Sodelovanje in združevanje sta ključ do kolektivnega uspeha

Ustvarjalci kampanje so pri snovanju zgodbe in koncepta razmišljali, kako bi najbolje predstavili tako širok nabor ponudbe, povezali vse lokalne ponudnike in jih neposredno vključili v zgodbo. Kot pravijo, so želeli pokazati, kakšno razsežno ponudbo lahko uživate v Podčetrtku. V ospredje so postavili humor, ki je trenutno eden od glavnih značilnosti ustvarjanja vsebin v sodobnem medijskem svetu, in je še kako dobrodošel v trenutnih časih. Po tem, ko so razdelali še ciljne skupine, je ideja dobila svoja krila. Za osrednje akterje kampanje so izbrali in identificirali naključnih sedem tipičnih slovenskih person. Kot osrednji lik kampanje in povezovalni člen pa so ustvarili lik Kozjanca, ki je točno takšen kot domačini – gostoljuben, prijazen gospod, ki je vedno ob pravem času na pravem mestu, in vsakemu gostu z veseljem pomaga.

Za osrednji medij so izbrali video format, šest kratkih humornih posnetkov z različnih lokacij, ki jih boste lahko videli na družbenih omrežjih Visit Podčetrtek. Kampanja je v prvi vrsti podprta s spletnim oglaševanjem in bo trajala skozi vse poletje. Prav tako bodo kampanjo poleg primarnega slovenskega trga oglaševali tudi na hrvaškem in italijanskem trgu. Podčetrtek je ravno zaradi tesnega sodelovanja s ponudniki že vrsto let izjemen primer dobre prakse v Sloveniji. Glavni podpornik kampanje je osrednji nosilec turistične dejavnosti na destinaciji – Terme Olimia, s katerim so združili letošnjo kampanjo s sloganom Daleč stran, ki že vsem znan iz kampanj Term Olimia.

Zgodba, ki bo navdušila celotno Slovenijo!

Dober glas o lepotah Podčetrtka in naravnih zakladih se je razširil po celotni Sloveniji. Kot pravijo v Podčetrtku ni nič nenavadno, da na vrhu Rudnice srečaš Gorenjca, ki ne more verjeti, da je razgled od tam skoraj tako lep kot tisti na domače Alpe. Ali ko prefinjena meščanka ugotovi, da je domač sladoled tako okusen in tako privlačen na pogled, da ji objava na Instagramu nikakor ne uide. Dolenjec kozarec cvička hitro zamenja za vrhunsko lokalno vino iz šmarsko-virštanjskega vinorodnega okoliša, medtem ko se Primorec po okusnem gurmanskem kosilu ležerno namaka v termalni vodi, ki pomirja tako kot domače morje. Štajercu se slikoviti griči Obsotelja in Kozjanskega zdijo čudovit nadomestek domačega Pohorja, Haloz ali Slovenskih goric. Prekmurska družina pa hitro ugotovi, da se tudi tukaj kvalitetno in dobro živi. In skoraj čisto vsak od vas bo zagotovo naletel na Kozjanca – prijaznega, dobrosrčnega, zgovornega in vedno pripravljenega priskočiti na pomoč, ki s svojo pozitivo in humorjem reši tudi kakšno stresno situacijo.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Razmerje med tujimi in domačimi gosti se je v juliju skoraj izenačilo

Na morje z vlakom
ponedeljek, 30. avgust 2021

V mesecu juliju je bilo v turističnih nastanitvenih obratih v primerjavi z julijem 2020 zabeleženih 17,5 % več turističnih prihodov in 9,7 % več turističnih prenočitev. V prvih sedmih mesecih leta je bilo evidentiranih 14,8 % manj turističnih prihodov in 13,5 % manj turističnih prenočitev kot v istem obdobju lani.

Radovljica, Bled, Tržič in Jesenice z novim skupnim turističnim produktom

Radovljica
četrtek, 26. avgust 2021

Destinacije Radovljica, Bled, Tržič in Jesenice so se tudi letos povezale v skupnem produktu Obišči in razišči.

Poletni lutkovni pristan v Mariboru

Lutke
torek, 10. avgust 2021

Lutkovne predstave popestrijo poletno dogajanje v mestu

Drugi teden avgustovskega dogajanja v znamenju Praznika terana in pršuta

prsut_Anze_Malovrh_STA.jpg
ponedeljek, 9. avgust 2021

Drugi teden avgustovskega dogajanja na Krasu, povezanega s Praznikom terana in pršuta, prinaša prireditvi, posvečeni pršutarjem (v soboto) in vinarjem (v nedeljo). Nadaljevalo se bo tudi prepletanje kulture in glasbe, vina in degustacijskih doživetij KrasPass Gourmet, ki je v štirih poletnih večerih minulega tedna obiskovalce že vabilo na kraške domačije. V nedeljo so se v Pliskovici srečale in predstavile kraljice terana.

Avanturistični park Ris prva zelena atrakcija na Kočevskem

jezero Kočevje
ponedeljek, 2. avgust 2021

Avanturistični park Ris je prejel mednarodni trajnostni certifikat Zeleni ključ/Green Key, s čimer tudi formalno dokazuje svojo zavezanost k odgovornemu obratovanju ter spoštljivemu odnosu do okolja in družbe.

Otvoritev Digitalne grajske sobane veličastnih sedem gradov Posavja

Gradovi posavja
sreda, 21. julij 2021

Regionalna razvojna agencija Posavje je z digitalnim inoviranjem kulturne dediščine sedmih gradov Posavja uspešno zaključila prvi sklop aktivnosti operacije e-Gradovi Posavja. Petega julija so namreč v Termah Čatež otvorili digitalne grajske sobane sedmih veličastnih gradov Posavja.

Plavajoči grad 2021

sneznik.jpg
torek, 13. julij 2021

Že deveti tradicionalni mednarodni festival Floating Castle - Plavajoči grad bo v štirih dneh, od 22. do 25. julija, združil okoli 100 glasbenih skupin in drugih ustvarjalcev s celega sveta na čarobnih lokacijah ob gradu Snežnik. Ustvarjalci festivala bodo pripravili okolje magičnih prizorišč, na katerih bodo obiskovalci lahko izkusili etno, jazz, fusion, elektronsko, avtorsko in eksperimentalno glasbo, tretjino programa pa predstavlja performens, lutkovne predstave, sodobni in tribal fusion ples, cirkus, intermedialne predstave, ter ulično in dramsko gledališče.

Novo: pastirska akademija za ozaveščanje otrok o pomenu sobivanja z naravo

eco_resort_vp.jpg
ponedeljek, 12. julij 2021

Društvo turistov Slovenije bo po notificiranem programu Zavoda za razvoj turizma na lokaciji Slovenia Eco Resorta pričela z novim programom za otroke, pastirsko akademijo.

Izročitev priznanj najbolj inovativnim produktom slovenskega turizma 2020

expano.jpg
petek, 9. julij 2021

V četrtek. 8. julija, so bile po decembrski razglasitvi na Dnevih slovenskega turizma, plakete prejemnikom še osebno izročene za naziv Sejalec 2020 Regijskemu centru Expano, Finalistoma Sejalec 2020 Istrskemu zajtrku in Jasna Chalet Resortu ter Snovalcem 2020, ki so Robidišče Trail Center, Fish & Fly Trio ter Potovanje z električnimi motorji.

Na Roglo in v Terme Zreče se vračajo vrhunski športniki iz Slovenije in tujine

rogla.jpg
sreda, 7. julij 2021

Med številnimi vrhunskimi športniki, ki se bodo to poletje pripravljali v Uniturjevih centrih, sta tudi hrvaški nogometni prvoligaš Hajduk in Jumbo Visma, kolesarski klub Primoža Rogliča. 

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije