Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
bled_otok.jpg

Slovenijo bo v prvi polovici prihodnjega leta promoviral National Geographic

Datum: torek, 20. november, 2018

Slovenska turistična organizacija je oktobra z medijskim velikanom National Geographic podpisala pogodbo o promociji Slovenije skozi 4 naravne elemente: zrak, voda, zemlja in ogenj.

Slovenska turistična organizacija (STO) želi skladno z vizijo in cilji Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021 okrepiti zavedanje o Sloveniji kot zeleni, butični destinaciji izjemnih naravnih lepot in edinstvenih 5-zvezdičnih doživetij daleč od masovnega turizma in netrajnostnih konceptov, primernih tudi za zahtevnejšega gosta. Za dosego zgoraj navedenih ciljev STO izvaja različne aktivnosti, med drugim tudi vsebinsko večkanalno digitalno kampanjo v sodelovanju z najvplivnejšim globalnim medijem na digitalnih kanalih National Geographic. Osnovni namen te kampanje je dvigovanje zavedanja o Sloveniji kot o zeleni, aktivni in zdravi destinaciji za 5-zvezdična doživetja skozi pripovedovanje zgodb prek vrhunskih video in foto vsebin z izkoriščanjem dosega in vpliva tega pomembnega medija.

Skladno z razpisno dokumentacijo in pogodbo bo NGC Europe Ltd izvedel produkcijo video in foto vsebin za kampanjo, ki se bo na digitalnih kanalih National Geographica pričela s 14. januarjem 2019 in bo trajala vse do 21. aprila 2019. Slovenska turistična organizacija želi prek kampanje nagovoriti ključne ciljne trge slovenskega turizma, in sicer uporabnike iz trgov Nemčije, Avstrije, Italije, Francije, Velike Britanije in ZDA.

V okviru kampanje bo ustvarjenih najmanj 685.000 video prikazov, več kot 6 milijonov prikazov pasičnih oglasov, za najmanj 21 dni bodo podobe Slovenije prevzele vrsto pristajalnih strani v okviru National Geographic spletnih portalov, prav tako bodo vsebine objavljene na družbenih kanalih National Geographica Facebook Travel, Instagram Adventure in Twitter.

Koncept kampanje so 4 naravni elementi – zrak, voda, zemlja in ogenj – preko katerih bo National Geographic predstavil izjemne lepote slovenske pokrajine in gastronomijo, ki temelji na lokalnih, naravnih sestavinah. Za element VODA bodo v ospredju reke in morje, za element ZRAK bodo tematika naše gore, v okviru elementa OGENJ bo predstavljena edinstvenost slovenske kulinarike, medtem ko bo element ZEMLJA komuniciral Slovenijo kot vinorodno deželo in deželo z edinstvenimi podzemnimi skrivnostmi.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Odgovori na nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic!

atomic 2016
ponedeljek, 21. januar 2019

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za smuči Atomic! Žrebanje bo v sredini marca, v vmesnih žrebanjih pa bomo podelili kape in buffe Salomon.

Guardian je uvrstil pohodniško pot Julijske Alpe med naj destinacije 2019

kranjska_gora__spikova.jpg
četrtek, 17. januar 2019

Ugledni britanski časopis The Guardian je vključil Slovenijo na seznam destinacij, ki jih priporoča za ogled v letošnjem letu. Izpostavljena je nova 300 kilometrov dolga krožna pohodniška pot po Julijskih Alp.

Drago Bulc znova izvoljen za predsednika Društva turističnih novinarjev Slovenije

bulc.jpg
ponedeljek, 14. januar 2019

Na volilnem Občnem zboru Društva turističnih novinarjev Slovenije (TNS) je bil brez glasu proti za predsednika Društva turističnih novinarjev Slovenije izvoljen dolgoletni turistični novinar Drago Bulc, ki je društvo vodil tudi v preteklih treh mandatih.

Družba BTC postala veliki sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije

btc_oks
ponedeljek, 14. januar 2019

Družba BTC in Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS) sta pretekli teden podpisala novo sponzorsko pogodbo, s katero je družba BTC, sicer že dolgoletna podpornica OKS-a, postala veliki sponzor OKS-a za olimpijski ciklus Pjongčang 2018 - Peking 2022. S podporo tako nadarjenih kot že uveljavljenih slovenskih športnikov v družbi BTC prispevajo tudi k ozaveščanju o pomenu aktivnega življenjskega sloga in krepitvi športne kulture v Sloveniji.

Znani so novi nagrajenci akcije Naj wellness

Logo_naj_wellness
petek, 11. januar 2019

Ste že glasovali za svoj priljubljeni ceter dobrega počutja? Preverite, če ste med nagrajenci tudi vi!

Body Worlds Vital

body worlds
četrtek, 10. januar 2019

Razstava Body Worlds Vital predstavlja človeško telo prek plastinantov oziroma ohranjenih pravih teles, od njegove zgradbe do celičnega sistema. Z razstavljenimi avtentičnimi človeškimi telesi in multimedijskimi prikazi razstava prikazuje, kakšno je telo, kadar je zdravo, v stanju ogroženosti ali obolelo. Zdrava telesa primerja z obolelimi oziroma s telesi v različnih zdravstvenih stanjih. Telesa na razstavi so razstavljena v gibanju.

Znana je tema svetovnega dneva turizma 2019

mladi.jpg
ponedeljek, 7. januar 2019

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) je 1. januarja na Twitterju objavila temo svetovnega dneva turizma 2019: "Turizem in delovna mesta: boljša prihodnost za vse".

Glasbeni program na Kongresnem trgu v Ljubljani

glasbeni_veceri_kongresni_trg.jpeg
petek, 28. december 2018

Glasbeni program na Kongresnem trgu v zadnjih decembrskih dneh  trgu. Vsi koncerti se pričnejo ob 20. uri.

Silvestrovanje za otroke v Ljubljani

novletna jelka2
petek, 21. december 2018

Na Kongresnem trgu bodo otroci in njihovi starši lahko praznovali prihod novega leta s pravljičnimi junaki, si ogledali glasbene nastope otrok ter se razveselilli prihoda Dedka Mraza.

Božični ARTish

artish_siska_018 mala - foto Matej Povse.jpg
torek, 11. december 2018

ARTish je prireditev, na kateri ustvarjalci ne predstavijo le svojih del, temveč tudi svoje postopke in ideje. 15. 12. 2018 ob 10:00 - 16. 12. 2018 ob 19:00, Ljubljana, Kulturni center Tobačna 001

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije