Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
stb_373_catez_thermal_spa_spas_and_health_resorts_photo_dean_dubokovic_1920px_2.jpg

Slovenska naravna zdravilišča leto 2019 zaključila uspešno

Datum: ponedeljek, 13. januar, 2020

Slovenska naravna zdravilišča so leto 2019 zaključila uspešno, saj so gostila več gostov in ustvarila več prenočitev kot leto poprej. Obisk v zadnjih treh mesecih nakazuje pozitiven trend tudi za leto 2020.

Leto 2019 je bilo sorazmerno uspešno, kar zadeva prihode in ustvarjene prenočitve v 15 slovenskih naravnih zdraviliščih. V primerjavi z letom 2018 je bil zabeležen rahel porast števila prihodov domačih gostov – le-teh je bilo 413.336, kar je za 1 odstotek več kot v preteklem letu –, ustvarjenih pa je bilo zgolj za nekaj sto prenočitev manj, in sicer 1,584.947 (indeks 100). Še bolj optimistični so podatki pri gostih iz tujine, saj je bilo zabeleženih 448.254 prihodov, kar predstavlja vzpodbudnih 3,6 odstotka več kot v 2018. Prenočitev tujih gostov pa smo zabeležili 1,648.792, kar je 2,3 odstotka več kot v prejšnjem letu. Tako se že tretje leto zapored uresničujejo napovedi iz strategije trženja slovenskih naravnih zdravilišč, ki predvideva zadržanje ustvarjenih domačih prenočitev na doseženem nivoju ter postopno rast gostov in prenočitev iz tujine. Zaradi hitrejše rasti tujih gostov se je spremenilo tudi razmerje med domačimi in tujimi gosti v prid slednjih, ki jih je že za 2 odstotka več kot domačih; pri prenočitvah pa beležimo za en odstotek več tujih. Tudi na nivoju ustvarjenih skupnih prenočitev smo v pozitivnih številkah, z 861.590 prihodov (102,4) in 3,233.739 ustvarjenih prenočitev (101,1). K dobrim, vzpodbudnim rezultatom so prispevali predvsem meseci oktober, november in december, ki so bili v primerjavi z drugimi meseci nadpovprečni pri obisku in pri prenočitvah.

Pozitivna pričakovanja so tako realna tudi za letošnje leto, čeprav se tudi v slovenskih naravnih zdraviliščih še kako zavedajo vpliva ohlajanja svetovnega, predvsem pa evropskega gospodarstva. Z bogato in raznoliko ponudbo bodo v letošnjem letu še posebej nagovarjali domačega gosta, predvsem v spomladanskih mesecih, promocijsko-prodajne aktivnosti pa bodo vezane tudi na novo, svežo, privlačno, sodobno in prilagodljivo spletno stran Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč. Prepričani so, da bo nova podoba portala, ki so ga skupaj soustvarjali s kolegi iz marketinško-prodajnih oddelkov posameznih zdravilišč in ki so ga osvežili tudi z novim logotipom SSNZ, še povečala prepoznavnost vodilne blagovne znamke slovenskega turizma – slovenska naravna zdravilišča. Prenovljeni portal SSNZ, ki se nahaja na naslovu www.slovenia-terme.si, so lansirali prav na zadnji dan leta 2019.

 

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Danes se odpira Avto kino Domžale

film
četrtek, 28. maj 2020

Mestni kino Domžale bo danes ob 21. uri zagnal projekt Avto kino Domžale. Filme bodo predvajali na dvorišču nekdanje Metalke med občinsko stavbo in kulturnim domom.

Ameriški organizatorji potovanj pričakujejo vrnitev potovanj v Evropo v jesenskih mesecih

odgovorni_turizem-1.jpg
sreda, 27. maj 2020

Združenje ameriških organizatorjev potovanj (USTOA) je med aktivnimi člani izvedlo raziskavo  o načrtih za okrevanje in nadaljevanje poslovanja po COVID-19. 

Sejem na zraku

Knjige
ponedeljek, 25. maj 2020

Pridi, kupi knjigo, podpri slovenske založnike – V ŽIVO! Knjižni sejem s kavča se seli na prosto.

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
četrtek, 21. maj 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Fotografski natečaj 2020 v Kozjanskem parku

Gozd
torek, 19. maj 2020

V kozjanskem parku tudi letos vabijo vse fotografske navdušence k sodelovanju na fotografskem natečaju, ki so ga letos poimenovali »Biodiverziteta – umetnost življenja« 2020.

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg
petek, 15. maj 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Destinacija Brda bogatejša še za dva ponudnika z znakom Zeleni ključ

Brda3
četrtek, 14. maj 2020

Ponudnika Kmečki turizem Breg in Vila Vita Vipolže sta pridobila okoljski znak Zeleni ključ, s čimer soustvarjata zeleno zgodbo trajnostnega turizma v občini Brda.

Začenja se prenova hotela Maestoso v Lipici

lipicanci.jpg
sreda, 13. maj 2020

V dneh, ko Kobilarna Lipica v objem zelene narave, med več kot 300 lipicancev, znova vabi obiskovalce, se začenja prenova hotela Maestoso. Hotel s štirimi zvezdicami superior, 139 sobami, petimi kongresnimi dvoranami, notranjim in zunanjim bazenom ter kreativno zasnovanim wellness centrom bo prve goste sprejel v začetku leta 2021.

UNWTO objavil oceno vpliva novega koronavirusa na turizem

UNWTO
torek, 12. maj 2020

Po ocenah UNWTO (z dne 7.5.) bi se zaradi vpliva novega koronavirusa mednarodni turizem v letu 2020 lahko zmanjšal za 60 do 80 %. V prvem četrtletju 2020 se je mednarodni turizem zmanjšal za 22 %.

Zavod za turizem Šaleške doline je izdal nov e-katalog turističnih doživetij

velenje saleski grad
ponedeljek, 11. maj 2020

Zavod za turizem Šaleške doline želi tudi v tem obdobju, ko zaradi pandemije s koronavirusno boleznijo veljajo številne omejitve, doživetja Šaleške doline približali čim več potencialnim obiskovalcem, zato so objavili digitalni turistično prodajni katalog doživetij v Šaleški dolini, ki je sicer v tiskani obliki izšel v začetku leta.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije