Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Jubilejni 50. Narava-zdravje

Košara jabolk
torek, 15. oktober 2019

Sejem za zdrav življenjski slog bo predstavljal svojo ponudbo prek vsebinskih sklopov Prehrana – Zdravje – Gibanje – Naravna kozmetika in wellness – Zeleno sobivanje od 23. do 26. oktobra.

Evropa nagradila Ljubljano za pametne rešitve v turizmu

ljubljana_april.jpeg
ponedeljek, 14. oktober 2019

Ljubljana je v okviru druge izvedbe projekta Evropska prestolnica pametnega turizma v Helsinkih, 9. oktobra, prejela prestižno priznanje za najboljše evropsko mesto na področju digitalnih rešitev, s katero je Ljubljana predstavila svoje najpomembnejše ukrepe in načrte s področja trajnostnega razvoja, dostopnosti, digitalizacije ter kulturne dediščine in ustvarjalnosti.

Praznovanje izolske legende

izola_panorama.jpg
petek, 11. oktober 2019

Letošnji Praznik izolskega čudeža, s katerim domačini obujajo tradicionalni krajevni praznik, bo vključeval veslaška tekmovanja, obujanje starodavne legende in kulturni program. Na stojnicah pa ne bo manjkalo domačih dobrot.

Vrtnice in umetnost

vrtnica_ljubljana.jpeg
četrtek, 10. oktober 2019

Strokovnjakom in ljubiteljem vrtnic in umetnosti pripravljajo 10.10.2019 (od 15. do 19. ure) na Šoli za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje prijetno popoldne s kratkimi strokovnimi predavanji in demonstracijami ter druženjem v prijetnem okolju. Vstop je prost, vabljeni!

Velenje v oktobru vabi na posebno gastronomsko doživetje pod zemljo

velenje underground
ponedeljek, 7. oktober 2019

Doživite edinstveno 5-zvezdično gastronomsko pustolovščino 160 m pod zemljo. Doživetje Velenje Underground je nosilec znaka kakovosti Slovenia Unique Experiences, ki ga podeljuje Slovenska turistična organizacija.

Mesto žensk

mesto žensk
petek, 4. oktober 2019

Za Mesto žensk, ki kulturno ponudbo Ljubljane bogati že več kot dve desetletji, sta značilni naravnanost k eksperimentom in prestopanju žanrskih meja, pa tudi družbena kritičnost.

Turizem Ljubljana s prenovljeno komunikacijsko platformo

Ljubljana
četrtek, 3. oktober 2019

Turizem Ljubljana je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Luna/TBWA razvil novo komunikacijsko platformo, ki povezuje vse elemente blagovne znamke Visit Ljubljana: kulturo, kulinariko, butičnost, trajnost, kongresni in športni turizem.

2. Novomeški 1/2 maraton

Tek
ponedeljek, 30. september 2019

Spoznajte Novo mesto in reko Krko s tekaške perspektive. 5. in 6. oktobra se udeležite jesenskega novomeškega 1/2 maratona ali rekreativnega teka na 6 kilometrov in pol. Če vam tek ne leži se lahko udeležite Nordijske hoje ob reki Krki, pohoda po novomeških gričih ali tečete s psi na Canicrossu.

Dobrodelni dan za družine otrok s posebnimi potrebami

bled_otok.jpg
ponedeljek, 23. september 2019
Jezerska promenada ne Bledu, 28. 9. 2019, 8:00 – 17:00

Čiliada v Izoli

čili festival
četrtek, 19. september 2019

V soboto, 21. septembra, Izola postane mesto ljubiteljev pikantnih okusov. Takrat nas čaka festival čilija in pekoče kuhinje – Čiliada.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije