Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Nov promocijski film Za zeleno Velenje

velenje
četrtek, 2. april 2020

Velenje kot ponosni član družine Slovenia Green izpolnjuje obljubo in deluje po trajnostnih načelih. Z novim promocijskim filmom Za zeleno Velenje želijo občanke in občane ter obiskovalce mesta spodbuditi k okolju in naravi prijaznemu obnašanju.

Z enim klikom si prisluži paket funkcionalnih čajev 1001 CVET

3838700292596 1001CVET_funkcionalni_cajevi_Odpornost_40g front.png
sreda, 1. april 2020

Odgovori na preprosto nagradno vprašanje in se poteguj za praktične nagrade. Konec aprila bomo 10 srečnim izžrebancem podelili paket vseh štirih okusov funkcionalnih čajev 1001 CVET.

V ZOO Ljubljana so na svet pokukali prvi letošnji mladiči

črna čopičarka
sreda, 1. april 2020

Ob koncu precej tople zime se je v živalskem vrtu povečalo število družinskih članov pri črnih čopičarkah, divjih svinjah in dvogrbih kamelah.

UNWTO poziva inovatorje in podjetnike naj pospešijo obnovo turizma

zemlja.jpg
torek, 31. marec 2020

Svetovna turistična organizacija (UNWTO) ob podpori Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) poziva inovatorje in podjetnike, naj predlagajo nove rešitve za pomoč turističnemu sektorju, da si opomore od izbruha novega koronavirusa. Rok za prijavo je 10. april.

V Triglavskem narodnem parku napovedali vojno plastiki

triglav1.jpg
petek, 27. marec 2020

V javnem zavodu Triglavski narodni park letos začenjajo organiziran boj proti plastiki tako v samem parku kot na širšem biosfernem območju Julijskih Alp. Pri tem bo potrebno sodelovanje vseh deležnikov, od lokalnih skupnosti in šol do turizma in občanov. Najprej pa se bodo osredotočili na izkoreninjanje plastike za enkratno uporabo.

V januarju 165 milijonov evrov iz naslova izvoza potovanj

diagram rasti
sreda, 25. marec 2020

Banka Slovenije je v preteklih dneh objavila vrednost izvoza potovanj za januar 2020, ki znaša 165 milijonov evrov, kar je za 0,6 odstotka več kot v januarju 2019.

Kamniška kulturna karantena

Sutna_street_Photo_associaton_Kamnik__Fotoklub_Kamnik_.JPG
sreda, 25. marec 2020

Kamnik je kulturno mesto. Lokalna ponudba, sestavljena iz lokalnih in gostujočih ustvarjalcev, dostikrat presega število obiskovalcev. Nenadna situacija preprečuje kakršnokoli zbiranje na javnih dogodkih, prav tako večji umetniški kolektivi, društva, kulturni zavodi in festivali ne morejo producirati nove ponudbe.

Naj pralina in Naj čokoladna tablica 2020 ter odpoved Festivala čokolade

festival_cokolade_6.jpg
torek, 24. marec 2020

Zaradi nastale situacije je letošnji Festival čokolade, ki bi v Radovljici potekal med 17. in 19. aprilom, odpovedan. Že v začetku meseca marca pa je bil narejen izbor za Naj pralino in Naj čokoladno tablico Festivala čokolade 2020. Preverite zmagovalce.

Poziv državljanom k odgovornemu izbiranju ciljev gibanja na svežem zraku

na_lepse_gore.jpg
torek, 24. marec 2020

Gorska reševalna zveza Slovenija v času epidemije odsvetuje aktivnosti v hribih, posebej v visokogorju, kjer je večja možnost poškodb, saj so razmere v gorah še vedno zelo zahtevne in nevarne.

Kupujmo slovensko hrano

sparglji.jpg
ponedeljek, 23. marec 2020

Viharne čase, v katerih smo se znašli, bomo kot družba in posamezniki lažje prebrodili, če bomo delovali solidarno. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano poziva: Kupujmo slovensko hrano, in s tem podprimo slovenske proizvajalce, saj se v teh časih trudijo in tvegajo več, da nam omogočajo preskrbo s polnovredno in kakovostno lokalno hrano.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije