Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
slovenski-turizem-po-_1.png

Slovenski turizem po štirih letih predvsem bolj konkurenčen, inovativen in trajnosten

Datum: torek, 17. avgust, 2010

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih.

Na današnji novinarski konferenci Slovenske turistične organizacije (STO) so bili predstavljeni najpomembnejši projekti, aktivnosti, dogodki in uspehi slovenskega turizma v zadnjih štirih letih. Rdeča nit bilance slovenskega turizma in STO preteklih let je znamka I FEEL SLOVENIA, ki se je odražala prav v vsakem projektu in aktivnosti skozi vse čute, s katerimi dojemamo nacionalno in v okviru nje turistično znamko naše dežele.

Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo:  »Če ocenjujemo prehojeno pot slovenskega turizma v zadnjih štirih letih predvsem skozi uresničevanje ključnih ciljev, lahko ugotovimo, da se je močno povečal obseg in da je naš turizem ob koncu tega obdobja bolj konkurenčen. Temu pritrjujejo tudi število prihodov turistov, število nočitev ter nenazadnje seveda ustvarjeni prihodki iz naslova turizma. Vsekakor pa ne moremo mimo številnih izzivov, s katerimi se soočamo pri razvoju turizma. Omeniti velja tudi gospodarsko krizo, ki je še kako zaznamovala turizem v zadnjih dveh letih. Vsekakor pa lahko trdimo, da se je v tem času turizem v Sloveniji uveljavil kot velik razvojni potencial, ki dobiva v našem prostoru vse pomembnejšo vlogo.«

Mag. Dimitrij Piciga, direktor STO: »Z uveljavitvijo znamke I FEEL SLOVENIA sta Evropa in svet Slovenijo dejansko začutila. Začutili so nas skozi kulinariko, dogodke, prireditve, predsedovanje Svetu EU... Začutili so nas kot zeleno deželo številnih doživetij, ki se je zapisala trajnostnemu razvoju. Najbolj pa smo Slovenijo začutili doma. Začutili smo jo vsi, ki nam je zaupana predstavitev in trženje slovenske turistične ponudbe skozi številne partnerske projekte. In začutili smo jo Slovenci. Tudi skozi akcije, ki so dokazale, da je oddih v Sloveniji oddih BLIZU DOMA in hkrati BLIZU SRCA.«

Eva Štravs Podlogar, predsednica Sveta zavoda STO: »Slovenski turizem je ob uspešni implementaciji znamke I FEEL SLOVENIA pri promociji Slovenije uspešno izvedel vrsto dogodkov v partnerstvu z drugimi institucijami, ki jim je zaupana promocija naše dežele. Urad vlade za komuniciranje, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za kmetijstvo, da omenim le nekatere. Skupne akcije na najpomembnejših trgih in trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti kot je Velika Britanija, bodo naše vodilo tudi v prihodnje. Hkrati je s povezovanjem slovenskega turizma s sosednjimi destinacijami pri predstavitvi tako v regiji kot na prekomorskih trgih rasla vloga Slovenije v jugovzhodni in osrednji regiji Evrope.«

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Maribor objavil nov promocijski video in izdal knjižico doživetij

Maribor_logo
sreda, 12. avgust 2020

Zavod za turizem Maribor - Pohorje je izdal knjižico najboljših doživetij v Mariboru in objavil nov promocijski video Visit Maribor – outdoor doživetja.

Za naziv Sejalec 2020 se poteguje 7 polfinalistov

Sejalec
torek, 11. avgust 2020

Znanih je 7 polfinalistov, ki se potegujejo za naziv Sejalec 2020 za najbolj ustvarjalne in inovativne dosežke v slovenskem turizmu.

Hotel Grad Otočec postal član mreže za butični in luksuzni turizem Virtuoso

Grad Otočec
ponedeljek, 10. avgust 2020

Petzvezdični hotel Grad Otočec je bil julija sprejet v ugledno združenje Virtuoso Travel, vodilno mednarodno mrežo, specializirano za področje butične in luksuzne potovalne in turistične ponudbe.

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
sreda, 5. avgust 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Znane so finalistke izbora Naj planinska koča 2020

koča
torek, 4. avgust 2020

Zaključil se je prvi krog letošnjega, že šestega glasovanja za naj planinsko kočo. Izmed 156 sodelujočih koč, od tega 28 visokogorskih planinskih postojank in 128 planinskih koč, so bralci Siol.net izglasovali 10 finalistk.

Popotniki zmedeni zaradi nekonsistentnih pravil potovanj

Potovanje Corona
četrtek, 30. julij 2020

Svetovni potovalni in turistični svet (WTTC) poziva k doslednosti pravil in navodil vezano na COVID-19. Med potovanjem po evropskih državah se turisti soočajo z vrsto različnih pravil in nasvetov za potovanje, saj države iz pandemije COVID-19 izhajajo v različnih fazah.

Odbojka na mivki sredi Ljubljane

odbojka ljubljana
četrtek, 30. julij 2020

V Ljubljani bodo tudi letos gostili turnir svetovne serije v odbojki na mivki, ki bo potekal od četrtka do nedelje, od 30. julija do 2. avgusta.

7. Poletni festival Portorož

note2
ponedeljek, 27. julij 2020

Vabljeni na vrhunske baletne predstave v okviru 7. Poletnega festivala Portorož.

Rogličeva ekipa Jumbo Visma odkriva Slovenijo kot odlično destinacijo za športne priprave

jumbo visma
četrtek, 23. julij 2020

"Slovenija je popolna za kolesarstvo in kakovosten trening," poudarja vodja razvojne ekipe Jumbo Visma Robbert de Groot, ki te dni svojo ekipo pripravlja na ponovni zagon kolesarske sezone v Sloveniji. Slovenska turistična organizacija nadaljuje partnerstvo pri promociji Slovenije kot turistične destinacije s Primožem Rogličem in ekipo Jumbo Visna, pričetek skupnih promocijskih aktivnosti pa označuje prav pripravljalni tabor razvojne ekipe Jumbo Visma.

ARTish

ARTish
sreda, 22. julij 2020

Festival ARTish, na katerem slovenski ustvarjalci na stojnicah razstavljajo in prodajajo svoja dela, poteka ob sobotah na Gornjem trgu, pri Herkulovem vodnjaku.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije