Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo

Terme Ptuj v 35 letih obiskalo sedem in pol milijona kopalcev

Datum: torek, 10. avgust, 2010

Že Stari Rimljani so pred dva tisoč leti dobro vedeli, kako razvajati telo in duha. Že tedaj so okušali blagodejnost rimskih kopališčih in prav ta uživaški duh antičnega Rima, dopolnjen z vsem, kar za prijetno počutje potrebuje sodobni človek, že 35 let spremlja goste Term Ptuj.

Najmlajše slovensko termalno središče je zraslo na mestu, kjer se je leta 69 odločalo tudi o novem cesarju rimskega imperija. Pogum, prodornost in uspešnost pa so tudi lastnosti, ki spremljajo 35-letno delovanje Term Ptuj, kjer so v tem obdobju zabeležili okoli 7,5 milijona kopalcev in ustvarili okoli 750 tisoč prenočitev.

Za uspeh na izjemno konkurenčnem turističnem trgu je danes ključnega pomena oblikovanje izvirnih in privlačnih turističnih produktov, ki gosta ne le prepričajo, ampak navdušijo. V Termah Ptuj se tega dejstva zavedajo, zato gradijo svoj razvoj na združevanju zanesljive kakovosti, prijaznega gostoljubja in pestrih doživetij, ki jih ponuja bogato naravno okolje. Svojo ponudbo pa oblikujejo v tesni povezavi z okoljem, v katerem delujejo. 

Raznolike možnosti namestitve, ki danes obsegajo skupno 600 ležišč, so celovito zaokrožili z edinstvenim Grand Hotel Primus, v arhitekturi in ponudbi katerega so ponovno oživele več kot 2000 let stare rimske zgodbe. Nepozabna termalna doživetja ustvarjajo v hotelskih bazenih in v doživljajskem Termalnem Parku, kjer je gostom na voljo dvanajst notranjih in zunanjih bazenov najrazličnejših oblik in velikosti z raznoliko vsebino za zabavno preživljanje prostega časa. Goste razvajajo z najsodobnejšo wellness ponudbo, skozi katero se prepleta duh rimskega hedonizma ter z izbrano kulinariko s pogledom na najstarejše slovensko mesto. Pestre animacijske, zabavne in športne vsebine bogatijo s prepoznavnimi dogodki, s katerimi potrjujejo sloves destinacije, kjer sobivata bogata tradicija in edinstvenost pri oblikovanju turističnih produktov.

Slednje potrjujejo tudi laskavi nazivi za inovativne turistične produkte v okviru Akcije Naj kopališče 2008 in 2009, ki so jih Terme Ptuj prejele za »Državno tekmovanje v toboganskem spustu« ter »2. Rimske igre«. Termalni Park pa se ponaša z nazivom Naj kopališče 2008 v kategoriji velikih termalnih kopališč. Tudi zaposleni v Termah Ptuj dosegajo najvišja priznanja na strokovnih državnih tekmovanjih, v okviru obeležitve Svetovnega dneva turizma, ki je v organizaciji Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo in Slovenske turistične organizacije v lanskem letu potekala v Grand Hotelu Primus na Ptuju,  pa je laskavo priznanje »Naj menedžer v turizmu 2009« prejel direktor Term Ptuj Andrej Klasinc, ki družbo Terme Ptuj uspešno vodi že deseto leto. 

V Termah Ptuj si ob ekonomski uspešnosti turističnega poslovanja hkrati prizadevajo za konstruktivno in sinergijsko sodelovanje z naravnim, kulturnim in socialnim okoljem. Velik pomen dajejo skrbi za celostno urejenost objektov in lokacije. Vsako leto sodelujejo v projektu "Moja dežela - lepa in gostoljubna", s katerim Turistična zveza Slovenije uspešno udejanja prizadevanja za ohranjeno in urejeno okolje v prijazni in gostoljubni Sloveniji z bogato turistično ponudbo. Njihova prizadevanja in dosežke potrjujejo številna prejeta priznanja. Samo lani so osvojili prvo mesto v kategoriji srednjih kampov in tretje mesto v kategoriji manjših term. Grand Hotel Primus je tudi prvi slovenski hotel, ki deluje v skladu z direktivami EU na področju izboljšanja energijske učinkovitosti, in je zrcalo trajnostne naravnanosti družbe.  cms_object_id_905

Po končanem večjem investicijskem ciklu, ko so veliko vlagali izgradnjo nove turistične infrastrukture, bodo v letošnjem letu izvedli nekatere manjše projekte, s katerimi bodo obogatili ponudbo in izboljšali storitve. »Letošnje leto je v Termah Ptuj v znamenju izdelave projektnih dokumentacij za nadaljnji investicijski cikel, ko načrtujemo dopolnitev atraktivnega tobogana v zunanjem delu Termalnega Parka, pokritje zunanjega dela Termalnega Parka in izgradnjo novih prostorov zdravstvene službe, projekt energetsko učinkovite družbe pa je že v teku. Posebno pozornost namenjamo tudi stalnemu dvigu kakovosti storitev, prepoznavnim turističnim  zgodbam ter oblikovanju ponudbe v skladu s trendi zelenega turizma, kjer vidimo še veliko tržnih priložnosti,» je o prihodnjih načrtih povedal Andrej Klasinc, direktor Term Ptuj.

Kot je značilno za slovenska termalna središča in zdravilišča tudi Terme Ptuj, ki delujejo v dejavnosti Turizem v Poslovni skupini Sava, obiskuje največ domačih gostov in gostov iz tradicionalnih trgov sosednjih držav. Zaradi oteženih gospodarskih razmer se gosti tudi v letošnjem letu za oddih oz. počitnice odločajo v zadnjem trenutku, v večji meri povprašujejo po krajših in cenovno ugodnejših aranžmajih. »V prvih sedmih mesecih je Terme Ptuj obiskalo dobrih 22 tisoč gostov, kar je za dober odstotek več kot lani. Zabeležili so rast predvsem gostov iz sosednje Avstrije za 8 odstotkov in Italije za 7 odstotkov, medtem ko je bilo domačih gostov več za blizu 2 odstotka. Zadovoljni smo tudi s sezono v Termalnem Parku, kjer nas je do konec julija obiskalo okoli 148 tisoč dnevnih kopalcev, kar je dobra dva odstotka več kot v enakem obdobju lani.«, je povedal Peter Šimenko, vodja prodaje v Termah Ptuj. Prodajne priložnosti vidijo tudi na balkanskih trgih in na novih ciljnih trgih vzhodne Evrope, kamor se aktivno usmerjajo v okviru skupne blagovne znamke Sava Hotels & Resorts, v sklopu katere deluje celotna Savina dejavnost Turizem. 

Splet: Terme Ptuj

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Novo obdobje sodelovanja med Špansko dvorno jahalno šolo, Kobilarno Piber in Kobilarno Lipica

lipicanci.jpg
četrtek, 9. julij 2020

Ob 440. obletnici Kobilarne Lipica se začenja novo obdobje sodelovanja med Špansko dvorno jahalno šolo na Dunaju, avstrijsko Lipicansko kobilarno Piber in Kobilarno Lipica. Vse tri partnerke uživajo izjemen ugled na področju konjereje in konjeništva. Povezuje jih zgodba o lipicanskem konju, ki se je leta 1580 začela v Lipici in nadaljevala na Dunaju, od koder je lipicanec zaslovel po vsem svetu.

Nagradni kviz STO: Zdaj je čas, da preverite svoje poznavanje Slovenije

bled.jpg
torek, 7. julij 2020

Kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija od začetka beleži odlične rezultate: 125.002 objav s ključnikoma #ifeelsLOVEnia in #mojaslovenija, na pristajalnih straneh kampanje na portalu Slovenia.info je za rezervacijo na voljo preko 290 paketov, v kampanjo se dnevno vključujejo ambasadorji in slovenski mediji. STO vabi k sodelovanju v kvizu Moja Slovenija, kjer odkrivate skrite kotičke Slovenije in se potegujete za privlačne nagrade.

Drugi Evropski simpozij hrane se vrača novembra

pečena jagnjetina z domačimi njoki
ponedeljek, 6. julij 2020

Evropski simpozij hrane, eden najpomembnejših evropskih kulinaričnih dogodkov, se novembra vrača v Ljubljano. Prihajajo največja svetovna kuharska imena in izjemni posamezniki s področja kulinarike, umetnosti in medijskega sveta. Dogodek, ki ga podpira tudi STO, bo potekal med 7. in 9. novembrom.

STO se je pridružila pobudi za drugačno prihodnost turizma

feel_309835.jpg
petek, 3. julij 2020

The Future of Tourism Coalition (Koalicija za prihodnost turizma) je skupna pobuda več mednarodnih organizacij, ki delujejo na področju trajnostnega turizma, za premik k novemu, bolj odgovornemu turizmu. Zasleduje globalni cilj, da bi turistična dejavnost v prihodnosti v središče postavila skrb za potrebe destinacij in njihovih prebivalcev.

Tri destinacije uspešno opravile ponovno presojo v okviru Zelene sheme slovenskega turizma

slovenia_green.jpg
četrtek, 2. julij 2020

V zadnjih tednih je potekalo ocenjevanje več destinacij v Zeleni shemi slovenskega turizma, ki so morale po treh letih ponovno opraviti presojo. Vse tri destinacije, ki so postopek zaključile v teh dneh, so znak ohranile ali izboljšale: Podčetrtek je ostal zlat, Kočevsko in Blagajeva dežela pa sta znak izboljšala - Blagajeva dežela iz bronastega v srebrnega, Kočevsko pa celo iz bronastega v zlatega. S tem se je Kočevsko pridružilo drugim slovenskim vodilnim destinacijam, ki so že nosilke tega znaka.

V soboto zbirajo papir za živali

star papir
sreda, 1. julij 2020

Društvo za zaščito živali Ljubljana vabi na 25. akcijo zbiranja starega papirja To soboto, 4. julija, Društvo za zaščito živali Ljubljana prireja že 25. akcijo zbiranja starega papirja v pomoč živalim.

Vabljeni na nepozabno doživetje v svetu 3D iluzij

Gregor Wosik
petek, 26. junij 2020

Si predstavljate, da vstopite v nakupovalni center in se kar naenkrat znajdete na plaži, na visečem mostu sredi kanjona ali pa na surfu, kjer ste ravno ujeli najboljši val? Letošnje poletje bo kaj takega mogoče. V velenjski nakupovalni center Velenjka namreč prihaja Gregor Wosik, svetovno znani umetnik, ki ustvarja neverjetne 3D poslikave tal in sten, s katerimi vas lahko v trenutku popelje v popolnoma drug svet.

Poziv za posredovanje filmov za ART&TUR 2020 filmski festival

film
torek, 23. junij 2020

Mednarodni filmski festival ART&TUR 2020 vabi turistične destinacije in ponudnike turističnih storitev k oddaji promocijskih filmov. Nagrajenci bodo razglašeni na 13. festivalu ART & TUR oktobra na Portugalskem.

Turistični novinarji prekolesarili Barjanko

ekipa barjanka
sreda, 17. junij 2020

Namesto 39. maratona Franja BTC City in tretje izvedbe rekreativnega kolesarjenja po trasi Barjanke, ki bi morala biti prejšnji konec tedna, a je zaradi zdravstvenih razmer odpadla, je kolesarski klub Rog skupaj s partnerji Maratona Franja BTC City organiziral čistilno akcijo na vseh kolesarskih trasah siceršnjega tridnevnega dogodka. Kolesarsko etapo Barjanka, ki je dolga 83 kilometrov je prevozila tudi ekipa turističnih novinarjev.

68. Ljubljana Festival

ljubljana festival
petek, 12. junij 2020

Končno je prišel čas, da se umetnost vrne tudi na odrske deske. Kulturno poletje v Ljubljani bo tudi letos zaznamoval Ljubljana Festival, ki ga bodo odprli z veličastno himno združene Evrope, Beethovnovo 9. simfonijo.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije