Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
turizem-je-razvojna-_1.png

Turizem je razvojna in poslovna priložnost Slovenije

Datum: petek, 4. junij, 2010

Danes v Ljubljani na Gospodarskem razstavišču poteka osrednji poslovni dogodek Slovenske turistične organizacije (STO) - 13. Slovenska turistična borza - SIW.

  V okviru borze je danes potekala novinarska konferenca, kjer so bile predstavljene smernice slovenskega turizma. "Rdeča nit" je seveda ZELENO in v tem konceptu je zasnovan SIW, saj je celoten razstavni prostor opremljen zgolj s tipičnimi lesenimi zabojčki za jabolka. Tako razstavljalci, kot obiskovalci so nad idejo navdušeni.Na konferenci so državna sekretarka na Ministrstvu za gospodarstvo (MG), mag. Darja Radić, generalni direktor Direktorata za turizem na MG, mag. Marjan Hribar, direktor STO, mag. Dimitrij Piciga in direktorica Turizma Ljubljana, Barbara Vajda spregovorili o aktualnih temah v slovenskem turizmu.   Mag. Darja Radić, državna sekretarka na Ministrstvu za gospodarstvo: »SIW vsako leto preraste svoje meje, vsako leto ga obišče več organizatorjev potovanj, tujih agentov, novinarjev. To kaže na dejstvo, da uresničujemo strateško zastavljene cilje, in da postaja Slovenija vse manj odvisna od svojih tradicionalnih trgov. Po eni strani sicer to postavlja trženje pred nove izzive, a po drugi strani bistveno zmanjšuje odvisnost. Se pa to izkaže kot zelo pozitivno predvsem v zaostrenih ekonomskih razmerah, kot so trenutno. Na Ministrstvu za gospodarstvo se zavedamo, da turizem predstavlja pomembno razvojno in poslovno priložnost za Slovenijo. Ne nazadnje je to potrdila tudi Vlada Republike Slovenije na seji v Lipici, namenjeni turizmu. Vlada je turizem opredelila kot enega najpomembnejših gospodarskih sektorjev, ki generira nova delovna mesta in ima izrazito pozitiven vpliv na uravnotežen regionalni razvoj.« Mag. Marjan Hribar, generalni direktor Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo: »Na Ministrstvu za gospodarstvo tudi letos nadaljujemo s sofinanciranjem za slovenski turizem pomembnih projektov. 28. maja smo objavili Javni razpis za izvedbo aktivnosti regionalnih destinacijskih organizacij v vrednosti 4,2 milijona EUR, ki pomeni uresničevanje bistva Razvojnega načrta in usmeritev slovenskega turizem 2007-2013. Najavili smo tudi objavo Javnega razpisa za promocijo turistične ponudbe tematskih turističnih proizvodov na nacionalni ravni v letu 2010 in 2011 v vrednosti 1 milijon EUR. Ta razpis bo objavljen predvidoma v roku enega meseca. Vse napore usmerjamo v to, da se bo pozitiven trend turističnih prihodov in nočitev v letošnjem letu nadaljeval. Zato verjamem, da se bo turistični promet, ob še vedno zelo oteženih pogojih, v letošnjem letu rahlo povečal, od 1 – 3 % v primerjavi z letom 2009.« Mag. Dimitrij Piciga, direktor Slovenske turistične organizacije: »Slovensko turistično borzo smo tokrat obarvali zeleno in to prav na vsakem koraku. Z udejanjanjem zelene oziroma trajnostne usmeritve trženja in razvoja slovenskega turizma v okviru naših aktivnosti želimo dati zgled in vzpodbudo za vse, ki sooblikujejo razvoj in trženje turizma naše dežele. Zeleno je tudi konkurenčna prednost in hkrati rdeča nit, ki povezuje naše aktivnosti na domačem in na tujih trgih. Ob zeleni usmeritvi v letošnjem letu na najpomembnejših trgih slovenskega turizma nadaljujemo z inovativnimi trženjskimi aktivnostmi in intenziviranjem vseh tržno-komunikacijskih aktivnosti. Med slednje uvrščamo tudi odprtje dveh informacijskih pisarn – v Londonu in Tokiu.« Barbara Vajda, direktorica Turizem Ljubljana: »Slovenian Incoming Workshop 2010 je nedvomno dogodek, ki lahko v veliki meri pomaga pri dvigu prepoznavnosti Ljubljane kot potencialnega turističnega cilja. Je priložnost, ko v relativno kratkem času lahko naredimo veliko na področju promocije, saj se zavedamo, da so mednarodni trendi na področju mestnega turizma še vedno naša priložnost. Ključ za ponovno rast je prilagoditev turistične ponudbe 'post – kriznemu' trgu, kjer se išče izvirnost, originalnost in večja dodana vrednost.«

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Jubilejni 50. Narava-zdravje

Košara jabolk
torek, 15. oktober 2019

Sejem za zdrav življenjski slog bo predstavljal svojo ponudbo prek vsebinskih sklopov Prehrana – Zdravje – Gibanje – Naravna kozmetika in wellness – Zeleno sobivanje od 23. do 26. oktobra.

Evropa nagradila Ljubljano za pametne rešitve v turizmu

ljubljana_april.jpeg
ponedeljek, 14. oktober 2019

Ljubljana je v okviru druge izvedbe projekta Evropska prestolnica pametnega turizma v Helsinkih, 9. oktobra, prejela prestižno priznanje za najboljše evropsko mesto na področju digitalnih rešitev, s katero je Ljubljana predstavila svoje najpomembnejše ukrepe in načrte s področja trajnostnega razvoja, dostopnosti, digitalizacije ter kulturne dediščine in ustvarjalnosti.

Praznovanje izolske legende

izola_panorama.jpg
petek, 11. oktober 2019

Letošnji Praznik izolskega čudeža, s katerim domačini obujajo tradicionalni krajevni praznik, bo vključeval veslaška tekmovanja, obujanje starodavne legende in kulturni program. Na stojnicah pa ne bo manjkalo domačih dobrot.

Vrtnice in umetnost

vrtnica_ljubljana.jpeg
četrtek, 10. oktober 2019

Strokovnjakom in ljubiteljem vrtnic in umetnosti pripravljajo 10.10.2019 (od 15. do 19. ure) na Šoli za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje prijetno popoldne s kratkimi strokovnimi predavanji in demonstracijami ter druženjem v prijetnem okolju. Vstop je prost, vabljeni!

Velenje v oktobru vabi na posebno gastronomsko doživetje pod zemljo

velenje underground
ponedeljek, 7. oktober 2019

Doživite edinstveno 5-zvezdično gastronomsko pustolovščino 160 m pod zemljo. Doživetje Velenje Underground je nosilec znaka kakovosti Slovenia Unique Experiences, ki ga podeljuje Slovenska turistična organizacija.

Mesto žensk

mesto žensk
petek, 4. oktober 2019

Za Mesto žensk, ki kulturno ponudbo Ljubljane bogati že več kot dve desetletji, sta značilni naravnanost k eksperimentom in prestopanju žanrskih meja, pa tudi družbena kritičnost.

Turizem Ljubljana s prenovljeno komunikacijsko platformo

Ljubljana
četrtek, 3. oktober 2019

Turizem Ljubljana je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Luna/TBWA razvil novo komunikacijsko platformo, ki povezuje vse elemente blagovne znamke Visit Ljubljana: kulturo, kulinariko, butičnost, trajnost, kongresni in športni turizem.

2. Novomeški 1/2 maraton

Tek
ponedeljek, 30. september 2019

Spoznajte Novo mesto in reko Krko s tekaške perspektive. 5. in 6. oktobra se udeležite jesenskega novomeškega 1/2 maratona ali rekreativnega teka na 6 kilometrov in pol. Če vam tek ne leži se lahko udeležite Nordijske hoje ob reki Krki, pohoda po novomeških gričih ali tečete s psi na Canicrossu.

Dobrodelni dan za družine otrok s posebnimi potrebami

bled_otok.jpg
ponedeljek, 23. september 2019
Jezerska promenada ne Bledu, 28. 9. 2019, 8:00 – 17:00

Čiliada v Izoli

čili festival
četrtek, 19. september 2019

V soboto, 21. septembra, Izola postane mesto ljubiteljev pikantnih okusov. Takrat nas čaka festival čilija in pekoče kuhinje – Čiliada.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije