Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Ameriški organizatorji potovanj pričakujejo vrnitev potovanj v Evropo v jesenskih mesecih

odgovorni_turizem-1.jpg
sreda, 27. maj 2020

Združenje ameriških organizatorjev potovanj (USTOA) je med aktivnimi člani izvedlo raziskavo  o načrtih za okrevanje in nadaljevanje poslovanja po COVID-19. 

Sejem na zraku

Knjige
ponedeljek, 25. maj 2020

Pridi, kupi knjigo, podpri slovenske založnike – V ŽIVO! Knjižni sejem s kavča se seli na prosto.

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
četrtek, 21. maj 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Fotografski natečaj 2020 v Kozjanskem parku

Gozd
torek, 19. maj 2020

V kozjanskem parku tudi letos vabijo vse fotografske navdušence k sodelovanju na fotografskem natečaju, ki so ga letos poimenovali »Biodiverziteta – umetnost življenja« 2020.

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg
petek, 15. maj 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Destinacija Brda bogatejša še za dva ponudnika z znakom Zeleni ključ

Brda3
četrtek, 14. maj 2020

Ponudnika Kmečki turizem Breg in Vila Vita Vipolže sta pridobila okoljski znak Zeleni ključ, s čimer soustvarjata zeleno zgodbo trajnostnega turizma v občini Brda.

Začenja se prenova hotela Maestoso v Lipici

lipicanci.jpg
sreda, 13. maj 2020

V dneh, ko Kobilarna Lipica v objem zelene narave, med več kot 300 lipicancev, znova vabi obiskovalce, se začenja prenova hotela Maestoso. Hotel s štirimi zvezdicami superior, 139 sobami, petimi kongresnimi dvoranami, notranjim in zunanjim bazenom ter kreativno zasnovanim wellness centrom bo prve goste sprejel v začetku leta 2021.

UNWTO objavil oceno vpliva novega koronavirusa na turizem

UNWTO
torek, 12. maj 2020

Po ocenah UNWTO (z dne 7.5.) bi se zaradi vpliva novega koronavirusa mednarodni turizem v letu 2020 lahko zmanjšal za 60 do 80 %. V prvem četrtletju 2020 se je mednarodni turizem zmanjšal za 22 %.

Zavod za turizem Šaleške doline je izdal nov e-katalog turističnih doživetij

velenje saleski grad
ponedeljek, 11. maj 2020

Zavod za turizem Šaleške doline želi tudi v tem obdobju, ko zaradi pandemije s koronavirusno boleznijo veljajo številne omejitve, doživetja Šaleške doline približali čim več potencialnim obiskovalcem, zato so objavili digitalni turistično prodajni katalog doživetij v Šaleški dolini, ki je sicer v tiskani obliki izšel v začetku leta.

V Triglavskem narodnem parku napovedali vojno plastiki

triglav1.jpg
torek, 5. maj 2020

V javnem zavodu Triglavski narodni park letos začenjajo organiziran boj proti plastiki tako v samem parku kot na širšem biosfernem območju Julijskih Alp. Pri tem bo potrebno sodelovanje vseh deležnikov, od lokalnih skupnosti in šol do turizma in občanov. Najprej pa se bodo osredotočili na izkoreninjanje plastike za enkratno uporabo.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije