Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Teden vrtnic v Arboretumu Volčji Potok

vrtnica_ljubljana.jpeg
petek, 11. junij 2021

V tednu vrtnic vas med 11. in 18. junijem vabljeni v Arboretum, da si v treh rozarijih Arboretuma Volčji Potok ogledate prve cvetove vrtnic, saj so prav ti najbolj očarljivi.

Kinodvorišče odpira poletno sezono filma na prostem

kinodvorisce.jpeg
četrtek, 10. junij 2021

Mestni kino Kinodvor začenja poletno sezono projekcij filmov na prostem. Kinodvorišče bo odprto vse do do 10. julija 2021. Ob lepem vremenu si bodo gledalci večerno projekcijo ogledali na prostem, v atriju Slovenskih železnic (vhod je skozi Dvorano Kinodvora). Če bo vreme slabo, pa bo projekcija v Dvorani Kinodvora.

Festival Junij v Ljubljani bo!

junij_lj.jpeg
sreda, 9. junij 2021

Poletje v Ljubljani se tudi letos odpira s festivalom Junij v Ljubljani, ki bo na Kongresnem trgu potekal od 11. do 22. junija 2021.

Restavracija Tiffany v Hotelu Park prvič odpira vrata Tednu restavracij

kulinarika.JPG
sreda, 9. junij 2021

Razlogov za obisk primorskih restavracij v času Tedna restavracij je veliko. Na povabilo organizatorjev se kulinarični akciji letos v Novi Gorici ob Perlini restavraciji Calypso prvič pridružuje tudi Parkova restavracija Tiffany. 

Pomemben francoski novinar in vplivnež prekolesaril Slovenijo

kolesarja.jpeg
torek, 8. junij 2021

V Sloveniji se je minuli teden mudil Axel Carion z ekipo, izjemno pomemben francoski športni vplivnež in novinar za področje kolesarjenja. Gre za ustanovitelja spletne strani BikingMan, ki navdušuje v kar 6ih mednarodnih jezikih.

Nova spletna platforma STO za izobraževanje tujih organizatorjev potovanj in turističnih agentov

bled_pomlad.jpg
torek, 8. junij 2021

Slovenska turistična organizacija (STO) je v tem tednu lansirala spletno izobraževanje »Feel sLOVEni@ Online Training My way of escaping to Slovenia«. Spletna izobraževalna platforma tujim organizatorjem potovanj in turističnim agentom nudi možnost za pridobitev novih in poglobljenih znanj o Sloveniji na inovativen in kreativen način s ciljem nadaljnje delitve s strankami ter podpore pri oblikovanju turističnih programov za Slovenijo.

Jubilejna 40. Franja se že ogreva…

maraton_franja.jpg
ponedeljek, 7. junij 2021

Organizatorji Maratona Franja BTC City – Kolesarsko društvo Rog ob podpori družbe BTC, Mestne občine Ljubljana in drugih partnerjev – so na petkovi novinarski konferenci napovedali jubilejno 40. izvedbo tega kolesarskega praznika, ki se bo letos odvijal drugi junijski vikend, od 12. do 13. junija 2021. Maraton, ki se že 19 let zapored odvija ob generalnem pokroviteljstvu družbe BTC, bo potekal ob upoštevanju vseh potrebnih covid ukrepov, navodil zdravstvene stroke in Mednarodne kolesarske zveze.

Slovenski turizem je pripravljen na prihod gostov

turist.JPG
ponedeljek, 31. maj 2021

Na novinarski konferenci pred glavno turistično sezono je STO predstavila promocijske aktivnosti za zagon turizma ob sproščanju ukrepov in ponovnem zagonu turistične panoge. Z motivacijsko kampanjo Zdaj je čas. Moja Slovenija. STO v sodelovanju s partnerji slovenskega turizma navdušuje prebivalce Slovenije za oddih v Sloveniji, številne promocijske aktivnosti izvaja tudi na ključnih tujih trgih slovenskega turizma.

Ambasador slovenskega turizma Tadej Pogačar bo nastopil na Dirki po Sloveniji

Kolesar
petek, 28. maj 2021

Ekipa UAE Team Emirates je potrdila, da bo »Pogistar« nastopil na dirki po Sloveniji, ki jo bo v živo spremljalo več kot 10 milijonov ljudi po svetu.Tadej Pogačar se je v letošnjem letu pridružil tudi ambasadorjem slovenskega turizma, Luki Dončiću, Primožu Rogliču in Ilki Štuhec, s pomočjo katerih STO gradi promocijo Slovenije kot destinacije za aktivni oddih. 

Oglaševalska kampanja Naprej v Portorož in Piran

piran_jadrnice_z_obzidja1.jpg
četrtek, 27. maj 2021

Turistično združenje Portorož je pripravilo oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, v kateri sodeluje kar 17 turističnih ponudnikov z destinacije Portorož in Piran. Tuje goste bodo začeli nagovarjati junija, računajo pa tudi na podaljšanje sezone v jesen.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije