Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

WTTC – kako bo izgledala nova realnost potovanj?

letalski_potniki.jpg
sreda, 5. avgust 2020

Po napovedih WTTC bodo med prvimi, ki bodo začeli potovati, mlajši popotniki med 18 in 35 let. Novi standardi in protokoli pa bodo del nove realnosti potovanj vse dokler ne bo dostopno cepivo.

Znane so finalistke izbora Naj planinska koča 2020

koča
torek, 4. avgust 2020

Zaključil se je prvi krog letošnjega, že šestega glasovanja za naj planinsko kočo. Izmed 156 sodelujočih koč, od tega 28 visokogorskih planinskih postojank in 128 planinskih koč, so bralci Siol.net izglasovali 10 finalistk.

Popotniki zmedeni zaradi nekonsistentnih pravil potovanj

Potovanje Corona
četrtek, 30. julij 2020

Svetovni potovalni in turistični svet (WTTC) poziva k doslednosti pravil in navodil vezano na COVID-19. Med potovanjem po evropskih državah se turisti soočajo z vrsto različnih pravil in nasvetov za potovanje, saj države iz pandemije COVID-19 izhajajo v različnih fazah.

Odbojka na mivki sredi Ljubljane

odbojka ljubljana
četrtek, 30. julij 2020

V Ljubljani bodo tudi letos gostili turnir svetovne serije v odbojki na mivki, ki bo potekal od četrtka do nedelje, od 30. julija do 2. avgusta.

7. Poletni festival Portorož

note2
ponedeljek, 27. julij 2020

Vabljeni na vrhunske baletne predstave v okviru 7. Poletnega festivala Portorož.

Rogličeva ekipa Jumbo Visma odkriva Slovenijo kot odlično destinacijo za športne priprave

jumbo visma
četrtek, 23. julij 2020

"Slovenija je popolna za kolesarstvo in kakovosten trening," poudarja vodja razvojne ekipe Jumbo Visma Robbert de Groot, ki te dni svojo ekipo pripravlja na ponovni zagon kolesarske sezone v Sloveniji. Slovenska turistična organizacija nadaljuje partnerstvo pri promociji Slovenije kot turistične destinacije s Primožem Rogličem in ekipo Jumbo Visna, pričetek skupnih promocijskih aktivnosti pa označuje prav pripravljalni tabor razvojne ekipe Jumbo Visma.

ARTish

ARTish
sreda, 22. julij 2020

Festival ARTish, na katerem slovenski ustvarjalci na stojnicah razstavljajo in prodajajo svoja dela, poteka ob sobotah na Gornjem trgu, pri Herkulovem vodnjaku.

Hop-On Hop-Off Kobarid

kobarid hop on
torek, 21. julij 2020

Od 18. julija ponovno na voljo javni prevoz Hop-On Hop-Off Kobarid, ki bo povezoval podeželje, oddaljene turistične točke, kopališča na Nadiži in izhodišča za pohodniške izlete s centrom Kobarida.

V petih mesecih 405 milijonov evrov iz naslova izvoza potovanj

denar
torek, 21. julij 2020

Banka Slovenije je objavila vrednost izvoza potovanj za obdobje od januarja do maja letos, ki znaša 405 milijonov evrov, kar je za 56 odstotkov manj kot v enakem obdobju leta 2019.

Večerja v Grajskem vinogradu

igor jagodic
četrtek, 16. julij 2020

Restavracija Strelec in Ljubljanski grad predstavljata nov gastronomski produkt - večerjo v Grajskem vinogradu s chefom Igorjem Jagodicem. Gre za inovativno doživetje, kjer se obiskovalci prepustijo vrhunskemu kulinaričnemu razvajanju, ki temelji na sezonskih vrtninah in lokalnih sestavinah ob vinski spremljavi.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije