Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

Nov hotel Soča v Bovcu

bovec_maraton.jpg
četrtek, 17. september 2020

Te dni najstarejša bovška športna agencija Soča rafting v centru Bovca odpira nov hotel Soča.

Evropski turistični sektor poziva vlade EU naj uskladijo potovalna pravila

letalski_potniki.jpg
četrtek, 17. september 2020

Zavezništvo Evropski turistični manifest, ki predstavlja glas evropskega potovalnega in turističnega sektorja, poziva države članice, naj se nujno dogovorijo o usklajenih omejitvah potovanj in zagotovijo hitro izvajanje, ki bo sektorju pomagalo preživeti krizo brez primere.

Conde Nast Traveller Slovenijo postavil na prvo mesto med najbolj zaželenimi destinacijami prihodnjega leta

Kranjska Gora
sreda, 16. september 2020

Eden najprestižnejših in vplivnih medijev na področju turizma, Conde Nast Traveller, je objavil lestvico najbolj zaželenih destinacij za leto 2021 in na prvo mesto seznama postavil Slovenijo.

Znani sta zmagovalki akcije Naj planinska koča

Naj koča
torek, 15. september 2020

Naj planinska koča 2020 je Mihov dom na Vršiču, naj visokogorska planinska koča pa Koča na Kriški gori.

Evropski teden mobilnosti: Izberi čistejši način prevoza!

ekolo
ponedeljek, 14. september 2020

V Ljubljani se že 19. leto zapored pridružujejo Evropskemu tednu mobilnosti, najbolj razširjeni kampanji na področju trajnostne mobilnosti na svetu, ki vsako leto poteka med 16. in 22. septembrom.

Finalistke za Miss Earth Slovenija 2020 v Snoviku

Kneipa_Snovik
petek, 11. september 2020

V najvišje slovenskih termah, v Termah Snovik, katere vodi trajnostna naravnanost in odgovorno obnašanje do naravnih virov, so gostili pred finalno srečanje finalistk za Miss Earth Slovenija 2020. Lepotno tekmovanje za Miss zemlje s sloganom »lepota z določenim namenom«, velja za enega izmed najbolj priznanih tekmovanj na svetu.

Novost v River Campingu Bled - spanje v drevesni krogli

river bled
sreda, 9. september 2020

V River Campingu Bled se lahko pohvalijo z novo pridobitvijo. Mobilnim hišicam, ki so bile v letošnjem poletju dobro obiskane, so dodali še posebno drevesno hišico – Forest Globe. Hišica je primerna za romantičen oddih za pare in predstavlja nepozabno doživetje na pragu Bleda.

Pet let stolpa Vinarium pospremil rekorden avgustovski obisk

Vinarium
torek, 8. september 2020

Kljub več kot dvomesečnemu zaprtju v času epidemije covid19 v letošnjem letu je stolp Vinarium Lendava zabeležil visok obisk v poletnih mesecih, letošnji avgust pa je dosegel svojevrsten rekord, saj je s prodanimi 18.246 vstopnicami najbolje obiskan mesec kadarkoli v kratki zgodovini stolpa.

Pot Miru med najboljšimi evropskimi zgodbami

pot_miru.jpg
četrtek, 3. september 2020

Fundacija Poti miru se je s kratkim promocijskim filmom "Walk of Peace" med 150-imi prijavljenimi uvrstila med najboljših 6 EU Interregovih projektnih zgodb.

ARTish

ARTish
sreda, 2. september 2020

Festival ARTish, na katerem slovenski ustvarjalci na stojnicah razstavljajo in prodajajo svoja dela, poteka ob sobotah na Gornjem trgu, pri Herkulovem vodnjaku, 5. 9. - 26. 9. 2020, 09:00-19:00.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije