Zanimivo

Nazaj na rubriko Zanimivo
piran_punta_alpe_2832_orig_330529.jpg

Začetek kampanje ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

Datum: petek, 15. maj, 2020

Slovenska turistična organizacija (STO) je začela z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

Kampanja poteka v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami. Zagotavljanje varne in hkrati kakovostne izkušnje v trajnostni destinaciji, ki jo Slovenija gostom lahko ponudi, je ključnega pomena za vzpodbujanje domačih gostov za počitnikovanje doma, kar je izpostavilo tudi prvo spletno srečanje slovenskega turizma v organizaciji STO pod nazivom »Slovenski turizem med in po Covid-19«.

STO v času, ko se postopoma v slovenskem turizmu odpravljajo omejitve, v sodelovanju s ključnimi deležniki slovenskega turizma in drugimi sodelujočimi institucijami lansira kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija. Odprava omejitev v turizmu med ponudniki vliva optimizem in prispeva k ponovnemu zagonu turizma. Prebivalci Slovenije že danes lahko obiskujejo zunanje terase restavracij, naravne parke in muzeje, že v ponedeljek pa bodo svoja vrata odprle manjše nastanitve oz. hoteli z do 30 sobami (prav tako tudi hostli, planinske koče in drugi ponudniki nastanitvenih storitev), kampi, postajališča za avtodome, restavracije oz. gostinske storitve tudi s strežbo v notranjosti. S ponedeljkom z delom lahko pričnejo vse turistične agencije, možna bodo turistična vodenja. Ponovno bodo možni vsi vodni športni, turistični prevozi, odpira se podzemni svet. Že kmalu bi jim lahko sledili tudi drugi, večji turistični ponudniki.

Zdaj je čas za oddih v Sloveniji

Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha. Želijo si počitnic v destinaciji, ki je blizu, varna in zagotavlja oddih v neokrnjeni naravi, daleč od velikih množic. To so vrednote, ki so v današnjih časih pomembnejše kot kadarkoli prej.
 
Kriza je pokazala, kako dragoceno je naše zdravje in dobro počutje. V turizmu je in ostaja gost, njegovo dobro počutje in zdravje na prvem mestu. Zato turistični ponudniki z vso skrbnostjo uvajajo varnostne standarde, s katerimi bodo gostom omogočili prijetno in hkrati varno izkušnjo.

ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija

STO pričenja z vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere v sodelovanju s številnimi partnerji akcije prebivalce naše dežele vabi h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.

STO k oddihu doma prebivalce Slovenije vzpodbuja z vrsto komunikacijskih orodij: na družbenih omrežjih Feel Slovenia, na posebni pristajalni strani spletne strani slovenia.info, in v za to posebej pripravljenih novičnikih, sporočila pa bodo po svojih kanalih delili tudi vsi partnerji, ki sodelujejo pri kampanji. Turistično gospodarstvo v okviru kampanje izpostavlja turistične pakete, za namen kampanje pa so pripravili številne privlačne nagrade. H kampanji so pristopili tudi številni slovenski mediji in vidne osebnosti - ambasadorji kampanje. Prav tako  kampanjo izvajajo ponudniki in destinacije preko svojih lastnih promocijskih kanalov.

K oddihu in raziskovanju Slovenije prebivalce naše dežele vabi tudi promocijski video Zdaj je čas zate, moja Slovenija, ki ga je STO pripravila v sodelovanju s priznanim slovenskim fotografom Cirilom Jazbecem in njegovo ekipo. Promocijski video vzpodbuja k obisku Slovenije kot dežele neokrnjene narave in edinstvenih doživetjih; dežele, katere lepote lahko ponovno odkrivamo. Video je tudi poziv k optimizmu, skrbi za lokalno in domače ter medsebojni solidarnosti ter izpostavlja zaposlene v slovenskem turizmu, ki s pristno prijaznostjo in srcem še naprej gostom želijo nuditi varni in prijetni oddih.

Vseslovenska motivacijska kampanja

Povabilu STO, da v času, ko so potovanja v tujino omejena, oddih preživimo v Sloveniji, so se pri kampanji pridružile vse vidnejše institucije slovenskega turizma: Turistično gostinska zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč, Kongresni urad Slovenije, Združenje Slovenia Outdoor, Združenje turističnih kmetij Slovenije, Združenje turističnih agencij Slovenije, Združenje turističnih vodnikov Slovenije, Združenje zgodovinskih mest Slovenije, vodilne slovenske turistične destinacije, Planinska zveza Slovenije, in številni drugi akterji slovenskega turizma, mediji ter druge vidne institucije.

Nazaj na rubriko Zanimivo

Najnovejše v tej rubriki

ARTish

ARTish
petek, 3. julij 2020

Festival ARTish, na katerem slovenski ustvarjalci na stojnicah razstavljajo in prodajajo svoja dela, poteka ob sobotah na Gornjem trgu, pri Herkulovem vodnjaku.

STO se je pridružila pobudi za drugačno prihodnost turizma

feel_309835.jpg
petek, 3. julij 2020

The Future of Tourism Coalition (Koalicija za prihodnost turizma) je skupna pobuda več mednarodnih organizacij, ki delujejo na področju trajnostnega turizma, za premik k novemu, bolj odgovornemu turizmu. Zasleduje globalni cilj, da bi turistična dejavnost v prihodnosti v središče postavila skrb za potrebe destinacij in njihovih prebivalcev.

Tri destinacije uspešno opravile ponovno presojo v okviru Zelene sheme slovenskega turizma

slovenia_green.jpg
četrtek, 2. julij 2020

V zadnjih tednih je potekalo ocenjevanje več destinacij v Zeleni shemi slovenskega turizma, ki so morale po treh letih ponovno opraviti presojo. Vse tri destinacije, ki so postopek zaključile v teh dneh, so znak ohranile ali izboljšale: Podčetrtek je ostal zlat, Kočevsko in Blagajeva dežela pa sta znak izboljšala - Blagajeva dežela iz bronastega v srebrnega, Kočevsko pa celo iz bronastega v zlatega. S tem se je Kočevsko pridružilo drugim slovenskim vodilnim destinacijam, ki so že nosilke tega znaka.

V soboto zbirajo papir za živali

star papir
sreda, 1. julij 2020

Društvo za zaščito živali Ljubljana vabi na 25. akcijo zbiranja starega papirja To soboto, 4. julija, Društvo za zaščito živali Ljubljana prireja že 25. akcijo zbiranja starega papirja v pomoč živalim.

Vabljeni na nepozabno doživetje v svetu 3D iluzij

Gregor Wosik
petek, 26. junij 2020

Si predstavljate, da vstopite v nakupovalni center in se kar naenkrat znajdete na plaži, na visečem mostu sredi kanjona ali pa na surfu, kjer ste ravno ujeli najboljši val? Letošnje poletje bo kaj takega mogoče. V velenjski nakupovalni center Velenjka namreč prihaja Gregor Wosik, svetovno znani umetnik, ki ustvarja neverjetne 3D poslikave tal in sten, s katerimi vas lahko v trenutku popelje v popolnoma drug svet.

Poziv za posredovanje filmov za ART&TUR 2020 filmski festival

film
torek, 23. junij 2020

Mednarodni filmski festival ART&TUR 2020 vabi turistične destinacije in ponudnike turističnih storitev k oddaji promocijskih filmov. Nagrajenci bodo razglašeni na 13. festivalu ART & TUR oktobra na Portugalskem.

Turistični novinarji prekolesarili Barjanko

ekipa barjanka
sreda, 17. junij 2020

Namesto 39. maratona Franja BTC City in tretje izvedbe rekreativnega kolesarjenja po trasi Barjanke, ki bi morala biti prejšnji konec tedna, a je zaradi zdravstvenih razmer odpadla, je kolesarski klub Rog skupaj s partnerji Maratona Franja BTC City organiziral čistilno akcijo na vseh kolesarskih trasah siceršnjega tridnevnega dogodka. Kolesarsko etapo Barjanka, ki je dolga 83 kilometrov je prevozila tudi ekipa turističnih novinarjev.

68. Ljubljana Festival

ljubljana festival
petek, 12. junij 2020

Končno je prišel čas, da se umetnost vrne tudi na odrske deske. Kulturno poletje v Ljubljani bo tudi letos zaznamoval Ljubljana Festival, ki ga bodo odprli z veličastno himno združene Evrope, Beethovnovo 9. simfonijo.

Terme Snovik danes optimistično odprle svoja vrata

snovik_maj.jpg
petek, 5. junij 2020

Terme Snovik so danes med prvimi termami v Sloveniji odprla vrata apartmajskega naselja in termalnega kompleksa. Vračajo se še močnejši s pozitivno usmerjenostjo v prihodnost. V času zaprtja zaradi preprečevanja širjenja Covid-19 so popolnoma osvežili apartmajsko naselje in termalni kompleks. Direktor Term Snovik, Predrag Canjko je v ospredje postavil novo ponudbo v obliki tematskih paketov, s katerimi bodo privabili še tako zahtevnega gosta za večdnevno aktivno bivanje. Izreden napredek je viden pri povezovanju z ostalimi deležniki v kamniški destinaciji, župan Občine Kamnik Matej Slapar je tudi postavil razvojno-strateško skupino za turizem. P

Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat

Skaza
četrtek, 4. junij 2020

V zadnjih mesecih se je svet, kot smo ga poznali, korenito spremenil. Priča smo povsem novi realnosti, ki v veliki meri sloni na virtualnem svetu, kamor so se preselila tudi srečanja v živo. Temu so se prilagodili tudi v velenjskem podjetju Skaza, kjer bodo svoj tradicionalni dan odprtih vrat letos prvič izpeljali virtualno. Četudi tehnologija ne more nadomestiti pristnega stiska rok in klepeta iz oči v oči, vseeno nudi odlično priložnost za širjenje zavedanja o potrebi ohranjanja in izboljševanja okolja, kar je Skazino glavno poslanstvo. Skladno s tem so namensko izbrali tudi datum dogodka, saj bo slednji na družbenem omrežju Facebook potekal v petek, 5. junija, na svetovni dan okolja.

© 2010 Dobro jutro, Slovenija. Vse pravice pridržane.
Izdelava: Humane tehnologije